Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Sunderland - Arsenal 29 oktober 2016 (Movember-tråden)

112 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Heppe wrote:

In med Giroud nu!

TACK FÖR DEN!!!!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Vilken comeback av skägget!!

Supporter sedan 1983! 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Heppe wrote:
Heppe wrote:

In med Giroud nu!

TACK FÖR DEN!!!!

TUSEN TACK!!!!!!!!!!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

"Sätter på igen"

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jonas S
Bild för Jonas S
Kenny Nordh wrote:

"Sätter på igen"

Haha! Så sant.

Ehh, sjukt grymt att ha Giroud som plan-B inte typ en full Bendtner eller Sanogo som skall in och nicka :)

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

One mustasche to rule them all!

Jonas S
Bild för Jonas S

Niles kommer in. Vilken kung! Nu kan Moyes hälsa hem.

 

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Heppe wrote:

Haha!

Be excited!

Jocke K
Bild för Jocke K

Härligt med vinst och mycket bra av Giroud!!  

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Man behöver inte ens vara på plats för att vara nöjd i slutändan

Jonas S
Bild för Jonas S

Skrev något långt inlägg om matchen och Ainsley Maitland-Niles (som jag tycker är fantastiskt lovande). Men det blev något fel.

Oviktigt. Vi vinner och Giroud kommer ju in och mosar. 3p!

Be excited!

Tosse
Bild för Tosse

Hade bara Atkinson blåst straff för Alexis så hade vi sluppit de där oroliga minuterna.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Tosse wrote:

Hade bara Atkinson blåst straff för Alexis så hade vi sluppit de där oroliga minuterna.

Ärligt talat, jag tror det här stärker laget mer än en ganska billig straff :) Jag känner mig definitivt stärkt

Jonas S
Bild för Jonas S
Tosse wrote:

Hade bara Atkinson blåst straff för Alexis så hade vi sluppit de där oroliga minuterna.

Sunderland borde haft typ två röda i halvlek om man skall gå på den där påhittade regeln som Xhaka åkte på.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S
Heppe wrote:
Tosse wrote:

Hade bara Atkinson blåst straff för Alexis så hade vi sluppit de där oroliga minuterna.

Ärligt talat, jag tror det här stärker laget mer än en ganska billig straff :) Jag känner mig definitivt stärkt

Jag gillade speciellt hur Giroud kom in och verkligen dominerade. Dels för att vi nu verkligen har två sätt att spela fotboll. Och dels för att Giroud kan vara sjukt bra när han är i bra målform och verkligen måste jobba för att få spela. Vilken mardröm att möta Alexis på topp för att också veta att i minut 65 kommer Giroud in och stångas. 

Be excited!

Tosse
Bild för Tosse
Jonas S wrote:
Tosse wrote:

Hade bara Atkinson blåst straff för Alexis så hade vi sluppit de där oroliga minuterna.

Sunderland borde haft typ två röda i halvlek om man skall gå på den där påhittade regeln som Xhaka åkte på.

Det känns som det ofta är så när Atkinson dömer våra matcher. Varför har han ett horn i sidan till oss? 

Jonas S
Bild för Jonas S
Tosse wrote:
Jonas S wrote:
Tosse wrote:

Hade bara Atkinson blåst straff för Alexis så hade vi sluppit de där oroliga minuterna.

Sunderland borde haft typ två röda i halvlek om man skall gå på den där påhittade regeln som Xhaka åkte på.

Det känns som det ofta är så när Atkinson dömer våra matcher. Varför har han ett horn i sidan till oss? 

Ja det kan man undra. Har tänkt på det där också. Någon borde ringa upp den där jäveln och ge han några sanningens ord..

Be excited!

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Kenny Nordh wrote:

"Stänger av"

Kenny Nordh! Man of the match;)

Allt enligt manus som ni skriver...drink a beer and have a laugh!!!

