Medlemmar: 8806 st.
Visa menyn

Liverpool-Arsenal 13/1 kl. 21.00

353 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
B-G
Bild för B-G
SuperJackie wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
SuperJackie wrote:

Dagen D är här....samma jobbiga känsla i kroppen som mot Spurs....

Kan någon/några här inne LOVA att vi inte torskar!!??

Jag kan ta på mig det löftet. 
Skador avgör till våran fördel. Minst oavgjort.
Dessutom ligger Wenger på plus mot Klopp. 

TACK!!!

Ingen orsak. but you owe me one. ;)

Twitter @grvdga

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Pelle wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
SuperJackie wrote:

Dagen D är här....samma jobbiga känsla i kroppen som mot Spurs....

Kan någon/några här inne LOVA att vi inte torskar!!??

Jag kan ta på mig det löftet. 
Skador avgör till våran fördel. Minst oavgjort.
Dessutom ligger Wenger på plus mot Klopp. 

Känns dock konstigt att just skador skall avgöra till vår fördel...

Stämmer dock idag, men skador brukar ju sällan vara vår fördel...

 

jag lovar också seger! Dock så är det väl oavgjort mellan AW och Klopp? Men efter kvällens match så ligger AW på plus 

Glenn
Bild för Glenn

Känns som att fools är uträknade och då är känslan att de gör århundradets match. Ingen bra känsla....

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:

Känns som att fools är uträknade och då är känslan att de gör århundradets match. Ingen bra känsla....

Ja det är lite så känslan är, samtidigt om dyker vi upp med våran patenterade nonchalans och deras bänkspelare ser chansen.
Då kan det bli tufft.
Spelar vi som vi kan och oftast gör, då ska det minst bli oavgjort.
Första bortamatchen mot ett hyfsat motstånd som jag inte än nöjd med kryss. 

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

Känns som att fools är uträknade och då är känslan att de gör århundradets match. Ingen bra känsla....

Ja det är lite så känslan är, samtidigt om dyker vi upp med våran patenterade nonchalans och deras bänkspelare ser chansen.
Då kan det bli tufft.
Spelar vi som vi kan och oftast gör, då ska det minst bli oavgjort.
Första bortamatchen mot ett hyfsat motstånd som jag inte än nöjd med kryss. 

Jag var inte nöjd med kryss borta mot Chelsea tidigare i säsongen och är fortfarande irriterad att domaren gav Chelsea segern.

If it's too strong, then you're too weak!

B-G
Bild för B-G
Pelle wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
Mickys wrote:

Känns som att fools är uträknade och då är känslan att de gör århundradets match. Ingen bra känsla....

Ja det är lite så känslan är, samtidigt om dyker vi upp med våran patenterade nonchalans och deras bänkspelare ser chansen.
Då kan det bli tufft.
Spelar vi som vi kan och oftast gör, då ska det minst bli oavgjort.
Första bortamatchen mot ett hyfsat motstånd som jag inte än nöjd med kryss. 

Jag var inte nöjd med kryss borta mot Chelsea tidigare i säsongen och är fortfarande irriterad att domaren gav Chelsea segern.

Jag är också sjukt irrriterad över att vi rånades i den matchen.
Jag var dock nöjd med ett kryss innan den matchen och det är innan matchen idag jag syftar på med.
 

Twitter @grvdga

Exqert
Bild för Exqert
Johan Pedersen wrote:
Finnen wrote:

Steven Caulker är klar för Pool och ska kunna vara med imorgon redan tydligen

Skrämmer ingen, men är väl bättre än Kolo iaf. Det är alltid tufft på Anfield med oj vad tre poäng skulle sitta fint. Tre nya mot Stoke (en till match vi haft svårt med) och fan om man inte kan börja hoppas lite. 

 

Ska du börja hoppas redan i januari?  Nae bollen är rund och detta är premier League. Sitt ner i båten. 

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Senaste mötet vart det kännbart när våra ordinarie mittbackar var borta,ikväll hoppas jag Kolo och Mama får ett helvete!!

Giroud ska vara tung och jobbig från start!

Walcott och Ox/Campbell ska hota bakom så backarna får gå med stödkrage en vecka!

COYG!

AFC

Always Goon
Bild för Always Goon

0-4 blir resultatet, Giroud x2 Özil x1 och Ramsey x1.

I övrigt är väll skönaste kommentatorn Ralf? https://www.youtube.com/watch?v=9WSeNrY0Acc

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Cringlan wrote:

0-4 blir resultatet, Giroud x2 Özil x1 och Ramsey x1.

I övrigt är väll skönaste kommentatorn Ralf? https://www.youtube.com/watch?v=9WSeNrY0Acc

Enda värmlänningen som man inte skäms över att höra på och då är jag värmlänning! ;)

Zille
Bild för Zille
Cringlan wrote:

0-4 blir resultatet, Giroud x2 Özil x1 och Ramsey x1.

I övrigt är väll skönaste kommentatorn Ralf? https://www.youtube.com/watch?v=9WSeNrY0Acc

Nu litar jag på att du håller vad du lovar och att det blir 4-0 till oss. ;)

Alltid tufft på Anfield men en seger borde vi kunna mäkta med. Tror på 2-1 faktiskt. En tajt match som vi vinner till slut. 

Everton kryssar mot City och Leicester kryssar mot Spurs.

Kaj Poikela
Bild för Kaj Poikela

Så där, det börjar pirra rätt ordentligt i kroppen. Tänk om vi får med oss tre pinnar.

gunbod
Bild för gunbod

Huvva, ja det känns att det är en speciell match ikväll. majoriteten av alla fotbollspolare håller ju på pool, sms bombning ikväll oavsett hur det slutar.Satan vad man önskar sig en seger ikväll.

