Medlemmar: 9073 st.
Visa menyn

Möjlighet till biljetter med 1 säsong?

5 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Drin Sallova
Bild för Drin Sallova
Möjlighet till biljetter med 1 säsong?

Hej, 

Vår första säsog som medlämmar här för mig o min grabb. 

Ser hur man fördelar och ansöker om biljetter utifrån hur länge man varit med (Y). Rättvist tycker jag. 

Men för att ända ha rätt förväntingar,  hur sannolikt tror ni det är att man med 1 säsong kan se en PL-match iår? 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Drin Sallova wrote:

Hej, 

Ser hur man fördelar och ansöker om biljetter utifrån hur länge man varit med (Y). Rättvist tycker jag. 

Men för att ända ha rätt förväntingar,  hur sannolikt tror ni det är att man med 1 säsong kan se en PL-match iår? 

0 .0005%

gunbod
Bild för gunbod

3 st biljettrådar låter väl som minst 2 för mycket . Det går ju att använda enbart 1 .

Byarum
Bild för Byarum
Jimmy Roslund wrote:
Drin Sallova wrote:

Hej, 

0 .0005%

PL-match, omöjligt. Oattraktiv CL-match om man är Red Member, mycket god chans. 

Bosse

Teo Rothman
Bild för Teo Rothman
Drin Sallova wrote:

Hej, 

Hallå, kul - och välkomna till Arsenal Sweden :) 

Varje säsong skickar vi flera förstagångsmedlemmar. Till kategori C-matcher så är det lika stor chans för alla att få en biljett, oavsett hur länge man varit medlem! Det är först till kvarn som gäller då, men då utbudet är mindre än efterfrågan så gäller det att ha lite tur. Men det är inte så låg chans som det nämnts här ovan :) 

Vice Ordförande