Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

T*ttnum - Arsenal 23/9 21.00

187 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
BGF Svensson
Bild för BGF Svensson
T*ttnum - Arsenal 23/9 21.00

Jaha, vad tror ni? Kör vi på med starkaste laget för att inte åka på tredje raka förlusten (skulle väl också vara andra raka förlusten mot scum?). Eller roterar vi fullt ut och skyller på at detta är en lossas turnering när/om vi åker ut? Jag lutar mer åt det första alternativet... 

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Det var ju tydligt att "b-laget", Debuchy, Gibbs mfl behöver matcher för att komma in i det. Så fokus på a-lagsspelarna som inte fått spela så mycket, blandat med lite junisar om det finns några. Shit spöar vi ändå.. ;)

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Perfekt att denna match tar ut Cazorlas avstängning och 1 av Gabriels matcher

Höftar till med en startelva

Ospina

Debuchy-O'connor-Chambers-Gibbs

Arteta-Flamini-Ox

Campbell-Giroud-Iwobi

 

The Jeff vart väl skadad? Bielik skulle va intressant att se, men han får starta på bänken.

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Blir gott och blandat,ger mig på en gissning.

                 Ospina

   Debuchy BFG Chambers Gibbs

              Arteta. Flamini

  Chamberlain  Ramsey.  Adelaide

                      Giroud

AFC

Sral
Bild för Sral

The Jeff är tyvärr skadad i två månader. Han är med andra ord en typisk ung Arsenal-spelare!

mangeW
Bild för mangeW

Pedersens elva - O'Connor + BFG blir min gissning! Chambers kan gott behöva studera BFGs lugn o rutin o BFG himself behöver speltid nu.

Oxen som OCM är alltid intressant! 

Hursomhelst kommer det bli tajt resultat när det inte är ett ihopspelt lag. Defensiven ser stabil ut, antingen 0-0 eller 0-1-vinst!

200304382612073264790

BGF Svensson
Bild för BGF Svensson

Jag tror nog att det blir en del rotation, men kanske inte så mycket som om vi hade gått bra på sistone... Hoppas Mertesacker kan spela igen nu så han kommer i matchform per omgående, Gabriel är ju avstängd i tre matcher och kommer knappast att få det minskat trots att vi överklagat.

MartinO
Bild för MartinO

Adelaide är utlånad till Ipswich, så har lär ej kunna spela :)

B-G
Bild för B-G
O12 wrote:

Adelaide är utlånad till Ipswich, så har lär ej kunna spela :)

Han är inte utlånad.
Däremot skadad 2 månader. 
Du tänker på maitland-niles? 

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
SuperJackie wrote:

Blir gott och blandat,ger mig på en gissning.

Ospina

Debuchy BFG Chambers Gibbs

Arteta. Flamini

Chamberlain  Ramsey.  Adelaide

Giroud

Tyvärr är ju detta typ den elvan vi får se om Wenger väljer att vila lite spelare. Den där backlinjen kommer svajja rejält med Gibbs och Chambers samt Debuchy och BFG som lär vara rätt rostiga. Och sen Arteta och Flamini på det. Världsklass :)

Jag tror på förlust om Spurs ställer fram sitt bästa lag på WHL.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Freidrich wrote:

Jag tror nog att det blir en del rotation, men kanske inte så mycket som om vi hade gått bra på sistone... Hoppas Mertesacker kan spela igen nu så han kommer i matchform per omgående, Gabriel är ju avstängd i tre matcher och kommer knappast att få det minskat trots att vi överklagat.

Tada, det försvann helt så Gabriel E redo för spel mot Spurs utifall om...

If it's too strong, then you're too weak!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Hoppas chambo får spela från start,  han har spelat allt för lite så här långt 

BGF Svensson
Bild för BGF Svensson
Pelle wrote:
Freidrich wrote:

Jag tror nog att det blir en del rotation, men kanske inte så mycket som om vi hade gått bra på sistone... Hoppas Mertesacker kan spela igen nu så han kommer i matchform per omgående, Gabriel är ju avstängd i tre matcher och kommer knappast att få det minskat trots att vi överklagat.

Tada, det försvann helt så Gabriel E redo för spel mot Spurs utifall om...

Ja det hade jag aldrig trott, men det är ju inte helt över än då Gabriel fortfarande kan bli avstängd för "improper conduct". Så han kanske får spela ikväll då... 

