Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Swansea - Arsenal 31/10 -15

146 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jajo67
Bild för Jajo67
Jonas S wrote:

Giroud verkar ju aldrig dra på sig skador annat än när oturen verkligen är framme. Han kan nog spela de här tre matcherna innan uppehållet. Vi är i ett hyfsat krisläge. Men vi bör kunna vinna mot Swansea och Spurs även utan Walcott. Bayern blir jättetufft men hade varit det hur som helst.

Dock så skulle jag gärna se att vi tog tillbaka ett par spelare ute på lån. Om det går. Akpom och Gnabry känns väl mest aktuella. Flera av våra spelare kommer tillbaka från väldigt långa skadeuppehåll.

Sedan hoppas jag verkligen att vi tar in en mittfältare i januari. Jag känner mig inte det minsta trygg med en ständigt halvskadad Arteta och en minst sagt oljämn Flamini bakom Coq. Det där tror jag Wenger måste styra upp om det skall kunna bli en till ligatitel.

Jag vill nog förtydliga lite här - du menar om vi ska ha en chans på ligatitel för även om Wenger gör precis det du säger kommer det bli riktigt tufft att bärga en ligatitel.

B-G
Bild för B-G

2 matcher i ligan ska vi nog klara av att spela även utan en ren striker om så Giroud skulle bli kidnappad.  Torsk mot Bayern kommer inte tappa oss nån ev ligaseger. 

Vi har Giroud, City har Bony.  Jag skulle absolut inte byta sits med dom tex. 

Twitter @grvdga

FootballIsMore
Bild för FootballIsMore

Inga fler jävla skalor helt Enkelt!!!!    Gött wenger vilade fler spelare mot Sheffield.     Özil coq alexis monreal Boss.  Hoppas vilan räcker bara...  Så alls internet går sönder nästa match. Tyckte synd om Ox bara.     Fan han hade ju sin chans att fighta lite om platsen i första 11an.  Sååå händer detta liksom.      Hars spel har ju inte varit super övertygade,  kan detta vara pg han haft känningar?  

Its not only a game.... No it's Not.    Its Not!

Jonas S
Bild för Jonas S
Jajo67 wrote:
Jonas S wrote:

Giroud verkar ju aldrig dra på sig skador annat än när oturen verkligen är framme. Han kan nog spela de här tre matcherna innan uppehållet. Vi är i ett hyfsat krisläge. Men vi bör kunna vinna mot Swansea och Spurs även utan Walcott. Bayern blir jättetufft men hade varit det hur som helst.

Dock så skulle jag gärna se att vi tog tillbaka ett par spelare ute på lån. Om det går. Akpom och Gnabry känns väl mest aktuella. Flera av våra spelare kommer tillbaka från väldigt långa skadeuppehåll.

Sedan hoppas jag verkligen att vi tar in en mittfältare i januari. Jag känner mig inte det minsta trygg med en ständigt halvskadad Arteta och en minst sagt oljämn Flamini bakom Coq. Det där tror jag Wenger måste styra upp om det skall kunna bli en till ligatitel.

Jag vill nog förtydliga lite här - du menar om vi ska ha en chans på ligatitel för även om Wenger gör precis det du säger kommer det bli riktigt tufft att bärga en ligatitel.

Givetvis. Jag skulle dock gärna se att vi maximerar den chansen. Om vi fortfarande är med i toppstriden i januari måste vi göra allt för att det skall kunna hålla hela vägen den här gången.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Bangkok_Gooner wrote:

Vi har Giroud, City har Bony. Jag skulle absolut inte byta sits med dom tex. 

Håller med. Bony är väl en ok spelare men Giroud är för mig bättre på typ allt. Och han ser ut att vara i bra form. Bortsett från i vår bedrövliga ligacupmatch då givetvis. Men jag tror man skall akta sig för att ta med sig alltför mycket från den matchen.

Be excited!

Jajo67
Bild för Jajo67
Jonas S wrote:
Jajo67 wrote:
Jonas S wrote:

Giroud verkar ju aldrig dra på sig skador annat än när oturen verkligen är framme. Han kan nog spela de här tre matcherna innan uppehållet. Vi är i ett hyfsat krisläge. Men vi bör kunna vinna mot Swansea och Spurs även utan Walcott. Bayern blir jättetufft men hade varit det hur som helst.

