Medlemmar: 8779 st.
Visa menyn

Arsenal-Watford 2 April

101 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
Tosse wrote:

Sorgligt att vi gav bort vår bästa möjlighet till en titel när vi förlorade mot Waford a fortnight ago.

Själv tycker jag vi gav bort vår bästa möjlighet till titel borta mit Uniteds U21-lag, hade vi vinnit där hade vi inte fortsatt rasa...

 

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Tosse wrote:

Sorgligt att vi gav bort vår bästa möjlighet till en titel när vi förlorade mot Waford a fortnight ago.

Själv tycker jag vi gav bort vår bästa möjlighet till titel borta mit Uniteds U21-lag, hade vi vinnit där hade vi inte fortsatt rasa...

 

Håller med!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Roslund wrote:
Pelle wrote:
Tosse wrote:

Sorgligt att vi gav bort vår bästa möjlighet till en titel när vi förlorade mot Waford a fortnight ago.

Själv tycker jag vi gav bort vår bästa möjlighet till titel borta mit Uniteds U21-lag, hade vi vinnit där hade vi inte fortsatt rasa...

 

Håller med!

Enig!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Bra analys! United matchen födde Swansea matchen vilket blev säsongens fall!!:(

AFC

Sral
Bild för Sral

United och Swansea ställde till det, men vi ska väl inte säga säsongens fall förrän säsongen är helt över?

Zille
Bild för Zille
Sral wrote:

United och Swansea ställde till det, men vi ska väl inte säga säsongens fall förrän säsongen är helt över?

Det är bra Sral! Det sista som överger en är hoppet ;)

Edit: Kan ju tolkas negativt också, att vi tappar kommande poäng och Swansea United inte spelar någon roll men väljer att inte se det så. :D

Sral
Bild för Sral

Om vi t ex vinner resten men förlorar titeln på en poäng eller däromkring, DÅ är det ju säsongens fall! Jag tycker mest att det är synd att vi aldrig fick hål på Southampton hemma. :-)

Zille
Bild för Zille
Sral wrote:

Om vi t ex vinner resten men förlorar titeln på en poäng eller däromkring, DÅ är det ju säsongens fall! Jag tycker mest att det är synd att vi aldrig fick hål på Southampton hemma. :-)

Absolut, det var tungt. Klantigt att tappa på tillägg mot Pool också.

Sral
Bild för Sral

Ja, det 3-3-målet av Liverpool tror jag knäckte oss en smula!

LiBm
Bild för LiBm
Corben wrote:

Mycket bra fotboll av Arsenal idag, tittad större delen på telefonen men ändå. Mycket rappar mittfält när Ramsey inte spelar. Arsenal är två helt olika lag när vi slipper theo och giroud.

Håller med helt! Ut med Walcott Ramsey och Giroud. Har hela tiden sagt att dom inte håller måttet

Sidor