Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Norwich-Arsenal 29/11 17.15

179 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Tottenham och Liverpool äter ikapp oss nu.

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:

Kuk, skitmatch och inget positivt alls att ta med sig efteråt.

könsord? Allvarligt? Du som alltid gnäller om nån svär.

COYG

MickeLi
Bild för MickeLi

Arsenalsyndrom=Värsta rival (före oss i tabell)tappar poäng, Arsenal tappar poäng....var ju ett givet poängtapp om man ser till syndromet....:/

twitter: @MikeBergkamp

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Bangkok_Gooner wrote:

1-1 en kall kväll i Norwich är ingen katastrof om än ett dåligt resultat.  Fördjävliga skador... Inväntar domen innan jag målar allt svart. 

COYG! Godnatt från mig. 

Det är katastrof om vi ska aspirera på titeln.

gunbod
Bild för gunbod

Vi är överlägset bäst på att verkligen vara usla när vi är dåliga. Fy fan.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

orkar inte ens analysera! Cech, bellerin och Özil är dom enda som får godkänt! Resten skulle helst bänkas nästa match, synd bara att vi inte har några andra att sätta in! Ramsey kan vi ju skeppa iväg! Satan så usel! 

Lord.Bendtner
Bild för Lord.Bendtner

Så jävla piss dåligt! Bra att spela en småskadad Alexis som nu är skadad på riktigt! Idioti! 

Bengelito
Bild för Bengelito
Finnen wrote:

Vad ska han undvika, han går ju inte in i kampen ens?

Han kunde ha hoppat över och undvikit benen som kom, han ser ut att springa rakt in i benen. Onödigt.

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Glenn
Bild för Glenn

Wenger med staben kan ta på sig denna fiaskosäsong redan nu! Spela en skadad Sanchez, spela Kos. Hur fit var Kos? Cazorlas skada om han är skadad är en annan sak. Det kan ingen se komma men de som redan är skadade???? Antagligen är detta en av de stora bovarna till alla våra skador. Vi spelar ofta halvskadade spelare.

COYG

FootballIsMore
Bild för FootballIsMore

Vårat anfall blir så jävlas trögt och förutsägbart. Helvete var tråkigt.         Fan.          Boss och alexis borta också såklart.  Helvete... Coq också.   Helvete 

Its not only a game.... No it's Not.    Its Not!

B-G
Bild för B-G
Farbror Frej wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

1-1 en kall kväll i Norwich är ingen katastrof om än ett dåligt resultat.  Fördjävliga skador... Inväntar domen innan jag målar allt svart. 

COYG! Godnatt från mig. 

Det är katastrof om vi ska aspirera på titeln.

ok.  En sista.  Du borde sova med!!

Nej inte ens då är det katastrof.  Uselt men ingen katastrof. ;)

Twitter @grvdga

Jajo67
Bild för Jajo67

Hittills på vårat "lättare schema" har vi tagit 1p och dragit på oss skador på Coq, Arteta, Kos & Sanchez mot WBA & Nowich. Jag bävar för de kommande s.k. Lätta matcherna.

Jajo67
Bild för Jajo67
x3mGunner wrote:

orkar inte ens analysera! Cech, bellerin och Özil är dom enda som får godkänt! Resten skulle helst bänkas nästa match, synd bara att vi inte har några andra att sätta in! Ramsey kan vi ju skeppa iväg! Satan så usel! 

Bellerin hade ju knappt ett rätt idag.

Jonas S
Bild för Jonas S

Vi ser nästan ännu blekare ut än sist mot Westbrom. Bedrövligt Både offensivt och defensivt. Ramsey borde inte spelat, Cazorla är ju helt under isen, Giroud rör sig knappt och backlinjen känns så där Arsenal-skakig.

Nu har vi förlorat mot både Norwich och Westbrom. Två riktigt, riktigt dåliga lag. Pinsamt svagt av ett lag som faktiskt haft chansen att ta tag i ligaledningen. Ligan i år är svag, inget lag är bra. Så vi har chansen. Synd att vi inte verkar vilja ta den.

Be excited!

Jajo67
Bild för Jajo67
Mickys wrote:

Wenger med staben kan ta på sig denna fiaskosäsong redan nu! Spela en skadad Sanchez, spela Kos. Hur fit var Kos? Cazorlas skada om han är skadad är en annan sak. Det kan ingen se komma men de som redan är skadade???? Antagligen är detta en av de stora bovarna till alla våra skador. Vi spelar ofta halvskadade spelare.

