Medlemmar: 8817 st.
Visa menyn

Arsenal-Sunderland 5/12 16.00

219 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
B-G
Bild för B-G
R. Palmkvist wrote:
Mr Beemel wrote:
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Hur går det för 2a bästa laget i ligan? United.  Texttv funkar inte här. Sopiga West Ham.  Dom borde leda med ett par tre mål va?

0-0 och w.ham leder skotten

VAAA??  Men dom är ju bäst? LVG kommer ändra detta till seger. /Mickys

vad fan skriver du för skit nu då? Är så spyless på dig! Dags att lämna detta forumet igen pga av dig din patetiska idiot!

eller så skiter du i vad som.skrivs och struntar i att svara. Så blir allt mycket bättre för både dig och oss andra som tvingas läsa era "konversationer".

jag försöker iaf kommentera spelet. Vad idioten gör här har jag ingen aning om men mkt pga av honom är vi ung 3 pers kvar på forumet som ens skriver något

Du som är så pigg att gnälla runt personangrepp mot dig kanske inte ska kalla andra idiot. Just saying...

lite detta jag menar. Man är alltid två som bråkar så om nån struntar i den andre så kommer den andre att sluta till sist.... Blir sjukt tråkigt under matchtrådarna att se dess så meningslösa kommentarerna. 

Palmkvist. Här har du dock fel. Du får leta bra länge efter ett personangrepp från mig ;)

now... Back to support our Arsenal!

Twitter @grvdga

Morgan Engström
Bild för Morgan Engström

Haha på tal om sarkasm =)

Gillart

Thimmy
Bild för Thimmy
Corben wrote:

Tippar på 4-1. Tror på en öppen match där båda lagen går för det. I en hawaiimatch finns bara en vinnare då stora ytor är en enorm fördel för de spelskickliga Arsenalspelarna jämfört med S´lands hårdarbetande plöjoxar. Giroud, som spelmässigt varit fulkomligt ur slag sen Evertonmatchen spottar upp sig här och drar en kille och lägger den i bortre och Pantillemon (?) är chanslös, detta händer i 7:e minuten.

Detta tvingar upp FatSams mannar (helt från vanliga scenariot då han mer än gärna skulle ta ett 1-0 underläge i 75:e minuten mot Gunners, men icke denna gång). Nu skickar han fram sina mannar och Özil skördar frukterna. En lång genomskärare ut mot Campbell på högerkanten och där kommer Oxen i full fart och lägger in den. 2-0 i 28:3 minuten.

Nu är det bara Arsenal, vi undrar varför vi ens brydde oss om dessa oturliga skador. Sunderland skapar inget medans Arse bränner ett par chanser innan Giroud får göra sitt andra för dagen på en fin kontring som Bellerin slår inlägget på den vackre fransmannen skalle. Det här är det bästa fotboll sen ManUtdmatchen. Den fullsatte, nåväl utsålda, Emirates rockar och det sjungs som aldrig förr, påminner lite om en fotbollspublik, ingen lämnar sina säten förän domaren blåser för halvtid.

Inga skador, 3-0, Giroud tvåmmålskytt, kanonfotboll, allt är perfekt. WBA leder med 2-0 i paus och Kane är utvisad efter att ha skallat Jonas Olsson och kan vänta sig en tio matchers lång avstängning. Wenger fistpumpar i luften, Ramsey har svarat på alla våra frågor.

Andra halvlek startar i samma anda från Arsenal, Lee Cattermole som drog sin baksida när han jagat Oxen i en löpning i första står nyduschad och ser på när Arsenal spelar tvättäkta wa-wa-woomboll, men fjärde målet trillar inte in förän i minut 80. Då Ramsey kröner sin bästa match för Arsenal på mycket länge, det är ett distansskott som keepern inte har någon som helst chans på.

Arsenal gör ett trippelbyte efter det och in kommer Walcott, Gibbs och Chambers.

Arsenal har av uppenbara anledning slagit av på takten vid det här laget, en underbar kväll för Gooners.

WBA-Spurs 2-1

ManUtd-Hammers 1-1

Stoke-City 1-1

Inga skador och i intervjun efter matchen berättar Wenger att Jack och Welbeck kommer spela i början av Januari och att man har klart med en innermittfältare från Bayern Munchen.

