Medlemmar: 8824 st.
Visa menyn

Leicester - Arsenal 26/9-15

260 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Sral
Bild för Sral
Pelle wrote:

Helvete Wenger, skall du ge bort denna seger? Hur f*n kan vi byta ut Theo mot en iskall Giroud??.

 

hah! Tur vi har Alexis...

Och hur ska vi kunna veta vem som är förstestriker när Giroud byts in sådär? Fan också. Dåligt. 

Glenn
Bild för Glenn

Gabriel måste in i nästa istället för BFG. Han är för seg tysken

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:

du kan fortfarande inte snacka bort Ramsey! :-)

Vet du, jag kan faktiskt ha fel ibland jag med....

If it's too strong, then you're too weak!

mangeW
Bild för mangeW
Sral wrote:
Pelle wrote:

Helvete Wenger, skall du ge bort denna seger? Hur f*n kan vi byta ut Theo mot en iskall Giroud??.

 

hah! Tur vi har Alexis...

Och hur ska vi kunna veta vem som är förstestriker när Giroud byts in sådär? Fan också. Dåligt. 

Vi kommer aldrig få något svar :/ Klantigt ledarskap!

200304382612073264790

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:

du kan fortfarande inte snacka bort Ramsey! :-)

Vet du, jag kan faktiskt ha fel ibland jag med....

det trodde jag aldrig jag skulle höra från dig. Stort! Tar det som ett erkännande att du är mänsklig

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Fan vad passiva vi är i försvaret. Bollen ska fan bara väck. Kan inte stå och sova och försöka peta bort den stundtals. Väck!!

Jajo67
Bild för Jajo67

Men sluta inte spela försvarsspel

Glenn
Bild för Glenn

Tack för det målet BFG. Du måste petas! Få inga föreställningar nu Wenger att Gabriel ej ska spela pga av Chelski matchen

COYG

Sral
Bild för Sral

Jaha, nu börjar raset. Skiter i att vi har gjort fyra mål, man får ju inte släppa in två mål på bortaplan. Då vinner man ju inga matcher. Allt är skit. 

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

du kan fortfarande inte snacka bort Ramsey! :-)

Vet du, jag kan faktiskt ha fel ibland jag med....

det trodde jag aldrig jag skulle höra från dig. Stort! Tar det som ett erkännande att du är mänsklig

Du missade nog även mitt erkännande om att jag på senare år blivit medveten om att jag E lite besserwisser och numera försöker jobba bort den biten...

If it's too strong, then you're too weak!

Isamag
Bild för Isamag

Skönt för Giroud!

RoPa87
Bild för RoPa87

Hoppas att det kan släppa för Giroud nu också då. Hade varit väldigt skönt att ha Walcott, Alexis och Giroud i form samtidigt!!

Jajo67
Bild för Jajo67

Bra Giroud, avslut direkt

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:

Jaha, nu börjar raset. Skiter i att vi har gjort fyra mål, man får ju inte släppa in två mål på bortaplan. Då vinner man ju inga matcher. Allt är skit. 

Kul mening, du skriver att vi gjort fyra mål (även om det blev fem nu) så vinner man inte om man släpper in två mål på bortaplan??? Din mattelärare reagerar nog nu. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Sral wrote:

Jaha, nu börjar raset. Skiter i att vi har gjort fyra mål, man får ju inte släppa in två mål på bortaplan. Då vinner man ju inga matcher. Allt är skit. 

kanske inte helt sant :)  2-5

Sral
Bild för Sral
Pelle wrote:
Sral wrote:

Jaha, nu börjar raset. Skiter i att vi har gjort fyra mål, man får ju inte släppa in två mål på bortaplan. Då vinner man ju inga matcher. Allt är skit. 

Kul mening, du skriver att vi gjort fyra mål (även om det blev fem nu) så vinner man inte om man släpper in två mål på bortaplan??? Din mattelärare reagerar nog nu. ;)

Det var ju medvetet ironiskt av mig! ;-)

Pelle
Bild för Pelle

Underbar match, vi har hela tiden varit laget som skapat klart flest chanser, med lite självförtroende hos målgörarna så ser det faktiskt riktigt bra ut för framtiden. Vilka rädd ingar Cech trots allt gör...