Ja men det gör vi för att vi har truppspelare som inte är värda namnet när våra skador kommer - och de kommer VARJE år.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Jajo67 wrote:
x3mGunner wrote:

orkar inte ens analysera! Cech, bellerin och Özil är dom enda som får godkänt! Resten skulle helst bänkas nästa match, synd bara att vi inte har några andra att sätta in! Ramsey kan vi ju skeppa iväg! Satan så usel! 

Bellerin hade ju knappt ett rätt idag.

Han har fart och vilja, Godkänt inte mer

Pelle
Bild för Pelle
Jajo67 wrote:

Hittills på vårat "lättare schema" har vi tagit 1p och dragit på oss skador på Coq, Arteta, Kos & Sanchez mot WBA & Nowich. Jag bävar för de kommande s.k. Lätta matcherna.

Förvisso en tydlig röd tråd med många skador (4-5 st på 180 min) och sämre spel/resultat, dock ingen tröst.

 

Trots all skit är vi ändå bara två poäng efter ligaledning så det e inte nattsvart även om de flesta här verkar säga så.

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Jajo67 wrote:
Mickys wrote:

Wenger med staben kan ta på sig denna fiaskosäsong redan nu! Spela en skadad Sanchez, spela Kos. Hur fit var Kos? Cazorlas skada om han är skadad är en annan sak. Det kan ingen se komma men de som redan är skadade???? Antagligen är detta en av de stora bovarna till alla våra skador. Vi spelar ofta halvskadade spelare.

Ja men det gör vi för att vi har truppspelare som inte är värda namnet när våra skador kommer - och de kommer VARJE år.

ja för att gubben vägrar värva det vi behöver och INGEN junior får chanSen i år. Varför ska Rene sitta o frysa på bänken? Hade alla avbytare skadat sig så hade Rene ändå inte fått chansen. Är så spyless på gubben att jag hoppas vi kommer på 16:e plats bara gubben försvinner. Detta håller inte!

Andra spelare som inte var "tillräckligt" bra för A-laget är belkerin o coq som när de fick chansen pga skador tig chansen. Finns det fler guldkorn kanske???

COYG

Zille
Bild för Zille
Pelle wrote:
Jajo67 wrote:

Hittills på vårat "lättare schema" har vi tagit 1p och dragit på oss skador på Coq, Arteta, Kos & Sanchez mot WBA & Nowich. Jag bävar för de kommande s.k. Lätta matcherna.

Förvisso en tydlig röd tråd med många skador (4-5 st på 180 min) och sämre spel/resultat, dock ingen tröst.

 

Trots all skit är vi ändå bara två poäng efter ligaledning så det e inte nattsvart även om de flesta här verkar säga så.

Nattsvart är det allt inte men det ser ju inte så ljust ut att dels spela så dåligt som idag och ha nyckelspelare som Alexis och Kos borta och rätt så dålig bänk till kommande matcher.

Blir en utmaning även om motståndet är "lättare". 

Vinna med minst 2 mål i Grekland ser också ut att vara långt borta.

Jepson
Bild för Jepson

Alexis, Cazorla och Kos försvann för obestämd framtid. Blir ett skräckfyllt december. Huvva!

Jajo67
Bild för Jajo67

Hahahahaha det är ju parodi på intervjuerna efter ännu ett gigantiskt bottennapp där vi dessutom åker på tre nya skador.

De blir ju provocerande att lyssna på allt detta skitsnack om stepping up, bouncing back etc.

Bellerins intervju måste ju slå alla rekord i dyngsnack

“I have said it before, there is great depth in the team,” he told Arsenal Player. “There are a lot of young players in the team waiting to come through, and we have a lot of quality training with us every day.

“They are ready to step up so obviously every single player on the bench can do the same job as every single player in the starting XI. We don’t need to worry about [the injuries to Alexis and Koscielny]. The only thing we need to do is go out onto the pitch with the right mentality, it does not matter who we play.

Read more at http://www.arsenal.com/news/news-archive/20151129/bellerin-we-are-all-re...

 

Vi har alltså bara hemlighållit alla dessa fantastiska spelare och kört på med samma elva match efter match trots att vi haft fullgoda ersättare - fan jag som blev lite orolig ett tag.

Zille
Bild för Zille

Äh, inget att bry sig om. Han är väl inte den mest vana att medverka i media heller.

Han är nog fullt medveten om situationen men spelarna måste ju hålla sig lugna och tro på det de gör, han är nog fullt medveten om att det blir tufft den kommande tiden.