I övrigt drog Christian Eriksen av hälsenan och Pochettino säger att träna Spurs är ett straff ingen förtjänar.

 

Fler rätt än jag trodde innan matcherna iaf. Snyggt Corben :)

Guroud 2 mål måste räknas

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Hur går det för 2a bästa laget i ligan? United.  Texttv funkar inte här. Sopiga West Ham.  Dom borde leda med ett par tre mål va?

0-0 och w.ham leder skotten

VAAA??  Men dom är ju bäst? LVG kommer ändra detta till seger. /Mickys

vad fan skriver du för skit nu då? Är så spyless på dig! Dags att lämna detta forumet igen pga av dig din patetiska idiot!

eller så skiter du i vad som.skrivs och struntar i att svara. Så blir allt mycket bättre för både dig och oss andra som tvingas läsa era "konversationer".

jag försöker iaf kommentera spelet. Vad idioten gör här har jag ingen aning om men mkt pga av honom är vi ung 3 pers kvar på forumet som ens skriver något

Har inte skyllt något på dig eller så. Men det är ändå tröttsamt att läsa er spydiga kommentarer mot varandra varje match. Skiter i ven som börjar eller så. Känner ingen av er och vet inte hur ni är som personer men känns som du har potential till att vara den "vuxna" iaf och helt enkelt slå dövörat till. Hur kul är det att håna och störa sig mot någon som inte svarar?

du har rätt. Men svarar jag ej så skriver han egna poster med mitt namn på. Jag skriver nog med skit på egen hand.

Men ska ignorera honom igen. Men forumet är inte lika kul som det brukade vara. Rätt dött!

jo men då får.man kanske ta det med dem som styr forumet om någon skriver i ditt namn.

Håller.med.om att forumet inte äe som det var innan. Säger inte att ert lilla bråk är anledningen, men en liiten del kan det vara.

Alltid kul med lite dispyter, ordvöxlingar och meningsskiljaktigheter så länge det hålls på en  vuxen och mogen nivå. 

Många forum har ju en moderator. Kanske skulle användas här med under match...

Glenn
Bild för Glenn

Var det österman som tippade att tottenham, city o united skulle tappa poäng eller var det Corben? Låg lite i luften. Hoppas foolståget får något motorproblem snart med!

var Corben ser jag ovan. Bra tippat! :-)

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Bangkok_Gooner wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mr Beemel wrote:
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Hur går det för 2a bästa laget i ligan? United.  Texttv funkar inte här. Sopiga West Ham.  Dom borde leda med ett par tre mål va?

0-0 och w.ham leder skotten

VAAA??  Men dom är ju bäst? LVG kommer ändra detta till seger. /Mickys

vad fan skriver du för skit nu då? Är så spyless på dig! Dags att lämna detta forumet igen pga av dig din patetiska idiot!

eller så skiter du i vad som.skrivs och struntar i att svara. Så blir allt mycket bättre för både dig och oss andra som tvingas läsa era "konversationer".

jag försöker iaf kommentera spelet. Vad idioten gör här har jag ingen aning om men mkt pga av honom är vi ung 3 pers kvar på forumet som ens skriver något

Du som är så pigg att gnälla runt personangrepp mot dig kanske inte ska kalla andra idiot. Just saying...

lite detta jag menar. Man är alltid två som bråkar så om nån struntar i den andre så kommer den andre att sluta till sist.... Blir sjukt tråkigt under matchtrådarna att se dess så meningslösa kommentarerna. 

Palmkvist. Här har du dock fel. Du får leta bra länge efter ett personangrepp från mig ;)

now... Back to support our Arsenal!

Har jag skrivit att du gjort personangrepp? Skiter egentligen i vad ni tycker om varandra eller vad ni skriver till varandra. Men när ni gör det i en offentlig matchtråd däe vi alla behöver läsa ert fjantiga bråk så blir man ganska less på det. 

Ni ser på samma sak på totalt olika sätt. Bra, låt varandra tycka utan att bli små barnungar och skriv en massa skit. Klagade på Mickys väldigt mycket för ett tag sen för det kom väldigt mycket skit från honom, men tycker han överlag har höjt sig ett par nivåer och kommer ofta med genomtänkta inlägg (även om det kommer lite domedagsprofetior lite snabbt ibland ;)). Så nu kanske det är din tur att höja dig Bangkok och helt enkelt inte skriva inlägg enbart för att provocera vissa här på forumet. 