Dock så skulle jag gärna se att vi tog tillbaka ett par spelare ute på lån. Om det går. Akpom och Gnabry känns väl mest aktuella. Flera av våra spelare kommer tillbaka från väldigt långa skadeuppehåll.

Sedan hoppas jag verkligen att vi tar in en mittfältare i januari. Jag känner mig inte det minsta trygg med en ständigt halvskadad Arteta och en minst sagt oljämn Flamini bakom Coq. Det där tror jag Wenger måste styra upp om det skall kunna bli en till ligatitel.

Jag vill nog förtydliga lite här - du menar om vi ska ha en chans på ligatitel för även om Wenger gör precis det du säger kommer det bli riktigt tufft att bärga en ligatitel.

Givetvis. Jag skulle dock gärna se att vi maximerar den chansen. Om vi fortfarande är med i toppstriden i januari måste vi göra allt för att det skall kunna hålla hela vägen den här gången.

Håller med  :)

B-G
Bild för B-G

Blir ingen i januari. Det finns inga tillgängliga ;)

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Frankrike vart utslagna ur U17 VM igår så Jeff är snart tillbaka i London.
Skulle vara kul att få se han starta en match på högeryttern. Mot Spurs kanske :) 

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral
Österman wrote:
Sral wrote:

De hade ju räknat med att Welbeck skulle vara tillbaka ganska snart, om jag inte minns fel. Inte hade man kunnat räkna ut att Walcott skulle bli skadad heller...så man borde alltså ha köpt en till striker eller behållt Akpom (han hade inte fått mycket speltid då) utifall skadan på Welbeck var värre än man trodde och även att man borde ha vetat att Theo skadade sig i en ligacupmatch i oktober?

Nej walcotts skada har inget men min åsikt om welbeck att göra. Welbecks skada och hur allvarlig den va visst man om med 10 dagar kvar av fönstret. Efter det lånades Akpom ut. 

I mina ögon helt fel att låna ut honom eller att inte köpa in en till forward. 

Tyxker det är mkt riskabelt att spela ligan, FA-cupen, carlingcup och Champions League med 2 forwards. Håller du inte med? 

Sjölvklart kommer någon bli skadad eller avstängd under säsongen vilket är ju kaos! 

Nu blev walcott skadad och Giroud/Wenger vet stt man bara har en forward kvar tills walcott kommer tillbaka. Hur påverkar det girouds spel? Ska han springa runt och undvika tacklingar? Ska han inte kasta sig fram med huvudet före i trånga situationer? Ska han inte spela sitt fysiska spel för att han riskerar gula/röda kort? Wenger gjorde en riktig chansning när han skeppade iväg Akpom och inte tog in en ny enligt mig. Hoppas verkligen Giroud håller och inte drar på sig kort, för att tappa ligan på det naiva beslutet från Wenger är inget jag ser fram emot ! 

Welbeck new sajning i januari lär det väl heta... Hoppas Giroud har räddat oss från att vara för många poäng efter redan då! 

Campbell är rutten på topp och flyttar vi upp Sanchez på topp så tappar vi motorn på mittfältet. Ska han spela topp ska ramsey spela på mitten som ersättare för stt göra löpandet. 

Nej dessa skador är skit, men lika förväntade som Vabbruari. Samma visa varje år, att man inte lär sig.....

Har väldigt svårt att tro att man visste hur allvarlig Welbecks skada var innan fönstret stängde. De har ju gått ut och sagt att så inte var fallet. Vi vet att man försökte värva eller låna in en anfallare utan att lyckas också.

Du tycker att det är riskabelt att använda två forwards, men hur många har egentligen våra toppkonkurrenter? Vad har t ex United förutom Martial just nu? Varken Wilson eller Rooney har väl övertygat på topp. Chelsea har Costa, Remy och Falcao, men Costa är skadebenägen och det är väl bara Remy som levererar...ibland. City har ju Aguero och Bony, men Agueros skadehistorik känner vi alla till, och vad har de bakom Bony? Den där ynglingen som jag inte minns namnet på? Liverpool har ju skadeproblem både med Sturridge och Benteke, så Origi som inte har visat särskilt mycket har fått spela en del. Med andra ord, har vi så himla mycket sämre bredd än andra lag?

