Medlemmar: 8880 st.
Visa menyn

Arsenal -Watford 13/3 14.30

232 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Zille
Bild för Zille

Ett lag med så bra spelare som vi har ska inte kunna hamna i en sån här formsvacka överhuvudtaget. Helt obegripligt hur tafatt och dåligt allting är just nu.

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Någon som sett till Theo Walcott? ??

Zille
Bild för Zille
Österman wrote:

Jag tänkte ju se matchen i efterhand pga att jag sitter på ett ringelrangeltåg till GBG. Men när telefonen går bananas av SMS förstår jag att antingen har farmor dött eller så spelar Arsenal som en påse skit ! (Många Arsenalvänner) 

Så fort jag såg elvan och läste "Arsenal kommer med mkt starkt elva" så vart det 150kr på Watford seger till oddset 12.ggr. Man bugar o bockar! #SämstNärDetGäller #SnällaAvgåWenger 

Det är garanterat dina spel som jinxar allt! 

Glenn
Bild för Glenn

We fought well, were unlucky and the referee should have given Pantacitron a red card and Özil should have gotten 2 penalties when he laid down in the penalty are in first half

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Christian Vela wrote:

Någon som sett till Theo Walcott? ??

tror han fick bollen i huvudet på en hörna nyss...stackarn!

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
itzille wrote:
Österman wrote:

Jag tänkte ju se matchen i efterhand pga att jag sitter på ett ringelrangeltåg till GBG. Men när telefonen går bananas av SMS förstår jag att antingen har farmor dött eller så spelar Arsenal som en påse skit ! (Många Arsenalvänner) 

Så fort jag såg elvan och läste "Arsenal kommer med mkt starkt elva" så vart det 150kr på Watford seger till oddset 12.ggr. Man bugar o bockar! #SämstNärDetGäller #SnällaAvgåWenger 

Det är garanterat dina spel som jinxar allt! 

Haha nej. Sällan jag vinner på Arsenalmatcher. När jag spelar mot oss brukar vi vinna, men idag va wengers taktik alldelles för stark för min svarta magi

I år smäller det !

Tardyz
Bild för Tardyz

70% - 30% i bollinnehav och vi kan inte göra mål!!!!!

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Sitter inte han på bänken

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Its aliiiive...

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Isamag
Bild för Isamag

Kom igen nu och tryck dit ett till mål nu!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Jag torskar gärna mina1800 om vi petar in 2-2 och vinner returen!

I år smäller det !

Vicious
Bild för Vicious

Haha blir säkert omspel ändå i slutändan. Precis vad vi behöver i det här läget...

#Championship

Zille
Bild för Zille
Österman wrote:
itzille wrote:
Österman wrote:

Jag tänkte ju se matchen i efterhand pga att jag sitter på ett ringelrangeltåg till GBG. Men när telefonen går bananas av SMS förstår jag att antingen har farmor dött eller så spelar Arsenal som en påse skit ! (Många Arsenalvänner) 

Så fort jag såg elvan och läste "Arsenal kommer med mkt starkt elva" så vart det 150kr på Watford seger till oddset 12.ggr. Man bugar o bockar! #SämstNärDetGäller #SnällaAvgåWenger 

Det är garanterat dina spel som jinxar allt! 

Haha nej. Sällan jag vinner på Arsenalmatcher. När jag spelar mot oss brukar vi vinna, men idag va wengers taktik alldelles för stark för min svarta magi

Haha, ja det är kanske så. Har bara fått för mig att du nu på slutet fått in lite stålar på att spela mot oss. Swansea matchen och så, fast den kanske jag bara inbillar mig.

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Men. Herre. Gud.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Isamag
Bild för Isamag

Åhh fyfan så nära!

Jajo67
Bild för Jajo67

Meeeeeeeeeen hur kan Welbeck missa öppet mål ??????

Zille
Bild för Zille

Hur kan man missa där?....

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Hallå Danny Hallå Danny 

RoPa87
Bild för RoPa87

Welbeck FFS!! Där var verkligen chansen. 

Ge pantillimon sitt andra gula bara för att. 

Sven-Erik Eriksson
Bild för Sven-Erik Eriksson

Att chambers får 90 minuter är katastrof. Cup. Underläge och då går giroud ut och chambers stannar.... Fattar noll! 

I med-och motgång!

 

 

Zille
Bild för Zille
sven-erik wrote:

Att chambers får 90 minuter är katastrof. Cup. Underläge och då går giroud ut och chambers stannar.... Fattar noll! 

Långt ifrån vår sämsta spelare idag dock. Har gjort en hel del bra.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
itzille wrote:
Österman wrote:
itzille wrote:
Österman wrote:

Jag tänkte ju se matchen i efterhand pga att jag sitter på ett ringelrangeltåg till GBG. Men när telefonen går bananas av SMS förstår jag att antingen har farmor dött eller så spelar Arsenal som en påse skit ! (Många Arsenalvänner) 

Så fort jag såg elvan och läste "Arsenal kommer med mkt starkt elva" så vart det 150kr på Watford seger till oddset 12.ggr. Man bugar o bockar! #SämstNärDetGäller #SnällaAvgåWenger 

Det är garanterat dina spel som jinxar allt! 

Haha nej. Sällan jag vinner på Arsenalmatcher. När jag spelar mot oss brukar vi vinna, men idag va wengers taktik alldelles för stark för min svarta magi

Haha, ja det är kanske så. Har bara fått för mig att du nu på slutet fått in lite stålar på att spela mot oss. Swansea matchen och så, fast den kanske jag bara inbillar mig.

Ja där vann jag, men har spelat mot oss många ggr utan att få deg tillbaka ;)

I år smäller det !

Isamag
Bild för Isamag
itzille wrote:
sven-erik wrote:

Att chambers får 90 minuter är katastrof. Cup. Underläge och då går giroud ut och chambers stannar.... Fattar noll! 

Långt ifrån vår sämsta spelare idag dock. Har gjort en hel del bra.

Helt rätt att ta ut Giroud som var lika iskall som vanligt..

Glenn
Bild för Glenn

Drömlottning i FA cupen, drömläge i ligan. Bästa på 100 år säkert men inte fan klarar vi ett skit. Sen klantar vi till det och håller på att inte gå vidare i CL i en superenkel grupp (bortsett BM).

Hur kan Wenger ha en enda försvarare kvar efter denna säsong???? De få försvarna måste byta kanal från the history channel

Blev en hedersam förlust till slut!

Jävla sopor!

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67

#avgåalla

Zille
Bild för Zille

Jag undrar vad Wenger säger nu.

Att i kvarten i FA-cupen förlora mot Watford med laget vi ställer upp är så jävla pinsamt och dåligt.

Rickard Tigér
Bild för Rickard Tigér

#wengerout

Isamag
Bild för Isamag

Fyfan vad dåligt.. 

Zille
Bild för Zille

Obegripligt också hur spelare inte kan tända till förrän minut 85. Imponerande.

Rylle
Bild för Rylle

Ännu en episk dålig insats. Offensivt totalt inkompetenta fram till desperationen kom in i spelet efter 75 minuter. Värva Zlatan och ge honom en check som han själv får fylla i månadslönen.

Rylle

Sidor