If it's too strong, then you're too weak!

mangeW
Bild för mangeW
Sral wrote:
Pelle wrote:
Sral wrote:

Jaha, nu börjar raset. Skiter i att vi har gjort fyra mål, man får ju inte släppa in två mål på bortaplan. Då vinner man ju inga matcher. Allt är skit. 

Kul mening, du skriver att vi gjort fyra mål (även om det blev fem nu) så vinner man inte om man släpper in två mål på bortaplan??? Din mattelärare reagerar nog nu. ;)

Det var ju medvetet ironiskt av mig! ;-)

Jag förstod iaf ;)

200304382612073264790

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:
Pelle wrote:
Sral wrote:

Jaha, nu börjar raset. Skiter i att vi har gjort fyra mål, man får ju inte släppa in två mål på bortaplan. Då vinner man ju inga matcher. Allt är skit. 

Kul mening, du skriver att vi gjort fyra mål (även om det blev fem nu) så vinner man inte om man släpper in två mål på bortaplan??? Din mattelärare reagerar nog nu. ;)

Det var ju medvetet ironiskt av mig! ;-)

Misstänkte det, därav min flirtsmiley...

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:
Sral wrote:
Österman wrote:
Sral wrote:
Österman wrote:
mangeW wrote:
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
mangeW wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
mangeW wrote:
Österman wrote:
mangeW wrote:
Österman wrote:
mangeW wrote:
Österman wrote:

När ska vi värva brorsan Guidetti ? Måltjuv till billig peng :D

Vad hände med framtidslöftet och måltjuven Gomis?

Framtidslöfte ? Är inte han 30? Annars vet jag inte vad du menar med vad som hände?

4 mål på 6 matcher i ligan är väl godkänt ? Annars är det inte många i PL som får godkänt ;)

Nja, hoppades o trodde du var ironisk om Guidetti. Så jag var ironisk med Gomis, som det helt plötsligt skreks om sista dygnet i transferfönstret i tråden (och absolut ingenstans annars) sen var det Napolis tränare, sen var det säkert nån mer efter en hel bra match, osv...

Utan att beyttra mig själv som en expert på alla fotbollsspelare i världen så känns det som det ropas (läs i din värld: lugnt o metodiskt föreslås) efter vemsomhelst närsomhelst, bara inte Wenger har något med det att göra...

PS. Gillar Guidetti, men inte i Arsenal, finns ingen svensk som platsarvi vår klubb just nu. DS.

Jag ville absolut ha Gomis till Arsenal sista dagen. En etablerad målskytt i PL eller ingenting, det är ett ganska enkelt val va ;)

Napolis tränare tar jag gärna också, inget nytt som har hänt med den åsikten. (Jag sa det väl för bara 5 dagar sedan när de krossade Lazio med 5-0 och inte i transferfönstret) ?

Angående Guidetti så va jag bara lite ironisk, men jag gilalr honom skarpt ! Om han är klass med Walcott och Giroud för att plats i startelvan låter jag vara osagt, men killen har attityden, målsinnet, åldern, viljan och hjärtat för att lyckas vart han är går.

City fick han aldrig chansen i (ganska klart varför) men annars har jag ju ÖST in mål i sina klubbar så varför man ska undervärdera honom på förhand förstår jag inte. Jag kan ge alla chansen tills motsatsen bevisas. Hade älskat hans passion i vårat lag, han är ett framtidsnamn..... Sedan att jag har haft landslagströjan med hans namn i 4 år nu gör ju att jag vill ha han lite mera också ;)

Värva spelare bara för att "de är bättre än ingen" tror jag inte ger vare sig ekonomer, värvningsansvariga, Wenger eller spelaren själv bånge direkt.

Japp, det var la en fem dar sen... Därav jag sa "sen". Alltid är det nått nytt på menyn;)

Ja, får Guidetti lite speltid så kanske lite större klubbar drar i honom om 1-2 år!

Typ City eller nån ;)

För 600-700 mille, samtidigt som Utd knäcker miljardgränsen på riktigt när de tar in Pogba. 

Chelsea kontrar 2017 när de plockar in de Bruyne för 2 miljarder.

Sanogo vinner skytteligan. 

