Medlemmar: 8824 st.
Visa menyn

West Ham - Arsenal 9/4 kl. 13.45

246 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Christian Vela
Bild för Christian Vela

Ne

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Men skjut! Du har ju en vänsterfot!

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Pelle
Bild för Pelle
Finnen wrote:

Walcott kommer in med 10 kvar, ska vi gissa på två bollkontakter? Allt medan Campbell sitter hemma o tittar på tvn.

Campbell har inte i truppen att göra just nu, men dom skall sitta på arenan o kolla inte hemma vid TVn

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Är du lika kass som de senaste matcherna Walcott så behöver du aldrig mer komma in

COYG

Finnen
Bild för Finnen
Pelle wrote:
Finnen wrote:

Walcott kommer in med 10 kvar, ska vi gissa på två bollkontakter? Allt medan Campbell sitter hemma o tittar på tvn.

Campbell har inte i truppen att göra just nu, men dom skall sitta på arenan o kolla inte hemma vid TVn

 

Vad har Walcott gjort på sistone för o förtjäna denna plats? Han sitter nog på läktaren o tittar :)

Pelle
Bild för Pelle
Finnen wrote:
Pelle wrote:
Finnen wrote:
FagerstaDG wrote:
Finnen wrote:

Så jävla rätt att det är Kos som får göra det!!

 

 

Men Gabriel, han måste jobba på sitt psyke. Ful eftersläng även om det är blåst

Jag tror att han tar honom pga att han tappar boll som siste man.

 

Jo klart, men är ju inte första gången han gör något huvudlöst

fekatigt bortdömt mål 

 

Men det går ju inte lasta huvuddomaren för :)

Stod domaren o inte huvuddomaren. ;)b

If it's too strong, then you're too weak!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Campbell hellre än walle 

Glenn
Bild för Glenn
Finnen wrote:
Pelle wrote:
Finnen wrote:

Walcott kommer in med 10 kvar, ska vi gissa på två bollkontakter? Allt medan Campbell sitter hemma o tittar på tvn.

Campbell har inte i truppen att göra just nu, men dom skall sitta på arenan o kolla inte hemma vid TVn

 

Vad har Walcott gjort på sistone för o förtjäna denna plats? Han sitter nog på läktaren o tittar :)

vad har Campbell inte gjort? Senaste gångerna han har fått chansen på riktigt har han varit 100 klasser bättre än Walcott. Bara Wenger som bestämt sig att Campbell ska förstöras

COYG

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG
Pelle wrote:
Finnen wrote:
Pelle wrote:
Finnen wrote:
FagerstaDG wrote:
Finnen wrote:

Så jävla rätt att det är Kos som får göra det!!

 

 

Men Gabriel, han måste jobba på sitt psyke. Ful eftersläng även om det är blåst

Jag tror att han tar honom pga att han tappar boll som siste man.

 

Jo klart, men är ju inte första gången han gör något huvudlöst

fekatigt bortdömt mål 

 

Men det går ju inte lasta huvuddomaren för :)

Stod domaren o inte huvuddomaren. ;)b

Du räknar ALLA domare som en person?

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Finnen
Bild för Finnen
Pelle wrote:
Finnen wrote:
Pelle wrote:
Finnen wrote:
FagerstaDG wrote:
Finnen wrote:

Så jävla rätt att det är Kos som får göra det!!

 

 

Men Gabriel, han måste jobba på sitt psyke. Ful eftersläng även om det är blåst

Jag tror att han tar honom pga att han tappar boll som siste man.

 

Jo klart, men är ju inte första gången han gör något huvudlöst

fekatigt bortdömt mål 

 

Men det går ju inte lasta huvuddomaren för :)

Stod domaren o inte huvuddomaren. ;)b

 

Haha, men nu prata vu ju om att domaren tappat matchen. Då räknar iaf inte jag vad linjemännen har för sig om det är lite fult spel :)

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Fort nu då

Pelle
Bild för Pelle
Finnen wrote:
Pelle wrote:
Finnen wrote:
Pelle wrote:
Finnen wrote:
FagerstaDG wrote:
Finnen wrote:

Så jävla rätt att det är Kos som får göra det!!

 

 

Men Gabriel, han måste jobba på sitt psyke. Ful eftersläng även om det är blåst

Jag tror att han tar honom pga att han tappar boll som siste man.

 

Jo klart, men är ju inte första gången han gör något huvudlöst

fekatigt bortdömt mål 

 

Men det går ju inte lasta huvuddomaren för :)

Stod domaren o inte huvuddomaren. ;)b

 

Haha, men nu prata vu ju om att domaren tappat matchen. Då räknar iaf inte jag vad linjemännen har för sig om det är lite fult spel :)

Domarteam. ;)

Nä, skämt åsido så att missa två röda kort vid två olika tillfällen är inte godkänt.

If it's too strong, then you're too weak!