Och vadå för många poäng efter redan då? Just nu är vi tvåa på målskillnad trots allt. Champions League ser ut att gå åt pipan, men ligan är vi ju med i!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:
Österman wrote:
Sral wrote:

De hade ju räknat med att Welbeck skulle vara tillbaka ganska snart, om jag inte minns fel. Inte hade man kunnat räkna ut att Walcott skulle bli skadad heller...så man borde alltså ha köpt en till striker eller behållt Akpom (han hade inte fått mycket speltid då) utifall skadan på Welbeck var värre än man trodde och även att man borde ha vetat att Theo skadade sig i en ligacupmatch i oktober?

Nej walcotts skada har inget men min åsikt om welbeck att göra. Welbecks skada och hur allvarlig den va visst man om med 10 dagar kvar av fönstret. Efter det lånades Akpom ut. 

I mina ögon helt fel att låna ut honom eller att inte köpa in en till forward. 

Tyxker det är mkt riskabelt att spela ligan, FA-cupen, carlingcup och Champions League med 2 forwards. Håller du inte med? 

Sjölvklart kommer någon bli skadad eller avstängd under säsongen vilket är ju kaos! 

Nu blev walcott skadad och Giroud/Wenger vet stt man bara har en forward kvar tills walcott kommer tillbaka. Hur påverkar det girouds spel? Ska han springa runt och undvika tacklingar? Ska han inte kasta sig fram med huvudet före i trånga situationer? Ska han inte spela sitt fysiska spel för att han riskerar gula/röda kort? Wenger gjorde en riktig chansning när han skeppade iväg Akpom och inte tog in en ny enligt mig. Hoppas verkligen Giroud håller och inte drar på sig kort, för att tappa ligan på det naiva beslutet från Wenger är inget jag ser fram emot ! 

Welbeck new sajning i januari lär det väl heta... Hoppas Giroud har räddat oss från att vara för många poäng efter redan då! 

Campbell är rutten på topp och flyttar vi upp Sanchez på topp så tappar vi motorn på mittfältet. Ska han spela topp ska ramsey spela på mitten som ersättare för stt göra löpandet. 

Nej dessa skador är skit, men lika förväntade som Vabbruari. Samma visa varje år, att man inte lär sig.....

Har väldigt svårt att tro att man visste hur allvarlig Welbecks skada var innan fönstret stängde. De har ju gått ut och sagt att så inte var fallet. Vi vet att man försökte värva eller låna in en anfallare utan att lyckas också.

Du tycker att det är riskabelt att använda två forwards, men hur många har egentligen våra toppkonkurrenter? Vad har t ex United förutom Martial just nu? Varken Wilson eller Rooney har väl övertygat på topp. Chelsea har Costa, Remy och Falcao, men Costa är skadebenägen och det är väl bara Remy som levererar...ibland. City har ju Aguero och Bony, men Agueros skadehistorik känner vi alla till, och vad har de bakom Bony? Den där ynglingen som jag inte minns namnet på? Liverpool har ju skadeproblem både med Sturridge och Benteke, så Origi som inte har visat särskilt mycket har fått spela en del. Med andra ord, har vi så himla mycket sämre bredd än andra lag?

Och vadå för många poäng efter redan då? Just nu är vi tvåa på målskillnad trots allt. Champions League ser ut att gå åt pipan, men ligan är vi ju med i!

Jag kan ALDRIG hålla med i tankesättet "men hur många forwards har våra motståndare" när man diskuterar hur många vi ska ha.
1. Vi ska inte kopiera motståndarnas dumma drag, vi ska göra smartare än så.
2. Vi har snitt 8 skador / säsong, inte alla andra. Vi är ständigt i topp på skadetabellen, man måste jobba bort det eller räkna med det. Inte blunda och hoppas på det bästa.
3. Vad de andra lagen gör och chansar med för dåraktiga beslut bryr jag mig inte om, bryr mig bara om Arsenals.

Att de andra lagen spelar med 2 forwards och är klena bakom de tunga namnen hjälper väl inte oss ? Varför ska vi lägga fokus på hur många forwards eller målvakter dom har ? Om Walcott, Giroud går sönder samtidigt spelar de ingen roll ifall Aguero och Bony är skadade när vi möter Swansea eller Tottenham. Förstår inte hur man kan väga in den informationen i våran "hur borde vi värvat" diskussion. 

Med det sagt så NEJ jag vill inte ha 7 forwards i truppen, men att bara ha 2 + 1 skadad är väldigt naivt om man ska vinna ligan !
Just nu har vi 1 frisk och 2 i sjukstugan. Är riktigt orolig hur poängskörden kommer se ut om vi tappar Giroud med....