Rylle
Bild för Rylle

En rättvänd Mezut framför en Liverpoolbacklinje i spillror. Tror det kan bli riktigt roligt...

Rylle

Finnen
Bild för Finnen

Arsenal: Cech; Bellerin, Mertesacker, Koscielny, Monreal; Flamini, Ramsey; Campbell, Özil, Walcott; Giroud. #afc

Finnen
Bild för Finnen

Arsenal subs: Macey, Gabriel, Chambers, Gibbs, Arteta, Chamberlain, Iwobi. #afc

Finnen
Bild för Finnen

Väldigt väntad elva.... Nog för dom påstår skada på Ospina, så känns det som om han säljs vilken dag som helst.

Finnen
Bild för Finnen

Motståndet för kvällen:

#LFC XI to play Arsenal: Mignolet, Clyne, Toure, Sakho, Moreno, Henderson, Milner, Can, Lallana, Ibe, Firmino. #SkyFootball

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Nyss hemkommen från att ha hållit ett tungt fyspass, vilket gjorde att matchen var borta ur huvudet ett par timmar. Slår ned rövva i soffan och låter ångesten skölja över mig...

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Säger 1-1 spelmässigt men vi lyckas med en orättvis och härlig 1-2 seger tror jag !

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn

Wenger har lättast jobb i PL? Ta ut samma elva som sist om alla är friska. Som alltid. Rotera aldrig, sätt inte in en snabbare Gabbe än en långsam BFG när de bara har snabba spelare.

Jaja det blir nog bra ändå

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Bangkok_Gooner wrote:
SuperJackie wrote:

Dagen D är här....samma jobbiga känsla i kroppen som mot Spurs....

Kan någon/några här inne LOVA att vi inte torskar!!??

Jag kan ta på mig det löftet. 
Skador avgör till våran fördel. Minst oavgjort.
Dessutom ligger Wenger på plus mot Klopp. 

Känns dock konstigt att just skador skall avgöra till vår fördel...

Stämmer dock idag, men skador brukar ju sällan vara vår fördel...

Knäppte på sändningen mitt i skadesnacket å tänkte jaja vi veeet de där nu, sedan insåg ja de inte var Arsenal de pratade om :)

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Wenger har lättast jobb i PL? Ta ut samma elva som sist om alla är friska. Som alltid. Rotera aldrig, sätt inte in en snabbare Gabbe än en långsam BFG när de bara har snabba spelare.

Jaja det blir nog bra ändå

Det var då ett jävla gnäll på BFG, han är fan den av mitybackarna som gjort minst misstag iår. Vi har inte råd med misstag idag.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Wenger har lättast jobb i PL? Ta ut samma elva som sist om alla är friska. Som alltid. Rotera aldrig, sätt inte in en snabbare Gabbe än en långsam BFG när de bara har snabba spelare.

Jaja det blir nog bra ändå

Det var då ett jävla gnäll på BFG, han är fan den av mitybackarna som gjort minst misstag iår. Vi har inte råd med misstag idag.

Nja minst misstag vet jag inte. Tror även BFG har den sämsta lägstanivån av backarna med. Det ser riktigt svajigt ut ibland och möter han snabba anfallare så ser han ut som en stillstående kona. 
Föredrar Gabbe alla dagar i veckan. 

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Wenger har lättast jobb i PL? Ta ut samma elva som sist om alla är friska. Som alltid. Rotera aldrig, sätt inte in en snabbare Gabbe än en långsam BFG när de bara har snabba spelare.

Jaja det blir nog bra ändå

Det var då ett jävla gnäll på BFG, han är fan den av mitybackarna som gjort minst misstag iår. Vi har inte råd med misstag idag.

mot snabba anfallare vil jag ha gabbe. Sen är han livsfarlig framåt på fasta

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Österman wrote:
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Wenger har lättast jobb i PL? Ta ut samma elva som sist om alla är friska. Som alltid. Rotera aldrig, sätt inte in en snabbare Gabbe än en långsam BFG när de bara har snabba spelare.

Jaja det blir nog bra ändå

Det var då ett jävla gnäll på BFG, han är fan den av mitybackarna som gjort minst misstag iår. Vi har inte råd med misstag idag.

Nja minst misstag vet jag inte. Tror även BFG har den sämsta lägstanivån av backarna med. Det ser riktigt svajigt ut ibland och möter han snabba anfallare så ser han ut som en stillstående kona. 
Föredrar Gabbe alla dagar i veckan. 

Gabbe å kos har ju vart direkt livsfarliga bakåt! Har vi inte rpd med men jag hade kunnat tänka mig Gabbe istället för Kos.

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Vad dillar Glenn om med "nykomponerat lag"? Det är ju samma elva sen november typ.

B-G
Bild för B-G

Upp o hoppa nu kör vi!!

COYG!!

Twitter @grvdga

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:
Roslund wrote:
Mickys wrote:

Wenger har lättast jobb i PL? Ta ut samma elva som sist om alla är friska. Som alltid. Rotera aldrig, sätt inte in en snabbare Gabbe än en långsam BFG när de bara har snabba spelare.

Jaja det blir nog bra ändå

Det var då ett jävla gnäll på BFG, han är fan den av mitybackarna som gjort minst misstag iår. Vi har inte råd med misstag idag.

mot snabba anfallare vil jag ha gabbe. Sen är han livsfarlig framåt på fasta

Haha livsfarlig är väl att ta i...

Jajo67
Bild för Jajo67
Farbror Frej wrote:

Vad dillar Glenn om med "nykomponerat lag"? Det är ju samma elva sen november typ.

Ja han fattar inte att det är typ detta vi kört senaste månaden

Sidor