Men som sagt, jag är ingen forumpolis så dispyter osv SKA förekomma så länge det hålls på en bra nivå. Men det är upp till den enskilda personen att hålla allt på en bra nivå. Så tack för mig, nu drar jag bort.min näsa från eran business! 

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

Stoke har ett mer spännande lag än Arsenal. Var är världen på väg???

Dom måste ha en urusel manager. 

vi har den sämsta managern och som vi har spelat de tre senaste kan vi vara PLs sämsta lag. Så dåligt är det och ser precis ingen förbättring idag

Skön och klar seger siffermässigt. Drog lite smått i toppen.

Viktigt med Ramsey tillbaka.

Bäst enligt twitter och forumet....Özil

 

 

 

Twitter @grvdga

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:

Var det österman som tippade att tottenham, city o united skulle tappa poäng eller var det Corben? Låg lite i luften. Hoppas foolståget får något motorproblem snart med!

var Corben ser jag ovan. Bra tippat! :-)

Nejnej ge mig äran ! :D

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G
R. Palmkvist wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mr Beemel wrote:
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Hur går det för 2a bästa laget i ligan? United.  Texttv funkar inte här. Sopiga West Ham.  Dom borde leda med ett par tre mål va?

0-0 och w.ham leder skotten

VAAA??  Men dom är ju bäst? LVG kommer ändra detta till seger. /Mickys

vad fan skriver du för skit nu då? Är så spyless på dig! Dags att lämna detta forumet igen pga av dig din patetiska idiot!

eller så skiter du i vad som.skrivs och struntar i att svara. Så blir allt mycket bättre för både dig och oss andra som tvingas läsa era "konversationer".

jag försöker iaf kommentera spelet. Vad idioten gör här har jag ingen aning om men mkt pga av honom är vi ung 3 pers kvar på forumet som ens skriver något

Du som är så pigg att gnälla runt personangrepp mot dig kanske inte ska kalla andra idiot. Just saying...

lite detta jag menar. Man är alltid två som bråkar så om nån struntar i den andre så kommer den andre att sluta till sist.... Blir sjukt tråkigt under matchtrådarna att se dess så meningslösa kommentarerna. 

Palmkvist. Här har du dock fel. Du får leta bra länge efter ett personangrepp från mig ;)

now... Back to support our Arsenal!

Har jag skrivit att du gjort personangrepp? Skiter egentligen i vad ni tycker om varandra eller vad ni skriver till varandra. Men när ni gör det i en offentlig matchtråd däe vi alla behöver läsa ert fjantiga bråk så blir man ganska less på det. 

Ni ser på samma sak på totalt olika sätt. Bra, låt varandra tycka utan att bli små barnungar och skriv en massa skit. Klagade på Mickys väldigt mycket för ett tag sen för det kom väldigt mycket skit från honom, men tycker han överlag har höjt sig ett par nivåer och kommer ofta med genomtänkta inlägg (även om det kommer lite domedagsprofetior lite snabbt ibland ;)). Så nu kanske det är din tur att höja dig Bangkok och helt enkelt inte skriva inlägg enbart för att provocera vissa här på forumet. 

Men som sagt, jag är ingen forumpolis så dispyter osv SKA förekomma så länge det hålls på en bra nivå. Men det är upp till den enskilda personen att hålla allt på en bra nivå. Så tack för mig, nu drar jag bort.min näsa från eran business! 

 

nja, du skrev att det är alltid 2 som bråkar. Där jag fick det ifrån.  :)

 Jag bråkar sällan på internet utan svarar mest vad jag tycker...med ett hånflin dock ;)

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn
R. Palmkvist wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mr Beemel wrote:
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Hur går det för 2a bästa laget i ligan? United.  Texttv funkar inte här. Sopiga West Ham.  Dom borde leda med ett par tre mål va?