Låt oss hoppas slippa få redan på det! 

I år smäller det !

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:

Och vadå för många poäng efter redan då? Just nu är vi tvåa på målskillnad trots allt. Champions League ser ut att gå åt pipan, men ligan är vi ju med i!

Jag skrev ju HOPPAS inte vi är för många poäng efter redan då om Giroud går sönder. (Menade inte att vi är efter nu)

I år smäller det !

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:

Och vadå för många poäng efter redan då? Just nu är vi tvåa på målskillnad trots allt. Champions League ser ut att gå åt pipan, men ligan är vi ju med i!

Jag skrev ju HOPPAS inte vi är för många poäng efter redan då om Giroud går sönder. (Menade inte att vi är efter nu)

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
Österman wrote:
Sral wrote:
Österman wrote:
Sral wrote:

De hade ju räknat med att Welbeck skulle vara tillbaka ganska snart, om jag inte minns fel. Inte hade man kunnat räkna ut att Walcott skulle bli skadad heller...så man borde alltså ha köpt en till striker eller behållt Akpom (han hade inte fått mycket speltid då) utifall skadan på Welbeck var värre än man trodde och även att man borde ha vetat att Theo skadade sig i en ligacupmatch i oktober?

Nej walcotts skada har inget men min åsikt om welbeck att göra. Welbecks skada och hur allvarlig den va visst man om med 10 dagar kvar av fönstret. Efter det lånades Akpom ut. 

I mina ögon helt fel att låna ut honom eller att inte köpa in en till forward. 

Tyxker det är mkt riskabelt att spela ligan, FA-cupen, carlingcup och Champions League med 2 forwards. Håller du inte med? 

Sjölvklart kommer någon bli skadad eller avstängd under säsongen vilket är ju kaos! 

Nu blev walcott skadad och Giroud/Wenger vet stt man bara har en forward kvar tills walcott kommer tillbaka. Hur påverkar det girouds spel? Ska han springa runt och undvika tacklingar? Ska han inte kasta sig fram med huvudet före i trånga situationer? Ska han inte spela sitt fysiska spel för att han riskerar gula/röda kort? Wenger gjorde en riktig chansning när han skeppade iväg Akpom och inte tog in en ny enligt mig. Hoppas verkligen Giroud håller och inte drar på sig kort, för att tappa ligan på det naiva beslutet från Wenger är inget jag ser fram emot ! 

Welbeck new sajning i januari lär det väl heta... Hoppas Giroud har räddat oss från att vara för många poäng efter redan då! 

Campbell är rutten på topp och flyttar vi upp Sanchez på topp så tappar vi motorn på mittfältet. Ska han spela topp ska ramsey spela på mitten som ersättare för stt göra löpandet. 

Nej dessa skador är skit, men lika förväntade som Vabbruari. Samma visa varje år, att man inte lär sig.....

Har väldigt svårt att tro att man visste hur allvarlig Welbecks skada var innan fönstret stängde. De har ju gått ut och sagt att så inte var fallet. Vi vet att man försökte värva eller låna in en anfallare utan att lyckas också.

Du tycker att det är riskabelt att använda två forwards, men hur många har egentligen våra toppkonkurrenter? Vad har t ex United förutom Martial just nu? Varken Wilson eller Rooney har väl övertygat på topp. Chelsea har Costa, Remy och Falcao, men Costa är skadebenägen och det är väl bara Remy som levererar...ibland. City har ju Aguero och Bony, men Agueros skadehistorik känner vi alla till, och vad har de bakom Bony? Den där ynglingen som jag inte minns namnet på? Liverpool har ju skadeproblem både med Sturridge och Benteke, så Origi som inte har visat särskilt mycket har fått spela en del. Med andra ord, har vi så himla mycket sämre bredd än andra lag?

Och vadå för många poäng efter redan då? Just nu är vi tvåa på målskillnad trots allt. Champions League ser ut att gå åt pipan, men ligan är vi ju med i!

Jag kan ALDRIG hålla med i tankesättet "men hur många forwards har våra motståndare" när man diskuterar hur många vi ska ha.
1. Vi ska inte kopiera motståndarnas dumma drag, vi ska göra smartare än så.
2. Vi har snitt 8 skador / säsong, inte alla andra. Vi är ständigt i topp på skadetabellen, man måste jobba bort det eller räkna med det. Inte blunda och hoppas på det bästa.
3. Vad de andra lagen gör och chansar med för dåraktiga beslut bryr jag mig inte om, bryr mig bara om Arsenals.