Men det hade inte sett så bra ut om han hade gått ut och sagt att allt är kört nu etc.

Jajo67
Bild för Jajo67
itzille wrote:

Äh, inget att bry sig om. Han är väl inte den mest vana att medverka i media heller.

Han är nog fullt medveten om situationen men spelarna måste ju hålla sig lugna och tro på det de gör, han är nog fullt medveten om att det blir tufft den kommande tiden.

Men det hade inte sett så bra ut om han hade gått ut och sagt att allt är kört nu etc.

Nej men ibland är det nog bättre att hålla tyst. Antingen måste de ju tro att folk är dumma i huvudet eller också är de så blåögda att de tror på det själva. Vilket som är det bara provocerande att lyssna på sån dynga när det ser ut som det gör.

Zille
Bild för Zille
Jajo67 wrote:
itzille wrote:

Äh, inget att bry sig om. Han är väl inte den mest vana att medverka i media heller.

Han är nog fullt medveten om situationen men spelarna måste ju hålla sig lugna och tro på det de gör, han är nog fullt medveten om att det blir tufft den kommande tiden.

Men det hade inte sett så bra ut om han hade gått ut och sagt att allt är kört nu etc.

Nej men ibland är det nog bättre att hålla tyst. Antingen måste de ju tro att folk är dumma i huvudet eller också är de så blåögda att de tror på det själva. Vilket som är det bara provocerande att lyssna på sån dynga när det ser ut som det gör.

Jo, det är förvisso sant. Han hade inte behövt att säga så mycket alls egentligen. 

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:

Vi ser nästan ännu blekare ut än sist mot Westbrom. Bedrövligt Både offensivt och defensivt. Ramsey borde inte spelat, Cazorla är ju helt under isen, Giroud rör sig knappt och backlinjen känns så där Arsenal-skakig.

Nu har vi förlorat mot både Norwich och Westbrom. Två riktigt, riktigt dåliga lag. Pinsamt svagt av ett lag som faktiskt haft chansen att ta tag i ligaledningen. Ligan i år är svag, inget lag är bra. Så vi har chansen. Synd att vi inte verkar vilja ta den.

Ja det inte bra, men jag tror iallafall att du kommer bli positivt överraskad denna måndagmorgon.
Vi förlorade inte mot Norwich!!! :D
 

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Pelle wrote:
Jajo67 wrote:

Hittills på vårat "lättare schema" har vi tagit 1p och dragit på oss skador på Coq, Arteta, Kos & Sanchez mot WBA & Nowich. Jag bävar för de kommande s.k. Lätta matcherna.

Förvisso en tydlig röd tråd med många skador (4-5 st på 180 min) och sämre spel/resultat, dock ingen tröst.

 

Trots all skit är vi ändå bara två poäng efter ligaledning så det e inte nattsvart även om de flesta här verkar säga så.

Jag personligen ser inte problemet i hur långt vi ligger efter toppen. Jag är mer orolig över att dem bakom oss börjar äta ikapp oss. 

Woody
Bild för Woody

Usch ! Skador så klart. Vidare Arsenals spelide. Blir så extremt avmätt och trött på detta tjat. Den där tanten Bo P joddlade om att nu är Ramsey tillbaka med sin djuplöp. What ! Han var åter med sin mediokra sistatouch och sina felsbeslut. I slutet av matchen fanns ingen som bröt förutsägbart mönster och Norwich kunde enkelt försvara sig. Giroud (Borsten) var som vanligt välfriserad och med ett välansat skägg. För övrigt var han ingenting. Gäsp och satans tråkigt att beskåda. Glömde bort att Arsenal vid något tillfälle använde någon yta bakom backlinjen. Det var kul att se. Rock on !

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Woody wrote:

Usch ! Skador så klart. Vidare Arsenals spelide. Blir så extremt avmätt och trött på detta tjat. Den där tanten Bo P joddlade om att nu är Ramsey tillbaka med sin djuplöp. What ! Han var åter med sin mediokra sistatouch och sina felsbeslut. I slutet av matchen fanns ingen som bröt förutsägbart mönster och Norwich kunde enkelt försvara sig. Giroud (Borsten) var som vanligt välfriserad och med ett välansat skägg. För övrigt var han ingenting. Gäsp och satans tråkigt att beskåda. Glömde bort att Arsenal vid något tillfälle använde någon yta bakom backlinjen. Det var kul att se. Rock on !

Instämmer till 100%! Mest det du skriver ang Ramsey! Helt meningslös insats som så otroligt många ggr förr

Sidor