0-0 och w.ham leder skotten

VAAA??  Men dom är ju bäst? LVG kommer ändra detta till seger. /Mickys

vad fan skriver du för skit nu då? Är så spyless på dig! Dags att lämna detta forumet igen pga av dig din patetiska idiot!

eller så skiter du i vad som.skrivs och struntar i att svara. Så blir allt mycket bättre för både dig och oss andra som tvingas läsa era "konversationer".

jag försöker iaf kommentera spelet. Vad idioten gör här har jag ingen aning om men mkt pga av honom är vi ung 3 pers kvar på forumet som ens skriver något

Du som är så pigg att gnälla runt personangrepp mot dig kanske inte ska kalla andra idiot. Just saying...

lite detta jag menar. Man är alltid två som bråkar så om nån struntar i den andre så kommer den andre att sluta till sist.... Blir sjukt tråkigt under matchtrådarna att se dess så meningslösa kommentarerna. 

Palmkvist. Här har du dock fel. Du får leta bra länge efter ett personangrepp från mig ;)

now... Back to support our Arsenal!

Har jag skrivit att du gjort personangrepp? Skiter egentligen i vad ni tycker om varandra eller vad ni skriver till varandra. Men när ni gör det i en offentlig matchtråd däe vi alla behöver läsa ert fjantiga bråk så blir man ganska less på det. 

Ni ser på samma sak på totalt olika sätt. Bra, låt varandra tycka utan att bli små barnungar och skriv en massa skit. Klagade på Mickys väldigt mycket för ett tag sen för det kom väldigt mycket skit från honom, men tycker han överlag har höjt sig ett par nivåer och kommer ofta med genomtänkta inlägg (även om det kommer lite domedagsprofetior lite snabbt ibland ;)). Så nu kanske det är din tur att höja dig Bangkok och helt enkelt inte skriva inlägg enbart för att provocera vissa här på forumet. 

Men som sagt, jag är ingen forumpolis så dispyter osv SKA förekomma så länge det hålls på en bra nivå. Men det är upp till den enskilda personen att hålla allt på en bra nivå. Så tack för mig, nu drar jag bort.min näsa från eran business! 

en är här för att prata om matcher och en är här bara för att provocera. Håller troligen på Tottenham.

Men skäms att jag inte kan ignorera provokationerna men när man är förbannad över Arsenals spel så blir dessa provokationer drippen som rinner över. Men förkastligt!

Ber om ursäkt till forumet för mitt utbrott!

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mr Beemel wrote:
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Österman wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Hur går det för 2a bästa laget i ligan? United.  Texttv funkar inte här. Sopiga West Ham.  Dom borde leda med ett par tre mål va?

0-0 och w.ham leder skotten

VAAA??  Men dom är ju bäst? LVG kommer ändra detta till seger. /Mickys

vad fan skriver du för skit nu då? Är så spyless på dig! Dags att lämna detta forumet igen pga av dig din patetiska idiot!

eller så skiter du i vad som.skrivs och struntar i att svara. Så blir allt mycket bättre för både dig och oss andra som tvingas läsa era "konversationer".

jag försöker iaf kommentera spelet. Vad idioten gör här har jag ingen aning om men mkt pga av honom är vi ung 3 pers kvar på forumet som ens skriver något

Du som är så pigg att gnälla runt personangrepp mot dig kanske inte ska kalla andra idiot. Just saying...

lite detta jag menar. Man är alltid två som bråkar så om nån struntar i den andre så kommer den andre att sluta till sist.... Blir sjukt tråkigt under matchtrådarna att se dess så meningslösa kommentarerna. 

Palmkvist. Här har du dock fel. Du får leta bra länge efter ett personangrepp från mig ;)

now... Back to support our Arsenal!

Har jag skrivit att du gjort personangrepp? Skiter egentligen i vad ni tycker om varandra eller vad ni skriver till varandra. Men när ni gör det i en offentlig matchtråd däe vi alla behöver läsa ert fjantiga bråk så blir man ganska less på det. 

Ni ser på samma sak på totalt olika sätt. Bra, låt varandra tycka utan att bli små barnungar och skriv en massa skit. Klagade på Mickys väldigt mycket för ett tag sen för det kom väldigt mycket skit från honom, men tycker han överlag har höjt sig ett par nivåer och kommer ofta med genomtänkta inlägg (även om det kommer lite domedagsprofetior lite snabbt ibland ;)). Så nu kanske det är din tur att höja dig Bangkok och helt enkelt inte skriva inlägg enbart för att provocera vissa här på forumet. 