Att de andra lagen spelar med 2 forwards och är klena bakom de tunga namnen hjälper väl inte oss ? Varför ska vi lägga fokus på hur många forwards eller målvakter dom har ? Om Walcott, Giroud går sönder samtidigt spelar de ingen roll ifall Aguero och Bony är skadade när vi möter Swansea eller Tottenham. Förstår inte hur man kan väga in den informationen i våran "hur borde vi värvat" diskussion. 

Med det sagt så NEJ jag vill inte ha 7 forwards i truppen, men att bara ha 2 + 1 skadad är väldigt naivt om man ska vinna ligan !
Just nu har vi 1 frisk och 2 i sjukstugan. Är riktigt orolig hur poängskörden kommer se ut om vi tappar Giroud med....

Låt oss hoppas slippa få redan på det! 

Eller om alla andra skadaS. Då förlorar vi varje match med 0-3.  Hemska tanke. 

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral

Fast om vi ska diskutera att vinna eller konkurrera om ligan är det ju en poäng i att jämföra oss med andra konkurrenter. Det kommer vi aldrig ifrån. Det går också att ta ett större perspektiv på det hela, uppenbarligen är det ont om bra forwards på marknaden eftersom så många lag har problem med bredd på just den biten.

Sral
Bild för Sral
Österman wrote:
Sral wrote:

Och vadå för många poäng efter redan då? Just nu är vi tvåa på målskillnad trots allt. Champions League ser ut att gå åt pipan, men ligan är vi ju med i!

Jag skrev ju HOPPAS inte vi är för många poäng efter redan då om Giroud går sönder. (Menade inte att vi är efter nu)

Jag vet, men du har en synnerligen pessimistisk syn på hur det kommer att bli fram till jul om du tror att vi riskerar att vara många poäng efter när vi nu har lika många poäng som serieledaren.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:
Österman wrote:
Sral wrote:

Och vadå för många poäng efter redan då? Just nu är vi tvåa på målskillnad trots allt. Champions League ser ut att gå åt pipan, men ligan är vi ju med i!

Jag skrev ju HOPPAS inte vi är för många poäng efter redan då om Giroud går sönder. (Menade inte att vi är efter nu)

Jag vet, men du har en synnerligen pessimistisk syn på hur det kommer att bli fram till jul om du tror att vi riskerar att vara många poäng efter när vi nu har lika många poäng som serieledaren.

Tror inte riktigt du förstår vad jag menar..

OM även Giroud blir skadad och vi inte har några forwards att spela med så JA då lär vi tappa poäng enligt mig fram till nyår.
Att vi ska tappa poäng fram till nyår utan flera skador har jag aldrig sagt eller menat.

Likadant när Aguero och silva skadade sig, du skrev du att City kommer tappa poäng famöver för de inte är samma lag utan dom.
EXAKT samma pessimistiska mening. Fast nu är det ju modernt att klaga på mig här inne fast andra skriver samma sak ;)

Minnet är kort ibland haha.. :D 

I år smäller det !

Sral
Bild för Sral

Det var inte menat som en kritik mot just dig, mer att jag inte tror att vi behöver tappa så mycket. Alltså, jag är också orolig, särskilt om fel spelare blir skadade nu (typ Giroud, Özil, Alexis osv osv), men tycker inte att man ska måla fan på väggen än. Minns ju hur man tänkte när Coq kom in och att det ändå löste sig bra. Tänk t ex om Campbell eller Iwobi tar chansen nu som t ex Coq eller Bellerin gjorde?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Sral wrote:

Det var inte menat som en kritik mot just dig, mer att jag inte tror att vi behöver tappa så mycket. Alltså, jag är också orolig, särskilt om fel spelare blir skadade nu (typ Giroud, Özil, Alexis osv osv), men tycker inte att man ska måla fan på väggen än. Minns ju hur man tänkte när Coq kom in och att det ändå löste sig bra. Tänk t ex om Campbell eller Iwobi tar chansen nu som t ex Coq eller Bellerin gjorde?

Özil skadad skulle innebära katastrof tror jag. Alexis likaså men det funkade ju sist trots att Alexis var usel!! Bara det finns någon balans bland de tre kreatörerna har en av dem råd med en dålig match men frågan är om vi har råd med skada på någon av dem?