Zille
Bild för Zille
Österman wrote:
Pelle wrote:

Under första 43 minuterna när vi spelar bra e här nästan knäpptyst men nu e det rena livet.

vilka supportrar ni är som stöttar laget, usch o fy!

Du menar att jag inte stöttar laget för att jag inte skriver *applåder* när de slår en passning rätt ?

Hehehe när laget spelar bra sitter man och njuter, när det går dåligt vill man skriva av sig frustrationen ist för att slänga TV dosan i väggen. Så funkar jag iaf :D

Men jag STÖTTAR laget oavsett, tror inte spelarna har mobilerna med sig så de kan läsa det vi skriver här medans de spelar....

+1 på den!

Glenn
Bild för Glenn

Hur många assist Özil än gör så kommer jag ändå må illa när jag ser han springer bredvid o tittar och inte försöker störa motståndaren och att han aldrig går in i en duell. Är som en 7-årig flicka

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Österman wrote:
Pelle wrote:

Under första 43 minuterna när vi spelar bra e här nästan knäpptyst men nu e det rena livet.

vilka supportrar ni är som stöttar laget, usch o fy!

Du menar att jag inte stöttar laget för att jag inte skriver *applåder* när de slår en passning rätt ?

Hehehe när laget spelar bra sitter man och njuter, när det går dåligt vill man skriva av sig frustrationen ist för att slänga TV dosan i väggen. Så funkar jag iaf :D

Men jag STÖTTAR laget oavsett, tror inte spelarna har mobilerna med sig så de kan läsa det vi skriver här medans de spelar....

Jag menar att de flesta av er gottar sig i varenda lilla misstag, det tycker jag e sjukt. Att förpesta för oss andra pga er frustration är väl inte snällt mot oss andra som kan hantera frustrationen bättre?

Jag var otydlig, menade inte att ni inte stöttade, utan menar söttet ni stöttar laget är fel genom att vräka ut all skit vid första motgång. Det är inte att hjälpa sitt lag utan att stjälpa det.

 

men hey, det är min åsikt och vi har alla olika åsikter.

If it's too strong, then you're too weak!

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

In med skiten nudå!

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Glenn
Bild för Glenn

Bye bye ligan. Blir att kriga om 3-4:e platsen som vanligt.

Sälj Walcott i sommar. Så jävla patetisk spelare som kostar massa jävla pengar

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Jag ser det som två tappade idag.

Pelle
Bild för Pelle
Farbror Frej wrote:

Jag ser det som två tappade idag.

Som matchen såg ut så känns det så, dock har jag räknt med oavgjort mot WH och City så titeln finns kvar.

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Österman wrote:
Pelle wrote:

Under första 43 minuterna när vi spelar bra e här nästan knäpptyst men nu e det rena livet.

vilka supportrar ni är som stöttar laget, usch o fy!

Du menar att jag inte stöttar laget för att jag inte skriver *applåder* när de slår en passning rätt ?

Hehehe när laget spelar bra sitter man och njuter, när det går dåligt vill man skriva av sig frustrationen ist för att slänga TV dosan i väggen. Så funkar jag iaf :D

Men jag STÖTTAR laget oavsett, tror inte spelarna har mobilerna med sig så de kan läsa det vi skriver här medans de spelar....

Jag menar att de flesta av er gottar sig i varenda lilla misstag, det tycker jag e sjukt. Att förpesta för oss andra pga er frustration är väl inte snällt mot oss andra som kan hantera frustrationen bättre?

Jag var otydlig, menade inte att ni inte stöttade, utan menar söttet ni stöttar laget är fel genom att vräka ut all skit vid första motgång. Det är inte att hjälpa sitt lag utan att stjälpa det.

 

men hey, det är min åsikt och vi har alla olika åsikter.

vi gottar oss knappast. Då skulle vi väl för fan inte spendera massa tid varje vecka.

När ska du förstå att ingenting som skrivs här inne påverkar spelarna. Sen om du tycker det är jobbigt att någon skriver något negativt gå inte in på forumet då.

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Japp här skulle vi haft tre pinnar. Blir en transportsträcka nu resten av säsongen och sen får det fan ta och hända något drastiskt i sommar.

#Championship

Jepson
Bild för Jepson

Oavgjort.Det var utgångsläget för denna matchen i kalkylen. Höll på att bli både bättre och sämre.. Men totalt sett ser det bra ut. Elneny imponerar, Iwobi också. Sen får vi inte slappna av så som vi gjorde i slutet av första där vi tappade matchen. Carrol skulle haft rött efter kapningen av Kos, men klarade sig. Går inte skylle på det dock, vi spelade bättre än skinkorna, men blir lite för omständiga mellan varven. Och när vi slutar pressa på mittplan så kommer de fram för lätt..  Nu ser vi fram emot nästa match! COYG!!!

