Medlemmar: 8806 st.
Visa menyn

Arsenal vs C.P

162 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jajo67
Bild för Jajo67

Snyggt & snabbt uppfattat av Welbz

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Yur inte Giroud var på plan. Det hade han aldrig klarat av!

B-G
Bild för B-G

Riktigt bra gjort av Welbz. Viktigt mål. 

Twitter @grvdga

Jajo67
Bild för Jajo67
Roslund wrote:

Yur inte Giroud var på plan. Det hade han aldrig klarat av!

Jo nicken 

Jajo67
Bild för Jajo67

Tänk om Bellerin kunde lära sig slå inlägg. Får han till 1/100 ? Aldrig över 10 iaf.

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Vore bra om vi kunde utnyttja vårat 75-25% i bollinnehav lite bättre, som det är nu räcker det med ett misstag/fast situation. Plus att jag har Arsenal -1...

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jajo67
Bild för Jajo67

Herregud.....

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

I rest my case.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Vicious
Bild för Vicious

Haha vilket härligt gäng vi har...

#Championship

Jepson
Bild för Jepson

Japp. Gör nånting med bollinnehavet. Typ skjuta lite... Man måsteinte göra alla mål inne i boxen bara för att det är snyggast

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Haha helt väntat

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Vi är så dåliga att man blir mörkrädd..... Wenger, träna spelarna rätt eller avgå imorgon tack

I år smäller det !

Isamag
Bild för Isamag

Fyfan!! Varför kan vi aldrig stänga en match.. 

 

Jepson
Bild för Jepson

Vad nu, ska vi tråka ut motståndaren med sidledsbollar tills de lägger sig ner och gråter?

Jepson
Bild för Jepson

Walcott?

MickeLi
Bild för MickeLi

Vafan är det med vårat lag, är det wenger som är problemet?  Ok spelarna ska göra sitt men aw är fan 100% ansvarig för att motivera spelarna till stordåd om det krävs.. att inte slå CP på hemmaplan enkelt är katastrofalt....

 

AVGÅ ARSENE WENGER. ..

twitter: @MikeBergkamp

MickeLi
Bild för MickeLi

Åsså detta jävla småjoggandet, spring för fan....

twitter: @MikeBergkamp

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Kan ju inte påstå de är några subersubs vi sätter in, gör fan laget trögare å sämre

Finnen
Bild för Finnen

Ja det var ju kul att WH fick ta en poäng tidigare, fler lag o slåss om den där åtråvärda fjärdeplatsen

Jajo67
Bild för Jajo67

Jag orkar inte, vi är så patetiska - hur kan man försvara sån här dynga ?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Nu är de väl ändå fakta att vi blivit sämre än på länge? Blir stenhårt med United om 4e platsen

Finnen
Bild för Finnen
Roslund wrote:

Nu är de väl ändå fakta att vi blivit sämre än på länge? Blir stenhårt med United om 4e platsen

 

Små små framsteg, nästa år då jävlar!!

Isamag
Bild för Isamag

Från och med nu så tillhör jag Wenger-out gänget! Fyfan vad less man blir på den här skiten!  Å Wenger står och snackar om titeln och att vad som helst kan hända och så ser det ut så här på planen.. usch vad dåligt! Tror att det var sista matchen jag såg den här säsongen.

MickeLi
Bild för MickeLi
Roslund wrote:

Kan ju inte påstå de är några subersubs vi sätter in, gör fan laget trögare å sämre

Håller med , speciellt walcott, precis kommit in och småjoggar mest hela tiden, han ska kunna springa på 95% tiden han är inne.

twitter: @MikeBergkamp

Isamag
Bild för Isamag
zenator wrote:
Roslund wrote:

Kan ju inte påstå de är några subersubs vi sätter in, gör fan laget trögare å sämre

Håller med , speciellt walcott, precis kommit in och småjoggar mest hela tiden, han ska kunna springa på 95% tiden han är inne.

För att inte tala om Giroud.. bara att skeppa iväg han till sommaren. 

Dosa
Bild för Dosa

usch

Rylle
Bild för Rylle
Tony Adams wrote:

Från och med nu så tillhör jag Wenger-out gänget! Fyfan vad less man blir på den här skiten!  Å Wenger står och snackar om titeln och att vad som helst kan hända och så ser det ut så här på planen.. usch vad dåligt! Tror att det var sista matchen jag såg den här säsongen.

Ja den där intervjun häromdan var bottenlöst enfaldig. Den var desutom oerhört provocerande när varenda människa med något som helst fotbollskunnande ser att vi spelat som ett mittenlag i Pl från december och framåt. Man undrar ju vad han kommer säga efter matchen idag. Mer snömos förmodligen.

Rylle

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vilket jävla sop lag vi har! Sparka gubbjäveln nu. Heeeelt otroligt, vi kommer att missa CL nästa år!!!

Tomas A.

Isamag
Bild för Isamag
Rylle wrote:
Tony Adams wrote:

Från och med nu så tillhör jag Wenger-out gänget! Fyfan vad less man blir på den här skiten!  Å Wenger står och snackar om titeln och att vad som helst kan hända och så ser det ut så här på planen.. usch vad dåligt! Tror att det var sista matchen jag såg den här säsongen.

Ja den där intervjun häromdan var bottenlöst enfaldig. Den var desutom oerhört provocerande när varenda människa med något som helst fotbollskunnande ser att vi spelat som ett mittenlag i Pl från december och framåt. Man undrar ju vad han kommer säga efter matchen idag. Mer snömos förmodligen.

Ja fyfan! Jag sitter och funderar på om man ska hoppas på att vi ska missa cl platsen bara för att få någon sorts förändring? Det är så jävla irriterande att se vårat lag totalt saknar hjärta och inställning. 

Glenn
Bild för Glenn

Totalt jävla mörker. Finns så mkt fel i det här laget så vet ej var jag ska börja men gubben på bänken är det största problemet för han ser inte alla fel i laget.

Vilka fantastiskt värdelösa inhopp av Walcott och Giroud. Skulle vilja gå fram till Giroud o ge han en örfil så han studsar i backen nör han står o gnäller på domaren fast bollen är 1m därifrån.

Så trött på detta jävla skitlag!

COYG

Sidor