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Sral wrote:

Det var inte menat som en kritik mot just dig, mer att jag inte tror att vi behöver tappa så mycket. Alltså, jag är också orolig, särskilt om fel spelare blir skadade nu (typ Giroud, Özil, Alexis osv osv), men tycker inte att man ska måla fan på väggen än. Minns ju hur man tänkte när Coq kom in och att det ändå löste sig bra. Tänk t ex om Campbell eller Iwobi tar chansen nu som t ex Coq eller Bellerin gjorde?

Vart inte både Campbell och Iwobi brutalt sågade efter Sheffield W matchen ? Och då mötte de ett korpgäng i jämnförelse med Bayern/Totteham :D

Men vi får se vad framtiden har att erbjuda, hoppas på ett hav av 3poängare :D

I år smäller det !

Jonas S
Bild för Jonas S

Joel Campbell må kanske inte gjort så bra ifrån sig de få gånger han fått chansen. Men han jobbar hårt och verkar ha en bra attityd. Och han har också visat att han kan leverera i landslaget och även i Olympiakos. Iwobi ser jag som en betydligt större chansning. Att starta honom mot Swansea är att kräva allt för mycket tror jag.

Att byta ut Ox mot Campbell i ett annars helt ordinarie lag borde inte betyda katastrof och förlust. Bellerin och Campbell kan få det tufft att hantera Jefferson Montero. Men Bellerin har ju växt som spelare sedan förra säsongen.

In med Campbell. Minsta möjliga förändring av laget.

Be excited!

Sral
Bild för Sral

Det är ju lättare för Campbell eller Iwobi att göra bra ifrån sig med bättre omgiving trots allt. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Dock blir nog inte bänken speciellt skräckinjagande. Jag skulle tippa på Debuchy, Gabriel, Chambers, Gibbs, Flamini, Iwobi och Macey. Iwobi är då vårt enda offensiva alternativ från bänken.

Be excited!

Lennart Sandström
Bild för Lennart Sandström

Bara att hoppas att Campbell gör en s.k. Coquelin.Fransosen framstod ju som en nödlösning som plötsligt visade sig bli en viktig pusselbit. Problemet är ju dock att med en sådan tunn bänk så ökar ju dessutom risken att få fler skador. 

First Man In A tackle Never Gets Hurt

B-G
Bild för B-G
carlshöjd wrote:

Bara att hoppas att Campbell gör en s.k. Coquelin.Fransosen framstod ju som en nödlösning som plötsligt visade sig bli en viktig pusselbit. Problemet är ju dock att med en sådan tunn bänk så ökar ju dessutom risken att få fler skador. 

Nja, bara att hoppas att resten av laget presterar som sig bör.
Målen hänger absolut inte på högeryttern då Ox och Ramsey gjort massa matcher och mäktat med ett mål.
Har vi en HY som fixar en ok match. Då vinner vi oavsett. 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Bangkok_Gooner wrote:
carlshöjd wrote:

Bara att hoppas att Campbell gör en s.k. Coquelin.Fransosen framstod ju som en nödlösning som plötsligt visade sig bli en viktig pusselbit. Problemet är ju dock att med en sådan tunn bänk så ökar ju dessutom risken att få fler skador. 

Nja, bara att hoppas att resten av laget presterar som sig bör.
Målen hänger absolut inte på högeryttern då Ox och Ramsey gjort massa matcher och mäktat med ett mål.
Har vi en HY som fixar en ok match. Då vinner vi oavsett. 

Campbell HY = 3-0 Swansea
Bellerin HY och Debuschy HB = 1-2 Arsenal :D

Född i farstun eller ? haha :D 

I år smäller det !

Tosse
Bild för Tosse

Lutar åt att Campbell kliver in på högerkanten som enda förändringen http://www.arsenal.com/news/news-archive/20151029/team-news-walcott-rams...

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Arsenal team to play Swansea: Cech, Monreal, Mertesacker, Koscielny, Bellerin, Coquelin, Cazorla, Campbell, Ozil, Alexis, Giroud

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Arsenal substitutes: Macey, Chambers, Flamini, Gibbs, Gabriel, Iwobi, Debuchy

Jajo67
Bild för Jajo67

Seger idag vore guld värt!

B-G
Bild för B-G

Bra där. Hoppas på en stabil seger. Blir väl en kamp misstänker jag. 

Kommer missa 1a då jag är på en döds-blodsportgala. 

Twitter @grvdga

Sidor