Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Emirates Cup

112 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Thomas Andersson 2
Bild för Thomas Andersson 2
Emirates Cup

Hejsan! Tänkte bara kolla om det finns någon som vet en bra sida och streama Emirates cup gratis? 

mangeW
Bild för mangeW

Tv4play.se

200304382612073264790

RoPa87
Bild för RoPa87
mangeW wrote:

Tv4play.se

Om man kollar tv4plays sporttablå så sänds inget från Emirates cup.Kan man ta den gratis månaden på tv4play premium och se den då eller?

mangeW
Bild för mangeW
R. Palmkvist wrote:
mangeW wrote:

Tv4play.se

Om man kollar tv4plays sporttablå så sänds inget från Emirates cup.Kan man ta den gratis månaden på tv4play premium och se den då eller?

Precis, CMore ingår i Premium som har gratis förstamånad! 

200304382612073264790

RoPa87
Bild för RoPa87
mangeW wrote:
R. Palmkvist wrote:
mangeW wrote:

Tv4play.se

Om man kollar tv4plays sporttablå så sänds inget från Emirates cup.Kan man ta den gratis månaden på tv4play premium och se den då eller?

Precis, CMore ingår i Premium som har gratis förstamånad! 

okej kanon. för på tablån stod den inte alls med så blev lite rädd :D

RoPa87
Bild för RoPa87

Uhm.. Nu har jag skaffat tv4play premium.... Hittar fortf inte Emirates cup i tablån..... Ska jag gå in på cmores hemsida eller?

Jonas S
Bild för Jonas S

Matchen visas på cmore.se och inte på tv4play.

Be excited!

BGF Svensson
Bild för BGF Svensson
R. Palmkvist wrote:

Uhm.. Nu har jag skaffat tv4play premium.... Hittar fortf inte Emirates cup i tablån..... Ska jag gå in på cmores hemsida eller?

Jag sitter och kollar på samma sak, det verkar som att man måste skaffa det större paketet för 299kr/mån (som det då inte går att ta en gratis provmånad av) för att se cmores sändnigar. 

RoPa87
Bild för RoPa87
Freidrich wrote:
R. Palmkvist wrote:

Uhm.. Nu har jag skaffat tv4play premium.... Hittar fortf inte Emirates cup i tablån..... Ska jag gå in på cmores hemsida eller?

Jag sitter och kollar på samma sak, det verkar som att man måste skaffa det större paketet för 299kr/mån (som det då inte går att ta en gratis provmånad av) för att se cmores sändnigar. 

Ja jag kan inte se wolfsburg - villareal nu för då måste jag ha det större utbudet!

BGF Svensson
Bild för BGF Svensson
R. Palmkvist wrote:
Freidrich wrote:
R. Palmkvist wrote:

Uhm.. Nu har jag skaffat tv4play premium.... Hittar fortf inte Emirates cup i tablån..... Ska jag gå in på cmores hemsida eller?

Jag sitter och kollar på samma sak, det verkar som att man måste skaffa det större paketet för 299kr/mån (som det då inte går att ta en gratis provmånad av) för att se cmores sändnigar. 

Ja jag kan inte se wolfsburg - villareal nu för då måste jag ha det större utbudet!

Ja det verkar som så... Dessutom så nyttjar de silverlight så man kan kanske inte köra streamen i chrome, och jag har ingen överföring till tv:n förutom chromcast, vilket gör att jag blir låst till att titta på datorn :-(

RoPa87
Bild för RoPa87
Freidrich wrote:
R. Palmkvist wrote:
Freidrich wrote:
R. Palmkvist wrote:

Uhm.. Nu har jag skaffat tv4play premium.... Hittar fortf inte Emirates cup i tablån..... Ska jag gå in på cmores hemsida eller?

Jag sitter och kollar på samma sak, det verkar som att man måste skaffa det större paketet för 299kr/mån (som det då inte går att ta en gratis provmånad av) för att se cmores sändnigar. 

Ja jag kan inte se wolfsburg - villareal nu för då måste jag ha det större utbudet!

Ja det verkar som så... Dessutom så nyttjar de silverlight så man kan kanske inte köra streamen i chrome, och jag har ingen överföring till tv:n förutom chromcast, vilket gör att jag blir låst till att titta på datorn :-(

Vet du nån sida att streama ifrån annars? Annars får jag väl jöpa arsenal - lyon sen för 49:-

BGF Svensson
Bild för BGF Svensson
R. Palmkvist wrote:
Freidrich wrote:
R. Palmkvist wrote:
Freidrich wrote:
R. Palmkvist wrote:

Uhm.. Nu har jag skaffat tv4play premium.... Hittar fortf inte Emirates cup i tablån..... Ska jag gå in på cmores hemsida eller?

Jag sitter och kollar på samma sak, det verkar som att man måste skaffa det större paketet för 299kr/mån (som det då inte går att ta en gratis provmånad av) för att se cmores sändnigar. 

Ja jag kan inte se wolfsburg - villareal nu för då måste jag ha det större utbudet!

