Medlemmar: 8806 st.
Visa menyn

Sheffield Wednesday - Arsenal 27/10 20:45

159 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Guldkorven
Bild för Guldkorven

Funderar på hur vi ska formera laget till helgen (jag har gett upp den här skitmatchen) ... börjar tunt i leden nu. Enda lagdelen där det finns alternativ är i backlinjen.

Cech och Giroud får inte gå sönder nu.

Cech, Bell, Gab, Kos, Monr, Coq, Flam, Caz, Özil, Alexis, Giroud.

Sedan blir det bara backar + kids på bänken ... + Campell

Detta kommer inte funka i längden.

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Vilken brunk match!

AFC

Zille
Bild för Zille

Vår trupp är farligt tunn nu. 

Viss förstärkning i Januari hade inte skadat. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Att gå från ÖFKs match i superettan till det här var ett rejält kliv neråt i kvalitet. Det här känns som en gräslig blandning av stela gamla gubbar och halvdåliga småpojkar. Hoppas att andra halvlek blir bättre.

Be excited!

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Sier bare : Bllitzkrieg bop !

 

Zille
Bild för Zille

Nej fan. Känns inte så spännande detta. Får bli att lägga sig tidigt istället tror jag.

Zille
Bild för Zille

Särskilt nu...

Jocke K
Bild för Jocke K

Bra att de unga spelarna får matchträning men va fan presterar Chambers och Debuchy? Mycket osäkra och dåliga och de har en A-lags att att slåss för. Bedrövligt. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

RoPa87
Bild för RoPa87

Nä. Sängen väntar. God natt. Tar nya tag på lördag. 

Jajo67
Bild för Jajo67

Vi kunde väl åka ut utan att bli förnedrade - pinsamt uselt

Niklas G
Bild för Niklas G

Vilken talande bild när bollen går förbi Gibbs, Chambers och Debuchy...

Likse
Bild för Likse

Hur tänker Chambers när han drar motståndaren i tröjan så otroligt tydligt. Dumt läge att dra på sig en frispark där. Omoget, orutinerat och klantigt. Chambers kan nog säga tack och godnatt til en A-lagsplats denna säsong.

 

Kaj Poikela
Bild för Kaj Poikela

Vilken fruktansvärd Arsenal-kväll. Bara att glömma.

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Mjahapp. Lite intressant ändå hur ett lag kan bli så fundamentalt uselt. Förvisso långt ifrån ordinarie, men ändå...

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Micke
Bild för Micke

Är väl typ alla som spelat bort sin chans till A-lags fotboll nu va? Petr och BFG som borde få va kvar.. Tyvärr har vi inga alternativ om både OX och Walcot är skadade.. 

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Giroud bäst på plan för han har inte bollen,så fruktansvärt blek insats. Godnatt!!!

AFC

Jepson
Bild för Jepson

Tycker de vänder på laget. Giroud ställer sig i mål å Cech går upp på topp. Ingen av dem får ändå någon hjälp

Pelle
Bild för Pelle
SuperJackie wrote:

Giroud bäst på plan för han har inte bollen,så fruktansvärt blek insats. Godnatt!!!

Va? Har Giroud varit på plan, det har jag helt missat...

If it's too strong, then you're too weak!

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Det här är inget att hoppas på

Likse
Bild för Likse

Jag kan bara se fördelar med att åka ur Capital One Cup. Bland annat slipper vi fokusera på så många olika cuper. Vi slipper också dessa skadorna.

Så jag är bara glad att vi åker ut Ligacupen, tycker dock 0-1 hade varit lagom.

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Problemet nu är att vi inte har en full första elva som känns trygg, om både Walle och Ox blir skadade. Tvingas troligen flytta ut Özil eller Caz på kanten och spela Flam bredvid Coq. Rubbar balansen fullständigt...

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

En tröst är att Chelsea, med i princip bästa laget, ligger under mot Stoke

Likse
Bild för Likse

Den här spelaren från Israel ser ut att ha en hyfsad inläggsfot. Ser lovande ut.

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Campbell har visat defensiv kompetens. Synd bara att han, som resten, varit totalt menlös offensivt

Jepson
Bild för Jepson

Bielik känns äldre än 17. Ser lugn ut. 

Kaj Poikela
Bild för Kaj Poikela

Det här är riktigt, riktigt illa. Jag blir speciellt förvånad över att Debuchy, Gibbs och Chambers inte tar chansen att visa att de tänker kriga för att ta tillbaka sina platser i a-laget. Det här är inget annat än defaitism. Något står inte rätt till i det här gänget.
Och ungtupparna orkar man inte ens kommentera... Som tur är hör de knappast till de vassaste.

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Jepson wrote:

Bielik känns äldre än 17. Ser lugn ut. 

Håller med. Första gången jag ser Bielik och det är nog det enda positiva intryck från denna matchen. Han vänder upp bra i plan (i motsats till Kamara som mest spelade bollen bakåt).

Kanske kan bli något av den gubben ...

Jocke K
Bild för Jocke K
Augustus Caesar wrote:

Något står inte rätt till i det här gänget

Vad menar du med det? Laget ikväll, hela truppen eller?? Vi är tvåa i ligan med samma poäng som ledaren så då ska vi inte gnälla över hela laget.  Förklara! 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Pelle
Bild för Pelle

Pinsamt! Räcker så. Nästa match....

If it's too strong, then you're too weak!

George Adams
Bild för George Adams

De här var illa. Avklädda av ugglorna.  Trots att vi från start har 8 st som gör anspråk på en startplats. Och våra ungdomar (akademi) har en hel del kvar att lära. 

Sidor