MartinO
Bild för MartinO
Bangkok_Gooner wrote:
O12 wrote:

Adelaide är utlånad till Ipswich, så har lär ej kunna spela :)

Han är inte utlånad.
Däremot skadad 2 månader. 
Du tänker på maitland-niles? 

 

Helt rätt! 

Tänkte på helt fel gubbe :/

Pelle
Bild för Pelle
Freidrich wrote:
Pelle wrote:
Freidrich wrote:

Jag tror nog att det blir en del rotation, men kanske inte så mycket som om vi hade gått bra på sistone... Hoppas Mertesacker kan spela igen nu så han kommer i matchform per omgående, Gabriel är ju avstängd i tre matcher och kommer knappast att få det minskat trots att vi överklagat.

Tada, det försvann helt så Gabriel E redo för spel mot Spurs utifall om...

Ja det hade jag aldrig trott, men det är ju inte helt över än då Gabriel fortfarande kan bli avstängd för "improper conduct". Så han kanske får spela ikväll då... 

Ja, då Gabriel har fram till torsdag att svara på anklagelsen så kommer han garanterat kunna spela idag.

If it's too strong, then you're too weak!

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Kan väl bli böter också? Behöver väl inte bli avstängning?

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Tror vi förlorar idag tyvärr 

Spurs enda chans att vinna en  titel??

Finnen
Bild för Finnen

Arsenal: Ospina, Debuchy, Mertesacker, Chambers, Gibbs, Arteta, Flamini, Ramsey, Campbell, Oxlade-Chamberlain, Giroud

Subs: Macey, Monreal, Walcott, Ozil, Alexis, Bellerin, Iwobi

Finnen
Bild för Finnen

Två sega mittbackar och två sega på innermittfältet, kommer inte bli en sprudlande match direkt

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Jonas S wrote:
SuperJackie wrote:

Blir gott och blandat,ger mig på en gissning.

Ospina

Debuchy BFG Chambers Gibbs

Arteta. Flamini

Chamberlain  Ramsey.  Adelaide

Giroud

Tyvärr är ju detta typ den elvan vi får se om Wenger väljer att vila lite spelare. Den där backlinjen kommer svajja rejält med Gibbs och Chambers samt Debuchy och BFG som lär vara rätt rostiga. Och sen Arteta och Flamini på det. Världsklass :)

Jag tror på förlust om Spurs ställer fram sitt bästa lag på WHL.

Ett fel tycker jag är klart godkänt!!

AFC

Finnen
Bild för Finnen

@MiguelDelaney: Arsenal team bus stuck in traffic. Kick-off potentially delayed

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Finnen wrote:

Två sega mittbackar och två sega på innermittfältet, kommer inte bli en sprudlande match direkt

:) Lite old-boys stuk ikväll alltså

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Flamini, Arteta, Ramsey och Chambers samtidigt på plan? Herregud, får hoppas på högre makter ikväll! 

Heja Campbell

I år smäller det !

Exqert
Bild för Exqert

Campbell visa ikväll vad du går för!

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Exqert wrote:

Campbell visa ikväll vad du går för!

Hoppas han får några bollar 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Jag har 100kr på minst 7 mål i matchen, herregud vilka försvar lagen ställer upp med.... Snacka om rostiga i gångjärnen.

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn
Österman wrote:

Jag har 100kr på minst 7 mål i matchen, herregud vilka försvar lagen ställer upp med.... Snacka om rostiga i gångjärnen.

haha pengarna tillbaka? om vi inte sätter in självmål så gör vi inga mål så du tror att vi förlorar med 7-0? :-)

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Spela på rött på Flamini! :-)

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:
Österman wrote:

Jag har 100kr på minst 7 mål i matchen, herregud vilka försvar lagen ställer upp med.... Snacka om rostiga i gångjärnen.

haha pengarna tillbaka? om vi inte sätter in självmål så gör vi inga mål så du tror att vi förlorar med 7-0? :-)

4-3 totte ;) 

I år smäller det !

RoPa87
Bild för RoPa87

COYG!!! Alltid kul med matcher mot Tottenham! Alltid kul att spöa dem :)

Nicklas Andersson
Bild för Nicklas Andersson

Ska bli kul att se Campbell. Om han är helt rökt eller ej. Jävligt osexig elva annars.

Sidor