Medlemmar: 8783 st.
Visa menyn

Emirates Cup

112 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Hoppas på en bra start på ligan i år så vi verkligen får publiken med oss och det blir drag kring klubben!!

Och att spelarna inte direkt känner att de måste jaga ikapp! Utan att de kan få börja året med självförtroende och vara med i toppen från början. 

A Hellström
Bild för A Hellström
R. Palmkvist wrote:

Coq går rakt ut i omklädningsrummet... Känns inte bra det!!

Kanske hade en kall bira som väntade :)

Glenn
Bild för Glenn

Nye Rene-A ser riktigt intressant ut!

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
A Hellström wrote:
R. Palmkvist wrote:

Coq går rakt ut i omklädningsrummet... Känns inte bra det!!

Kanske hade en kall bira som väntade :)

Haha ja får hoppas det!!

Glenn
Bild för Glenn

Har en hel del ynglingar som närmar sig A-laget! Riktigt kul! Bästa som finns är när vi får fram unga egna produkter. Hellre det än 600 mille på Sterling!

COYG

B-G
Bild för B-G
R. Palmkvist wrote:

Coq går rakt ut i omklädningsrummet... Känns inte bra det!!

det gjorde dom flesta väl? Såg att özil gick rakt ner också. 

Härlig vinst.  Bjöd vi upp Lacazette på hand största torsk med Lyon tro? :)

Twitter @grvdga

Otto
Bild för Otto
Mickys wrote:

Har en hel del ynglingar som närmar sig A-laget! Riktigt kul! Bästa som finns är när vi får fram unga egna produkter.

Håller med, och därför tycker jag det är tråkigt när vi värvar mediokra spelare som till exempel Sanogo och Welbeck som gått före bland annat Akpom och Iwobi. Hade det inte varit för extrema skadebekymmer hade förmodligen inte heller Coq eller Bellerin varit där de är idag. 

RoPa87
Bild för RoPa87
Bangkok_Gooner wrote:
R. Palmkvist wrote:

Coq går rakt ut i omklädningsrummet... Känns inte bra det!!

det gjorde dom flesta väl? Såg att özil gick rakt ner också. 

Härlig vinst.  Bjöd vi upp Lacazette på hand största torsk med Lyon tro? :)

gjorde dem? Tyckte de andra gick och satte sig på bänken. Efter matchen var iaf Giroud, Ramsey och oxen ute på planen och tacka publiken lite. 

RoPa87
Bild för RoPa87

Nån som vet hur läget är för Gnabry? Han står inte med på physioroom, är han tillbaka från skadan men inte 100% klar för matcher än? Trodde väldigt mycket på honom innan knäskadan. Hoppas han kommer tillbaka. 

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
R. Palmkvist wrote:

Nån som vet hur läget är för Gnabry? Han står inte med på physioroom, är han tillbaka från skadan men inte 100% klar för matcher än? Trodde väldigt mycket på honom innan knäskadan. Hoppas han kommer tillbaka. 

Han är inte i träning ännu eftersom han spelade U21-EM med Tyskland. Ansluter till laget på måndag tror jag det var.

Sekreterare Arsenal Sweden

Mats Strandberg
Bild för Mats Strandberg

Hur många ass gjorde özil idag?

A Hellström
Bild för A Hellström
Massaro wrote:

Hur många ass gjorde özil idag?

RoPa87
Bild för RoPa87
Lars Lundstedt wrote:
R. Palmkvist wrote:

Nån som vet hur läget är för Gnabry? Han står inte med på physioroom, är han tillbaka från skadan men inte 100% klar för matcher än? Trodde väldigt mycket på honom innan knäskadan. Hoppas han kommer tillbaka. 

Han är inte i träning ännu eftersom han spelade U21-EM med Tyskland. Ansluter till laget på måndag tror jag det var.

Ja just det. Han var med där. Då är jag på banan igen :) tack!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Ibland behöver dom andra lagen en egen boll.....

AFC

Finnen
Bild för Finnen

@Arsenal: .@Arsenal v Wolfsburg: Cech, Bellerin, Chambers, Gabriel, Monreal, Arteta, Cazorla, Reine-Adelaide, Ozil, Wilshere, Walcott #EmiratesCup2015

Finnen
Bild för Finnen

@Arsenal: .@Arsenal subs: Martinez, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Giroud, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Akpom, Coquelin, Hayden, Iwobi

Otto
Bild för Otto

En del rotation, bara Özil som startar dubbelt va? Ska bli kul att se Reine-Adelaide, tyckte han såg bra ut igår. 

RoPa87
Bild för RoPa87

Nån som vet om Cmore fungerar typ som viaplay? Kan man se matchen där i efterhand typ vid 21 ikväll?

Always Goon
Bild för Always Goon

Hur ser man viaplay matcher i efterhand? Finns det nåt annat än spola tillbaka funktionen :)?

Henrik Niklasson
Bild för Henrik Niklasson

Någon mer än jag som Cmore sändningen dog för?

RoPa87
Bild för RoPa87
Cringlan wrote:

Hur ser man viaplay matcher i efterhand? Finns det nåt annat än spola tillbaka funktionen :)?

ja du kan spela tillbaka i upp till 4h efter matchen på viaplay tror jag det är!

Pelle
Bild för Pelle

Sämre produktion på TV-sändningen idag jämfört med igår. Varken klocka eller resultat i bilden.

Likt igår börjar vi segt, men kul att se Adelaide vara sån kompis med bollen, lovande!

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G

Näe, dags att byta in a-laget i andra och ta hem cupen!

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:

Sämre produktion på TV-sändningen idag jämfört med igår. Varken klocka eller resultat i bilden.

Likt igår börjar vi segt, men kul att se Adelaide vara sån kompis med bollen, lovande!

Den där Adealaide kan vara årets Zelalem :)

Twitter @grvdga

Exqert
Bild för Exqert

Aa verkligen, seg första..

Pelle
Bild för Pelle

Så, släpper vi inte in fem mål nu så vinner vi cupen även om vi förlorar o inte gör fler mål. :)

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Adelaide imponerar. Såg ej första men brilljant passning. Påminner lite om en frisk Diaby i sitt flow

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Bangkok_Gooner wrote:
Pelle wrote:

kul att se Adelaide vara sån kompis med bollen, lovande!

Den där Adealaide kan vara årets Zelalem :)

Tja, då vi inte sett mycket av Zalalem sen förrförra preseason så vet jag inte om det är en komplimang eller inte. :)

If it's too strong, then you're too weak!

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Gillar det jag ser hittills gällande Adelaide!

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Exqert
Bild för Exqert

2 pokaler på en o samma sommar :o ?

Sidor