Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Arsenal-Newcastle 2 Jan

150 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Guldkorven
Bild för Guldkorven
Arsenal-Newcastle 2 Jan

Jag hoppas att:

- Gabriel får fortsatt förtroende och får spela ihop Kos idag

- Chambers får fortsätta på mitten. Jag är ingen Chambers-dyrkare men jag tycker han gjorde det bra senast och det är bättre att satsa på Chambers istället för Flamini som ändå kommer att lämna.

- Gibbs får en ny chans. Han har inte varit lysande men så är det ju alltid med spelare som inte får speltid. Dom rostar igen.

- Att Ox får fortsätta (på Campbells bekostnad). Tycker mig se tendenser till att han är på väg att hitta formen igen.

Mao samma startelva som senast men byt Per mot Kos. Det blir inget bättre tillfälle att pröva/lufta bänkspelare än när man möter ett bottenlag på hemmaplan.

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Guldkorven wrote:

In med Monreal annars ser det bra ut!

Lufta spelare gör vi mot Black Cats,this is fucking Premier League!

AFC

B-G
Bild för B-G

Jag är nöjd med vilken 11 som helst. Av egoistiska skäl vill jag dock se Özil.  Wenger sa att han knappt tränade något för att vara fräsch mellan matcherna.  Så kör bara!

Tror på en urladdning.  4-0. 

Walcott 2, Giroud och Özil ett varsitt. 

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Bangkok_Gooner wrote:

Jag är nöjd med vilken 11 som helst. Av egoistiska skäl vill jag dock se Özil.  Wenger sa att han knappt tränade något för att vara fräsch mellan matcherna.  Så kör bara!

Tror på en urladdning.  4-0. 

Walcott 2, Giroud och Özil ett varsitt. 

Hur många av dem assisterar Özil? ;)

Tieri Anri
Bild för Tieri Anri
Farbror Frej wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Jag är nöjd med vilken 11 som helst. Av egoistiska skäl vill jag dock se Özil.  Wenger sa att han knappt tränade något för att vara fräsch mellan matcherna.  Så kör bara!

Tror på en urladdning.  4-0. 

Walcott 2, Giroud och Özil ett varsitt. 

Hur många av dem assisterar Özil? ;)

Med Özils form assisterar han väl sig själv också, så alla fyra då :)

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Ser inget som borde störa oss idag...

Skatornas mittfält kanske som får godkänt!

1-0 tidigt sen är jag inne på Bangkoks linje.

COYG!

AFC

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Ska ha parmiddag med fotboll idag. Gästerna är 2 inbitna Newcastlefans så det ska bli kul att håna dom när matchen är slut :D

Arsenal 2-0 och Giroud målskytt till 24ggr, taget !

I år smäller det !

Finnen
Bild för Finnen

Enda jag har i bakhuvet till denna match är 4-4 matchen för några säsonger sen... 

Finnen
Bild för Finnen

Arsenal: Cech, Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal, Ramsey, Flamini, Ozil, Oxlade-Chamberlain, Walcott, Giroud

Subs: Ospina, Gabriel, Gibbs, Chambers, Campbell, Iwobi, Reine-Adelaide,

 

Finnen
Bild för Finnen

Synd inte Gabriel får fortsätta

B-G
Bild för B-G
Farbror Frej wrote:
Bangkok_Gooner wrote:

Jag är nöjd med vilken 11 som helst. Av egoistiska skäl vill jag dock se Özil.  Wenger sa att han knappt tränade något för att vara fräsch mellan matcherna.  Så kör bara!

Tror på en urladdning.  4-0. 

Walcott 2, Giroud och Özil ett varsitt. 

Hur många av dem assisterar Özil? ;)

4.  Han klacklobbar till sig själv. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Märks att det är långhelger och slappt på forumet.  Att Wenger roterar gabbe denna match borde ha genererat ramaskri vid det här laget :)

Twitter @grvdga

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Bangkok_Gooner wrote:

Märks att det är långhelger och slappt på forumet.  Att Wenger roterar gabbe denna match borde ha genererat ramaskri vid det här laget :)

Ja!! Gabbe och Kos hemma mot Newcastle då vi kan spela med hög backlinje 90 min!!