Nu lugnar ni ner er.
Pogba är uppbunden till 2020 i mitt Seasonlag. 80 PM bara
Muller med. 2019. 60 PM och Wilshere i utbyte :)
Giroud till Newcastle.
Welbeck till Stoke.
Cazorla till nåt spaggelag.
Så sköter man en klubb....kämpar för överlevnad nu men vinner allt.
#FIFA16  #försökeranpassamigmedmickysochosterman 

 

Gräset är grönare på denna sida, det är lixom win-win att vara en bitter realist än en hoppfull dåre ;) 

I vårat fall om Arsenal torskar = hahaaaa vi hade rätt! 

I vårat fall om Arsenal vinner = hahaaaa vi vann och vem bryr sig nu om vad vi sa igår?! 

Välkommen Bangkok ! 

Ska CristinaW följa med? ;) 

Kan vi spela ihop truppen nu så tror jag nästa år kan bli vårt år!

;)

Får mardrömmar om såna där meningar ;) 

2-1 idag till Leicester, 1-1 mot Olympiakos, Mourinho hånar våran styrelse som har kvar Wenger, Wenger kickas efter nästa förlust mot United, jag firar och den 7 okt skriver klopp på för 4 år :D

 

 

 

 

Du firar alltså en förlust mot United? :-/

Nej jag firar inte förlusten mot United, jag firar vinsten av ny tränare som sker efter den förlusten. Det går att tolka inlägget på många sätt som inte är rätt ;)

 

Du får nog drömma vidare. ;-)

Tror faktiskt vi tar tre poäng idag. Tre jobbiga poäng, och självmål går säkert upp i ledning igen, men seger ändock. ;-)

Hoppas du har rätt :D

Jag drömmer sällan, är bara realistisk :D

haha...Haha...HAHAHA :D
Dagens :)
TACK! 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:
Mickys wrote:

Tottenham krossar Shitty. Där ser man. Ganska öppen liga i år. Nu gäller det verkligen att vinna

Ja, bara Leicester som kan gå igenom ligan obesegrade nu ;)

:D

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Finnen wrote:

Jo fan va bra vi är

Äntligen fattar du :)

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Känns sådär att missa 12.000kr på ETT sunderlandmål. Jävla skitlag!!

I år smäller det !

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Bojan nöjd när United vann.

Men mkt bra idag 

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Jaha då står vi med bara Arteta. Vi sa ju det att det kan vara bra att köpa en DM men gubben visste bättre. Blir så jävla trött

Du menar att du måste gnälla för vi har vår DM avstängd EN match och i just den matchen skadar sig den andre DM? Allt e bra nästa match, inget att oroa sig för Mickys. :)

Men snälla Pelle. Sluta sugercoata Mickys. Är ni ett par?
På honom låter det som Coq dött. Han kommer spela nästa match. Så fel av Mickys.
Vi har 3 DM....1 är lindrigt skadad. Återstår gör Arteta och Flamster, eller dog han med nu?

 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Finnen wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Jaha då står vi med bara Arteta. Vi sa ju det att det kan vara bra att köpa en DM men gubben visste bättre. Blir så jävla trött

Du menar att du måste gnälla för vi har vår DM avstängd EN match och i just den matchen skadar sig den andre DM? Allt e bra nästa match, inget att oroa sig för Mickys. :)

 Uranus

Coq avstängd, på vilken planet då?

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle

Tänk er om Silva E skadad en vecka till, då lär City inte vinna. Tänk er då samtidigt att vi vinner mot United nu när både Alexis och våra anfallare fick göra mål o få det lilla extra självmålet så vi vinner med två mål. 

Då leder vi ligan om inte Westham förstör. :D

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Bangkok_Gooner wrote:

 Sluta sugercoata Mickys. Är ni ett par?

Stackars dig BG, blev du så avis?

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:
Christian Vela wrote:

Att United leder ligan efter idag låter ju helt sjukt 

Eller att vi bara E tre pinnar från ligaledning trots alla gnäller högljutt...

Haha. Ja vi borde väl ligga 3a från slutet med tanke på gnället.
2-5 mot topp fyra motstånd. Tråden kommer dö snart :) 

Twitter @grvdga

Rylle
Bild för Rylle

Kom igen nu Newcastle - få bort den sinnessjuke portugisen.

Rylle

Sidor