Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Medlemsresor

5 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
André Wiberg
Bild för André Wiberg
Medlemsresor

Heeey, styrelsen!!
Blir det några medlemsresor som förr igen eller?? 
Va så sjukt kul. Kör det igen!! 

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
André Wiberg wrote:

Heeey, styrelsen!!
Blir det några medlemsresor som förr igen eller?? 
Va så sjukt kul. Kör det igen!! 

Tanken är att vi ska få ihop en resa den här säsongen, vi har ett par alternativ som vi kikar på men vi inväntar CL-lottningen och hoppas att det blir så att vi kan få ihop en resa med två matcher, tex om vi spelar hemma onsdag och lördag.

Sekreterare Arsenal Sweden

Pelle
Bild för Pelle
Lars Lundstedt wrote:
André Wiberg wrote:

Heeey, styrelsen!!
Blir det några medlemsresor som förr igen eller?? 
Va så sjukt kul. Kör det igen!! 

Tanken är att vi ska få ihop en resa den här säsongen, vi har ett par alternativ som vi kikar på men vi inväntar CL-lottningen och hoppas att det blir så att vi kan få ihop en resa med två matcher, tex om vi spelar hemma onsdag och lördag.

Jag minns när vi för några år sedan hade en bortamatch mot Everton. Just möjligheten att få följa med på blrtamatch tror jag många uppskattar, är det en möjlighet?

If it's too strong, then you're too weak!

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Pelle wrote:
Lars Lundstedt wrote:
André Wiberg wrote:

Heeey, styrelsen!!
Blir det några medlemsresor som förr igen eller?? 
Va så sjukt kul. Kör det igen!! 

Tanken är att vi ska få ihop en resa den här säsongen, vi har ett par alternativ som vi kikar på men vi inväntar CL-lottningen och hoppas att det blir så att vi kan få ihop en resa med två matcher, tex om vi spelar hemma onsdag och lördag.

Jag minns när vi för några år sedan hade en bortamatch mot Everton. Just möjligheten att få följa med på blrtamatch tror jag många uppskattar, är det en möjlighet?

I stort sett inte, om det är svårt att få biljetter till hemmamatcher i dagsläget är det ingenting mot trycket på bortabiljetter.

Sekreterare Arsenal Sweden

André Wiberg
Bild för André Wiberg

Fan va kul. Jag kommer hänga på luckan när biljetterna släpps i så fall:)