AFC

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Stor avsaknad av Cazorla även idag! Ska man tillåta sig vara lite kritisk också så brister ett centralt mittfält med Coq och Elneny uppenbart i kreativitet. Det blir nästan uteslutande kortpassningar och vändningar. Mustafi ensam slog fasen fler djupledsbollar än de båda tillsammans. Glädjeämne då naturligtvis att Ramsey kom in utan att se ut att ha tappat allt för mycket i fart. Xhaka är ju förstås tillbaks snart också så jag tror att vi slipper se den kombinationen i ligan sen :)

Glenn
Bild för Glenn

En ok match, inte mer. Vi skapar för lite och bränner för mkt. Özil o Oxen var värsta sumparna. MB paret gör en del misstag. Kos slog bort mkt passningar idag.

Iwobi tillför inte mkt och Özil har ingen formtopp nu.

Har saknat Giroud! Kul att han levererar direkt. Kul med Ramsey med!!

In med Giroud o ut med Sanchez på kanten igen?

Ta ifrån Atkinson domarlicensen! Livsfarlig på plan!!

Haha United! Sämsta starten sedan PL startade

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S
Heppe wrote:

Stor avsaknad av Cazorla även idag! Ska man tillåta sig vara lite kritisk också så brister ett centralt mittfält med Coq och Elneny uppenbart i kreativitet. Det blir nästan uteslutande kortpassningar och vändningar. Mustafi ensam slog fasen fler djupledsbollar än de båda tillsammans. Glädjeämne då naturligtvis att Ramsey kom in utan att se ut att ha tappat allt för mycket i fart. Xhaka är ju förstås tillbaks snart också så jag tror att vi slipper se den kombinationen i ligan sen :)

Man skall alltid tillåta sig att vara kritisk. Annars blir dessa forum helt meningslösa. Jag såg samma sak som dig. Vi kan inte spela Coq/Elneny i någon större utsträckning den här säsongen. Elneny är ingen startspelare i Arsenal för mig. Bra på bänken och i den enstaka matchen men inte mer än så.

Jag skulle vilja se ett mittfält med Xhaka och Ramsey. Jag tror det kan vara något. En spelare som jag verkligen reagerade över idag var faktiskt Bellerin. Ingen nyhet att han är bra såklart. Men det är lite läskigt hur bra han är i PL jämfört med i princip alla ytterbackar. Han skulle faktiskt platsa i typ Barca eller Bayern. Jag hoppas verkligen att klubben styr upp ett redigt kontrakt för honom illa kvickt.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Glömde säga att jag tycker Gibbs kan få chansen ett tag. Han var bra idag. Monreal har varit sådär i år

COYG

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Helt rätt och uppenbart!

Bill ska spela med Bull!!

Xhaka/Elneny får jobba sig inåt så vi ser en kontur.....

AFC

Busch
Bild för Busch
Mickys wrote:

Haha United! Sämsta starten sedan PL startade

Nej för sunderland är det den sämsta starten, inte united.

Busch
Bild för Busch
Kenny Nordh wrote:

"Sätter på igen"

Hahaha

Fredde
Bild för Fredde

Tänkte på det nu eftersom jag såg att Chelsea inte hade poppyn på sina tröjor. Det kan man förstå för jag har svårt att se någon krigsveteran vilja förknippas med Diego Costa. Men var det någon specifik anledning till att vi inte hade den på våra matchtröjor?

You win some, you draw some

Glenn
Bild för Glenn
Busch wrote:
Mickys wrote:

Haha United! Sämsta starten sedan PL startade

Nej för sunderland är det den sämsta starten, inte united.

nä United har gjort sin sämsta start sen 1992. Precis som jag skrev

COYG

Rylle
Bild för Rylle
Mickys wrote:
Busch wrote:
Mickys wrote:

Haha United! Sämsta starten sedan PL startade

Nej för sunderland är det den sämsta starten, inte united.

nä United har gjort sin sämsta start sen 1992. Precis som jag skrev

Sämre än under Moyes och vanG? Det är ju underbart:)

Rylle

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Pga sjuka barn och släktträff neråt i sverige så vart det 0min tv i helgen.

Någon som kan sammanfatta spelet/spelarinsatsen/domaren åt mig?

I år smäller det !

Sidor