Ja det verkar som så... Dessutom så nyttjar de silverlight så man kan kanske inte köra streamen i chrome, och jag har ingen överföring till tv:n förutom chromcast, vilket gör att jag blir låst till att titta på datorn :-(

Vet du nån sida att streama ifrån annars? Annars får jag väl jöpa arsenal - lyon sen för 49:-

Nä jag har inte kört nå fulstreams på flera år, men det måste ju finnas en uppsjö av det då det finns många digttala distributörer. Jag köper också en enkel visning och har nu upptäckt att det går att köra chromecast via deras app (c mores) så jag får upp den på tv:n, nu är det dags för en öl!

Finnen
Bild för Finnen

@Arsenal: .@Arsenal team to play Lyon: Martinez, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Coquelin, Ramsey, Oxlade-Chamberlain, Ozil, Iwobi, Giroud

Finnen
Bild för Finnen

@Arsenal: .@Arsenal subs: Cech, Gabriel, Monreal, Chambers, Bellerin, Hayden, Arteta, Cazorla, Reine-Adelaide, Walcott, Akpom #EmiratesCup2015

RoPa87
Bild för RoPa87
Finnen wrote:

@Arsenal: .@Arsenal subs: Cech, Gabriel, Monreal, Chambers, Bellerin, Hayden, Arteta, Cazorla, Reine-Adelaide, Walcott, Akpom #EmiratesCup2015

Ingen Wilshere med alls idag då. Bara han inte är skadad!!

Edit: bara förkyld tydligen...

Nicklas Andersson
Bild för Nicklas Andersson

Ska bli spännande det här. CMORE för första gången alltså, 49 spänn. Lär bli en upplevelse.

erko
Bild för erko

Fulstream någon?

 

RoPa87
Bild för RoPa87

Bilden hackar en del från Cmore. Riktigt kasst!

RoPa87
Bild för RoPa87

Iwobi ser spännande ut idag. Lite rappare i steget och bättre bollbehandling ön i BAT, där såg han lite trög ut, förmodligen pga trötthet. 

Glenn
Bild för Glenn

Nån som vet varför Jack saknas? Spelar imorgon?

Kan Iwobi bli något för laget i år? Ser spännande ut!

COYG

Finnen
Bild för Finnen
Mickys wrote:

Nån som vet varför Jack saknas? Spelar imorgon?

Kan Iwobi bli något för laget i år? Ser spännande ut!

 

Jack är förkyld men ska enligt Wenger spela imorgon

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Nån som vet varför Jack saknas? Spelar imorgon?

Kan Iwobi bli något för laget i år? Ser spännande ut!

Har bara läst att han ska vara förkyld annars hade han varit med idag, kanske är med i morrn istället. 

Vad har Giroud hittat på under sommaren? Han missar i stort sett bollen varje gång han försöker skjuta....

Finnen
Bild för Finnen
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Nån som vet varför Jack saknas? Spelar imorgon?

Kan Iwobi bli något för laget i år? Ser spännande ut!

Har bara läst att han ska vara förkyld annars hade han varit med idag, kanske är med i morrn istället. 

Vad har Giroud hittat på under sommaren? Han missar i stort sett bollen varje gång han försöker skjuta....

 

Kanske försöker visa för Wenger att det är dax o köpa en striker

RoPa87
Bild för RoPa87
Finnen wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Nån som vet varför Jack saknas? Spelar imorgon?

Kan Iwobi bli något för laget i år? Ser spännande ut!

Har bara läst att han ska vara förkyld annars hade han varit med idag, kanske är med i morrn istället. 

Vad har Giroud hittat på under sommaren? Han missar i stort sett bollen varje gång han försöker skjuta....

 

Kanske försöker visa för Wenger att det är dax o köpa en striker

ja han kanske sätter Laget före Jaget ;)

RoPa87
Bild för RoPa87
R. Palmkvist wrote:
Finnen wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Nån som vet varför Jack saknas? Spelar imorgon?

Kan Iwobi bli något för laget i år? Ser spännande ut!

Har bara läst att han ska vara förkyld annars hade han varit med idag, kanske är med i morrn istället. 

Vad har Giroud hittat på under sommaren? Han missar i stort sett bollen varje gång han försöker skjuta....

 

Kanske försöker visa för Wenger att det är dax o köpa en striker

ja han kanske sätter Laget före Jaget ;)

Fast axeln kan han iaf använda :D

Glenn
Bild för Glenn

Girouds huvud är det inget fel på iaf eller rygg/axel

COYG

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Bra stream?

RoPa87
Bild för RoPa87

Riiiiiiktgt bra omställning till 2-0. Riktigt bra av Ramsey, Giroud och oxen!!

RoPa87
Bild för RoPa87
Johan Pedersen wrote:

Bra stream?

jag kör Cmore för 49:-

RoPa87
Bild för RoPa87

Ojojoj!!! Riktigt jäkla fint spel till 3-0!!! Oxen, Ramsey och Iwobi i mål :)

Glenn
Bild för Glenn

Bra pass Giroud!

Tänk om Oxen kunde få vara hel och ta nästa steg!

Grymt 3-0 mål! Vilket avslut Iwobi!!!

COYG

Sidor