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Österman wrote:
Pelle wrote:

Under första 43 minuterna när vi spelar bra e här nästan knäpptyst men nu e det rena livet.

vilka supportrar ni är som stöttar laget, usch o fy!

Du menar att jag inte stöttar laget för att jag inte skriver *applåder* när de slår en passning rätt ?

Hehehe när laget spelar bra sitter man och njuter, när det går dåligt vill man skriva av sig frustrationen ist för att slänga TV dosan i väggen. Så funkar jag iaf :D

Men jag STÖTTAR laget oavsett, tror inte spelarna har mobilerna med sig så de kan läsa det vi skriver här medans de spelar....

Jag menar att de flesta av er gottar sig i varenda lilla misstag, det tycker jag e sjukt. Att förpesta för oss andra pga er frustration är väl inte snällt mot oss andra som kan hantera frustrationen bättre?

Jag var otydlig, menade inte att ni inte stöttade, utan menar söttet ni stöttar laget är fel genom att vräka ut all skit vid första motgång. Det är inte att hjälpa sitt lag utan att stjälpa det.

 

men hey, det är min åsikt och vi har alla olika åsikter.

vi gottar oss knappast. Då skulle vi väl för fan inte spendera massa tid varje vecka.

När ska du förstå att ingenting som skrivs här inne påverkar spelarna. Sen om du tycker det är jobbigt att någon skriver något negativt gå inte in på forumet då.

Jag visste att den kommentaren skulle komma, men exakt samma sker,på alla forum, media o på läktaren.

If it's too strong, then you're too weak!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Pelle wrote:
Farbror Frej wrote:

Jag ser det som två tappade idag.

Som matchen såg ut så känns det så, dock har jag räknt med oavgjort mot WH och City så titeln finns kvar.

Haha Lineker bestämde sig på Twatter att det är upp till två lag nu.

B-G
Bild för B-G

Ligan var körd innan denna match oavsett vad teorin säger.
Känns som sagt att vi tappade 2 poäng. Jag gillar WH och kan nog påstå att det är laget närmast mitt hjärta efter Arsenal.

Nya tag, nu siktar vi mot sommaren och Emirates Cup :) 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Farbror Frej wrote:
Pelle wrote:
Farbror Frej wrote:

Jag ser det som två tappade idag.

Som matchen såg ut så känns det så, dock har jag räknt med oavgjort mot WH och City så titeln finns kvar.

Haha Lineker bestämde sig på Twatter att det är upp till två lag nu.

Twatter, ett jävligt bra och passande namn :D

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
B-G wrote:
Farbror Frej wrote:
Pelle wrote:
Farbror Frej wrote:

Jag ser det som två tappade idag.

Som matchen såg ut så känns det så, dock har jag räknt med oavgjort mot WH och City så titeln finns kvar.

Haha Lineker bestämde sig på Twatter att det är upp till två lag nu.

Twatter, ett jävligt bra och passande namn :D

Det är trollen tid. ;)

B-G
Bild för B-G
Farbror Frej wrote:
B-G wrote:
Farbror Frej wrote:
Pelle wrote:
Farbror Frej wrote:

Jag ser det som två tappade idag.

Som matchen såg ut så känns det så, dock har jag räknt med oavgjort mot WH och City så titeln finns kvar.

Haha Lineker bestämde sig på Twatter att det är upp till två lag nu.

Twatter, ett jävligt bra och passande namn :D

Det är trollen tid. ;)

Japp. På twatter kan man häva ur sig vad som helst och egentligen inte behöva stå för :)

Twitter @grvdga

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Sånt här får bara inte hända! Tappa en 2-0 ledning! Sorgligt, dåligt och total jävla katastrof! 

Vi var bättre för 5 år sedan med en budget trupp!

Tomas A.

Jonas S
Bild för Jonas S

Detta tippade jag som oavgjort på förhand. Och när jag såg att Carrol i startelvan förstod jag att det skulle bli en svår poäng.

Men WH inledde svajigt med en väldigt misslyckad trebackslinje och ett kort tag kändes det som vi skulle kunna ta med oss tre ganska enkla poäng. Sedan lyckas vi tappa en tvåmålsövertag till underläge på bara några minuter och helt plötslig känns som allt kan sluta riktigt illa. En extra typisk PL-match med två lag som om byter målchanser med varandra. Vi spelar bra anfallsspel med en hel del fina instick och kvicka kombinationer men slarvar samtidigt i försvarsspelet. Det är kanske ingen poäng att analysera så här sent på säsongen men vi har en del att jobba med, och förhoppningsvis värva in, inför nästa säsong.

Men en fin poäng på bortaplan mot ett väldigt starkt WH som gav allt. Trist att ingen egentligen bryr sig så här när titeln redan i princip känns förlorad. Vi spela nu allt bättre match efter match men det är ju försent så här en bit in i april.

Be excited!

Sidor