Men som sagt, jag är ingen forumpolis så dispyter osv SKA förekomma så länge det hålls på en bra nivå. Men det är upp till den enskilda personen att hålla allt på en bra nivå. Så tack för mig, nu drar jag bort.min näsa från eran business! 

en är här för att prata om matcher och en är här bara för att provocera. Håller troligen på Tottenham.

Men skäms att jag inte kan ignorera provokationerna men när man är förbannad över Arsenals spel så blir dessa provokationer drippen som rinner över. Men förkastligt!

Ber om ursäkt till forumet för mitt utbrott!

Det är ok Mickys.  We all love you <3

Twitter @grvdga

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Smått otroligt!!!

* Innan denna matchen hade vi 2 oavgjorda och en förlust

* Vi har löjligt många skador på tunga spelare (samt rostiga spelare tillbaka från skador)

* Vi spelar som skit

* När vi lyckas höja nivån når vi upp till en medioker nivå

Ändå ligger vi tvåa i ligan!!!

Fan va alla andra är kassa!!

B-G
Bild för B-G
Guldkorven wrote:

Smått otroligt!!!

* Innan denna matchen hade vi 2 oavgjorda och en förlust

* Vi har löjligt många skador på tunga  (samt rostiga spelare tillbaka från skador)

* Vi spelar som skit

* När vi lyckas höja nivån når vi upp till en medioker nivå

Ändå ligger vi tvåa i ligan!!!

Precis Golden sausage. Vi ÄR bästa laget i ligan. Låt skadegudarna vara med oss nu.  :)

Twitter @grvdga

Bengelito
Bild för Bengelito

Det vore fan mysigt att ligga och skeda i topp med Leicester till Jul, eller vad säger ni? :)

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

B-G
Bild för B-G
Bengelito wrote:

Det vore fan mysigt att ligga och skeda i topp med Leicester till Jul, eller vad säger ni? :)

absolut! City kan fortsätta sin ojämna kurva. Där brukar vi ju allt som oftast hämta 3p. United, ja dom släpper ju inte in många mål.....förrutom mot oss. Leicester....

Vi vinner ligan i år :)

Twitter @grvdga

Elias Bard
Bild för Elias Bard

This is Premier League and we are the Arsenal!!

AFC

B-G
Bild för B-G
SuperJackie wrote:

This is Premier League and we are the Arsenal!!

Worst team, worst manager and still.....2nd. Not bad :)

 

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn
Bengelito wrote:

Det vore fan mysigt att ligga och skeda i topp med Leicester till Jul, eller vad säger ni? :)

nästan så jag hoppas att Leicester vinner o knäpper alla rika storklubbar på näsan men antar att United köper upp hela Leicester i jan o byter ut hela sitt lag. Allt för att nå framgång

COYG

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Mickys wrote:
Bengelito wrote:

Det vore fan mysigt att ligga och skeda i topp med Leicester till Jul, eller vad säger ni? :)

nästan så jag hoppas att Leicester vinner o knäpper alla rika storklubbar på näsan men antar att United köper upp hela Leicester i jan o byter ut hela sitt lag. Allt för att nå framgång

Lugn med Spriten nu Mickeys för helvete!!

This is Arsenal!!!

AFC

B-G
Bild för B-G
SuperJackie wrote:
Mickys wrote:
Bengelito wrote:

Det vore fan mysigt att ligga och skeda i topp med Leicester till Jul, eller vad säger ni? :)

nästan så jag hoppas att Leicester vinner o knäpper alla rika storklubbar på näsan men antar att United köper upp hela Leicester i jan o byter ut hela sitt lag. Allt för att nå framgång

Lugn med Spriten nu Mickeys för helvete!!

This is Arsenal!!!

Passa Dig. Han är känslig!

Jag hoppas Arsenal vinner mer än jag hoppas att Leicester Vinner. 

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn
SuperJackie wrote:
Mickys wrote:
Bengelito wrote:

Det vore fan mysigt att ligga och skeda i topp med Leicester till Jul, eller vad säger ni? :)

nästan så jag hoppas att Leicester vinner o knäpper alla rika storklubbar på näsan men antar att United köper upp hela Leicester i jan o byter ut hela sitt lag. Allt för att nå framgång

Lugn med Spriten nu Mickeys för helvete!!

