Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Arsenal - Aston Villa 13 april 2024

12 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Christian Sundell
Bild för Christian Sundell
Arsenal - Aston Villa 13 april 2024

Då har man sökt biljetter för första gången denna säsong genom Arsenal Sweden...hur stor chans är det att man får biljetterna ? 

Köplats 89 har jag i nuläget...känns ganska långt bort att man kommer få :(

Därav min fråga, vilka återförsäljare rekommenderar ni annars att beställa igenom ?

Byarum
Bild för Byarum
Christian Sundell wrote:

Då har man sökt biljetter för första gången denna säsong genom Arsenal Sweden...hur stor chans är det att man får biljetterna ? 

Köplats 89 har jag i nuläget...känns ganska långt bort att man kommer få :(

Därav min fråga, vilka återförsäljare rekommenderar ni annars att beställa igenom ?

Brukar köpa genom GoSport och Dynamo. Dyra men funkar bra. 

Bosse

Fredde
Bild för Fredde

Har köpt till Inter via viagogo. Var inga bekymmer den gången.

You win some, you draw some

isseslisse
Bild för isseslisse

 Bättre lycka nästa gång Christian :)

Själv lyckades jag knipa en biljett. Åker över själv. Är det någon/några som vill
mötas upp innan match på någon pub i närheten av arenan?

Och en annan fråga. Sitter man tillsammans alla från Arsenal Sweden under matchen?

 

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
isseslisse wrote:

Och en annan fråga. Sitter man tillsammans alla från Arsenal Sweden under matchen?

 

Generellt så är de biljetter vi får uppdelade i två grupper, ett fåtal (fem stycken om jag minns rätt) som oftast är på Lower Tier och resterande på Upper Tier. De sistnämnda är alltid på Clock End, för det mesta antingen rakt bakom målet eller lite åt höger till (dvs snett ovanför bortafansen) medan de på Lower Tier ibland är på Clock End och ibland på West Stand, typ i höjd med straffområdeslinjen ungefär. Inom varje "grupp" (alltså om man är på Upper eller Lower) är biljetterna allt som oftast intill varandra.

Sekreterare Arsenal Sweden

isseslisse
Bild för isseslisse

Ok tack för bra info Lars! Det var ju synd, men förståeligt :)

Pelle
Bild för Pelle

om man lyckas bli tilldelad, kan man då välja Lower eller Higher Tier eller hur fördelas dom?

If it's too strong, then you're too weak!

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt

Det är Jocke som hanterar det, och han försöker förstås alltid sätta de som har beställt biljetter i samma ansökan intill varandra så det blir en ibland en del pusslande för att få ihop det. Vi kan därför inte lova upper eller lower till någon utan det kan påverkas av hur tilldelningen slutligen blir från Arsenal.

Sekreterare Arsenal Sweden

Thespian
Bild för Thespian

Menar du https://www.dynamo.co.uk/about-us/ på Dynamo? Eller är jag helt borta?

Mvh
Christian

B-G
Bild för B-G
Thespian wrote:

Menar du https://www.dynamo.co.uk/about-us/ på Dynamo? Eller är jag helt borta?

 

https://letmegooglethat.com/?q=dynamo+sports+ticket

Twitter @grvdga

Christian Sundell
Bild för Christian Sundell

Matchen blir nu flyttad till sena matchen på söndagen den 14:e april. Om man läser på Arsenal.com. 

Så tur ändå att man inte vann biljetterna :) för nu skulle man ändå inte hinna. 

 

Byarum
Bild för Byarum
Christian Sundell wrote:

Matchen blir nu flyttad till sena matchen på söndagen den 14:e april. Om man läser på Arsenal.com. 

Så tur ändå att man inte vann biljetterna :) för nu skulle man ändå inte hinna. 

 

Man måste alltid ta höjd för fredag-måndag om mn ska se en match,,,

Bosse