Skandal!!!!!;)

AFC

Glenn
Bild för Glenn

Wenger är så tråkig. Bestämt sig innan säsongen att BFG o Kos ska spela fast Gabbe är klasser bättre än BFG.

Trodde vi skulke rotera lite idag? Samma elva som alltid. Bara Oxen o Campbell som får alternera

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:

Wenger är så tråkig. Bestämt sig innan säsongen att BFG o Kos ska spela fast Gabbe är klasser bättre än BFG.

Trodde vi skulke rotera lite idag? Samma elva som alltid. Bara Oxen o Campbell som får alternera

Där kom den!

vi roterar ju, Kos istället för Gabbe. Helt ok så kan vi köra Gabbe & Kos mot liverpool. 

Twitter @grvdga

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Mickys wrote:

Wenger är så tråkig. Bestämt sig innan säsongen att BFG o Kos ska spela fast Gabbe är klasser bättre än BFG.

Trodde vi skulke rotera lite idag? Samma elva som alltid. Bara Oxen o Campbell som får alternera

Riktigt dåligt av AW. Gabbe borde varit given med tanke på hans insats senast. Troligen är det pga att vi har Sunderland i FA cupen i nästa vecka. Skulle tro att både Gabbe, Gibbs och Chambers dyker upp där.

Jajo67
Bild för Jajo67
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

Wenger är så tråkig. Bestämt sig innan säsongen att BFG o Kos ska spela fast Gabbe är klasser bättre än BFG.

Trodde vi skulke rotera lite idag? Samma elva som alltid. Bara Oxen o Campbell som får alternera

Där kom den!

vi roterar ju, Kos istället för Gabbe. Helt ok så kan vi köra Gabbe & Kos mot liverpool. 

Det tror du inte på själv :D

Jajo67
Bild för Jajo67

Undrar hur många gånger Tiote får sparka ner Özil innan han får kort ?

Glenn
Bild för Glenn

Idag börjar vi med bra inställning! Två snabva mål bara

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Litemer skärpa i inläggen tack. De på plan alltså.

Finnen
Bild för Finnen

Tappar mer o mer nu

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Finnen wrote:

Tappar mer o mer nu

Mm vill till ingen boll strulas in nu.

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Monreal har ingen bra dag på jobbet så här långt...

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Ox borde ha ett gult kort nu ... två incidenter ...

B-G
Bild för B-G
Jajo67 wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

Wenger är så tråkig. Bestämt sig innan säsongen att BFG o Kos ska spela fast Gabbe är klasser bättre än BFG.

Trodde vi skulke rotera lite idag? Samma elva som alltid. Bara Oxen o Campbell som får alternera

Där kom den!

vi roterar ju, Kos istället för Gabbe. Helt ok så kan vi köra Gabbe & Kos mot liverpool. 

Det tror du inte på själv :D

vaddå? Att wenger roterade idag? Jodå. Kollar matchen ;)

Twitter @grvdga

Jajo67
Bild för Jajo67
Bangkok_Gooner wrote:
Jajo67 wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

Wenger är så tråkig. Bestämt sig innan säsongen att BFG o Kos ska spela fast Gabbe är klasser bättre än BFG.

Trodde vi skulke rotera lite idag? Samma elva som alltid. Bara Oxen o Campbell som får alternera

Där kom den!

vi roterar ju, Kos istället för Gabbe. Helt ok så kan vi köra Gabbe & Kos mot liverpool. 

Det tror du inte på själv :D

vaddå? Att wenger roterade idag? Jodå. Kollar matchen ;)

Att Kos & Gabriel lirar mot pool

B-G
Bild för B-G
Finnen wrote:

Tappar mer o mer nu

ja nu rasar det.  Tips på slutresultat? 0-3?

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Sista 20 ingen höjdare. Oxen o Ramsey för dåliga idag

COYG

Finnen
Bild för Finnen

0-1 kommer precis innan halvtid iaf, sen får vi se vad som händer i andra. Antagligen ännu sämre :)

Jepson
Bild för Jepson

Bellerin felpass men springer ta mig fan förbi två arsenaljoggare på vägen å är på rätt sida till slut. Kom igen nu, det går inte promenera hem en seger ens mot Newcastle

Finnen
Bild för Finnen

Joel direkt i andra tack

Sidor