Medlemmar: 8709 st.
Visa menyn

Newcastle - Arsenal 29/8-15

173 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jajo67
Bild för Jajo67

Fult som fan men är det verkligen rött ?

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Janne Jonsson wrote:

Fult som fan men är det verkligen rött ?

Nej ett gult, ser ju inte ut som att han siktar på benet direkt, brandgult men mera gult än rött

I år smäller det !

Jajo67
Bild för Jajo67
Österman wrote:
Janne Jonsson wrote:

Fult som fan men är det verkligen rött ?

Nej ett gult, ser ju inte ut som att han siktar på benet direkt, brandgult men mera gult än rött

Mmmm men nu är Newcastlespelarna helt ur balans och kommer få fler spelare utvisade om de inte samlar ihop sig.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Bollen går ut till Monreal som ska slå inlägg, där inne är Walcott 1.25m hög helt ensam och resten står på straffområdslinjen o väntar. Varför ens slå inlägget ?

I år smäller det !

Jajo67
Bild för Jajo67

Vilka idioter, bara att skicka ut dårarna

Jajo67
Bild för Jajo67
Österman wrote:

Bollen går ut till Monreal som ska slå inlägg, där inne är Walcott 1.25m hög helt ensam och resten står på straffområdslinjen o väntar. Varför ens slå inlägget ?

Japp höga inlägg lär knappast vara melodin med nuvarande uppställning.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Janne Jonsson wrote:
Österman wrote:

Bollen går ut till Monreal som ska slå inlägg, där inne är Walcott 1.25m hög helt ensam och resten står på straffområdslinjen o väntar. Varför ens slå inlägget ?

Japp höga inlägg lär knappast vara melodin med nuvarande uppställning.

Är någon av våra 5 offensiva spelare över 1.75 ?

I år smäller det !

Jajo67
Bild för Jajo67

Vi gick ner i tempo efter utvisningen....mycket gå & sidledsduttande nu

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Nu måste alla hylla Walcott, han skapar ju massor ! Bara benskyddet ivägen för 0-1... 

Kör på Walcott ! Det kommer nästa gång !

I år smäller det !

Jepson
Bild för Jepson

Walcott han iafall fram till bollen. :o)

tommy myrvang
Bild för tommy myrvang

Anfallare ska göra mål där

 

Jonas S
Bild för Jonas S

Uddlöst. Tur att Newcastle är så överdrivet usla.

Be excited!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Det är ingen slump att vi har gjort minst mål av alla lag i PL va ? Snittar väl 4 skott per match och ibland går 1 in.... 

Skit i värvningar, de behövs inte nu när vi har världens bästa taktik och coach !

I år smäller det !

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Behöver vi verkligen 4 backar och en DM när vi måste göra mål och spelar med en man mera ?

Ut med en back och in med Giroud ! Testa att spela Giroud och Walcott samtidigt nu i 45min !

I år smäller det !

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Newcastle skapar ju fan mer efter utvisningen.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Österman wrote:

Behöver vi verkligen 4 backar och en DM när vi måste göra mål och spelar med en man mera ?

Ut med en back och in med Giroud ! Testa att spela Giroud och Walcott samtidigt nu i 45min !

Nej fy fan. En kontring och vi hamnar i skiten! :)

Jonas S
Bild för Jonas S

Vi saknar målskyttar. Och vårt anfallsspel är nästan sämre än under förra säsongen.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Österman wrote:

Behöver vi verkligen 4 backar och en DM när vi måste göra mål och spelar med en man mera ?

Ut med en back och in med Giroud ! Testa att spela Giroud och Walcott samtidigt nu i 45min !

Hellre ta ut någon på det intetsägande mittfältet än en back men att göra med både med Theo och Giroud tycker jag med. Vi saknar Özil helt klart.

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:

Nu måste alla hylla Walcott, han skapar ju massor ! Bara benskyddet ivägen för 0-1... 

Kör på Walcott ! Det kommer nästa gång !

Giroud hade skarvat in 2 vid det här laget. #wengerout

Twitter @grvdga

Woodie
Bild för Woodie

Sämsta skit jag har sett. Stillastående och fantasilöst. Sååååå frustrerande.

Jajo67
Bild för Jajo67
Farbror Frej wrote:
Österman wrote:

Behöver vi verkligen 4 backar och en DM när vi måste göra mål och spelar med en man mera ?

Ut med en back och in med Giroud ! Testa att spela Giroud och Walcott samtidigt nu i 45min !

Nej fy fan. En kontring och vi hamnar i skiten! :)

3p är det enda som gäller - inget annat.....0p eller 1p är typ fiasko som fiasko

Jonas S
Bild för Jonas S
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:

Nu måste alla hylla Walcott, han skapar ju massor ! Bara benskyddet ivägen för 0-1... 

Kör på Walcott ! Det kommer nästa gång !

Giroud hade skarvat in 2 vid det här laget. #wengerout

:) Som matcher ser ut nu så borde Giroud in på plan kvickt. Blir nog inte speciellt mycket omställningar i den här matchen. Men Wenger justerar väl runt 70min som vanligt.

Be excited!

MickeLi
Bild för MickeLi

Känns 100% stabilare med kos i mittlåset jämfört med Chambers. ..

 

Vi borde fått hål på dom i första, men tiden talar för oss....3-0 blir det...kos, ox, walle 

twitter: @MikeBergkamp

B-G
Bild för B-G

Borde haft 1 mål. Men i vanlig ordning Rånar domarn oss på ett mål. 

en per match resten av säsongen kanske? 

Twitter @grvdga

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

För helvete wenger gör något väntar som vanligt för länge 

Jajo67
Bild för Jajo67
zenator wrote:

Känns 100% stabilare med kos i mittlåset jämfört med Chambers. ..

 

Vi borde fått hål på dom i första, men tiden talar för oss....3-0 blir det...kos, ox, walle 

 

In med Giroud och öka bolltempot...men ta inte ut Walcott

Jajo67
Bild för Jajo67

Vi har iaf inte tid att ta emot bollen och lägga den till rätta innan vi avslutar i boxen vilket både Ramsey & Oxen försökt - nyp till direkt!!!!!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Detta eviga handbollsspel utan massa avslut är pinsamt, blir just nu totalthånad av 2 Newcastlepolare som undrar hur dåligt ett lag kan vara på att skapa chanser med en man mera.... Vet inte vad jag ska svara, de har ju rätt...

I år smäller det !

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Wenger är trött

B-G
Bild för B-G
the man wrote:

Wenger är trött

Du är trött ;)

Twitter @grvdga

Sidor