This is Arsenal!!!

observera ordet nästan... Såklart jag hoppas på Arsenal men för ligan vore det kul. Vinner inte vi så hoppas jag på Leicester men det gör väl de flesta här!

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:
SuperJackie wrote:
Mickys wrote:
Bengelito wrote:

Det vore fan mysigt att ligga och skeda i topp med Leicester till Jul, eller vad säger ni? :)

nästan så jag hoppas att Leicester vinner o knäpper alla rika storklubbar på näsan men antar att United köper upp hela Leicester i jan o byter ut hela sitt lag. Allt för att nå framgång

Lugn med Spriten nu Mickeys för helvete!!

This is Arsenal!!!

observera ordet nästan... Såklart jag hoppas på Arsenal men för ligan vore det kul. Vinner inte vi så hoppas jag på Leicester men det gör väl de flesta här!

Jag har faktiskt aldrig känt något hat mot Liverpool så de får gärna vinna ligan ifall vi missar.

Kan ha att göra med att jag satte 200kr på dom som vinnare för 3v sedan när de va sämst och fick oddset 40 ggr.

Bytet till Klopp börjar sätta sin färg och får de igång Sturridge i kombo med Benteke/Coutinho/Can/Firmiho/Lallana så ser et väldigt ljust ut för dom. De sista matcherna talar för att de är på G, och lägg där till att inget lag imponerar i toppen som ett klassiskt mästarlag brukar göra.

9p bakom Leicester med en mindre spelad, med målskillnad 15-5 och 4 segrar på 5 senaste så ska man inte räkna bort dom.

Sätt deras spel sista tiden och det har verkligen förändrats till det där snabba spelet de hade med Suarez på topp.

Ger ett varningens finger för dom ! Plånboken skulle bli glad ;)

I år smäller det !

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Ett gäng vänner som håller på The Fools så framgångarna får mer än gärna utebli!!!

Hellre City och Vardy/Mahrez FC!

AFC

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
SuperJackie wrote:

Ett gäng vänner som håller på The Fools så framgångarna får mer än gärna utebli!!!

Hellre City och Vardy/Mahrez FC!

Hellre dopade laget City än Liverpool ? Nej tack :D 

I år smäller det !

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Österman wrote:
SuperJackie wrote:

Ett gäng vänner som håller på The Fools så framgångarna får mer än gärna utebli!!!

Hellre City och Vardy/Mahrez FC!

Hellre dopade laget City än Liverpool ? Nej tack :D 

Svar:Ja!!!

Närliggande orsaker;)

AFC

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
SuperJackie wrote:
Österman wrote:
SuperJackie wrote:

Ett gäng vänner som håller på The Fools så framgångarna får mer än gärna utebli!!!

Hellre City och Vardy/Mahrez FC!

Hellre dopade laget City än Liverpool ? Nej tack :D 

Svar:Ja!!!

Närliggande orsaker;)

Ligger du med en Citytös ? ;)

I år smäller det !

RoPa87
Bild för RoPa87
Österman wrote:
SuperJackie wrote:
Österman wrote:
SuperJackie wrote:

Ett gäng vänner som håller på The Fools så framgångarna får mer än gärna utebli!!!

Hellre City och Vardy/Mahrez FC!

Hellre dopade laget City än Liverpool ? Nej tack :D 

Svar:Ja!!!

Närliggande orsaker;)

Ligger du med en Citytös ? ;)

vinner City kan man alltid hävda att det är tack vare pengadoping, men vinner Liverpool så är det ju tyvärr för att de gjort något riktigt bra med Klopp. Och för att min pappa är liverpoolfan, jag får fortf höra om den jävla cl bucklan, tänk då om de vinner PL innan arsenal igen då. Nä fy fan!!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Chelsea hemma möter ligan sämsta försvar i Bournemouth men ändå står det 0-0 efter 65 min hahahahah.

Tappar de poäng idag måste ledningen agera ju, de har snart flera förluster än vad de hade segrar förra året :D

I år smäller det !

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Chelsea - Bournemouth 0-1 5min kvar

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn

Alldeles för mkt foolsvänner så håller med jackie o palmqvist. Hellre Shitty.

haha om chelski förlorar idag måste väl Mou få sparken? Finns inga ersättare? Fat spannish waiter i real får väl också sparken snart så ett byte kanske?

COYG

Sidor