Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Man Utd - Arsenal 19 november

181 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Varför vågar vi inte mer? Kom igen...

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:

Mustafi missar återigen o vi har tur att Mata inte sätter 1-0.

ingen straff dock.

nix men nästa gång de snubblar blir det straff

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Mickys wrote:
Pelle wrote:

Mustafi missar återigen o vi har tur att Mata inte sätter 1-0.

ingen straff dock.

nix men nästa gång de snubblar blir det straff

Jo, men Darmian åker snart ut.

If it's too strong, then you're too weak!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Ramsey är osäkerheten sj.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Özil är en stor pajas! Snacka om att ha ett negativt kroppsspråk när det går trögt. Byt ut!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Mkt svag halvlek av våra 4 där framme. Sämst har Ramsey varit

COYG

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Ut med Ramsey, ner med Alexis och in med Giroud på topp. Alexis är ju på mitten ändå.

Jonas S
Bild för Jonas S

Vi gör väl en helt ok halvlek. Men jag tycker United är aningen bättre defensivt men kanske framför allt offensivt. De skapar lägen och kommer till avslut. Jag tycker inte vi fått till någonting egentligen när vi fått chansen till att ställa om. Men vi försvarar oss ändå bra.

Rätt förväntad matchbild om än kanske lite öppnare än jag trodde på förhand. United ser väldigt organiserade ut och det känns som dom kan ta det här tillslut om vi inte lyfter oss ett snäpp till i anfallsspelet.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Va fan ska sanchez droppa ner så långt i banan hela tiden? är ingen att spela bollen på framåt. Özil ska komma ner och hämta bollen och sanchez ska ligga längst fram. nu gör de tvärtom, vi har inget spel i djupet som vi gjort så bra innan. nu blir det bara vårt gamla handbollslir...

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Özil enda som varit okay av de längst fram. Flytta Ramsey från vänsterkanten eller byt ut honom!

Glenn
Bild för Glenn

Vi spelar som så ofta för att inte förlora. Vore kul om vi vågade vinna med. Men kanske är rätt att spela för ännu ett X?

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Jenka positiv överraskning, han bidrar till att högerkanten känns hetare än vänster. Men gör vad vi kan för att höja vä - ut med Ramsey och in med Iwobi eller Giroud

Glenn
Bild för Glenn
Farbror Frej wrote:

Özil enda som varit okay av de längst fram. Flytta Ramsey från vänsterkanten eller byt ut honom!

jo men räcker det att göra 2 saker på en hl för att vara ok? Annars osynlig eller drällt med bollen

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:

Men herregud vilken begravningsstämning här inne. Kan inte matchen få börja innan ni lipar ihjäl er. Inte du också B-G!!!!

Vi vinner med 2-0!

Kan tyvärr Inte se matchen.  Thailand IDPA Championship denna helg. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Rejält bollinnehav.  generera ett mål av det nu. 

Twitter @grvdga

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Seriöst vafan. Hur FN kan man vara så jävla dålig tränare att man inte ser att hela jävla mittfältet havererar, ja jag är bitter, men det här är fan klarare ön renaste vattnet. Vi kan inte spela med Cog, Ramsey, och världens sämst Eleny

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej
Mickys wrote:
Farbror Frej wrote:

Özil enda som varit okay av de längst fram. Flytta Ramsey från vänsterkanten eller byt ut honom!

jo men räcker det att göra 2 saker på en hl för att vara ok? Annars osynlig eller drällt med bollen

Tycker han har lagt bra passningar när han väl får bollen. Men inte lätt att vara synlig när Alexis tror att han är spelfördelare.

Mackan
Bild för Mackan
Kenny Nordh wrote:

Seriöst vafan. Hur FN kan man vara så jävla dålig tränare att man inte ser att hela jävla mittfältet havererar, ja jag är bitter, men det här är fan klarare ön renaste vattnet. Vi kan inte spela med Cog, Ramsey, och världens sämst Eleny

Borde inte bli grinig, men något onyanserat? Elneny sköter sig väl ändå rätt bra? Kanske inte så kreativ, men trygg..  finns de som är bra mycket sämre, tex Ramsey som jag hoppades skulle börja leverera.

Med det sagt vill jag nog ändå se Xhaka snart bara för att förändra ngt.

Twitter: @mackan_carlsson

 

Glenn
Bild för Glenn

Väldigt svårt att se hur vi ska kunna göra mål. Måste nog göra byten. In med Giroud

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Farbror Frej wrote:
Mickys wrote:
Farbror Frej wrote:

Özil enda som varit okay av de längst fram. Flytta Ramsey från vänsterkanten eller byt ut honom!

jo men räcker det att göra 2 saker på en hl för att vara ok? Annars osynlig eller drällt med bollen

Tycker han har lagt bra passningar när han väl får bollen. Men inte lätt att vara synlig när Alexis tror att han är spelfördelare.

jo alexis förstör en del. Bromskloss

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

In med giroud iwobi och xhaka  Tack! 

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Om det är en aspekt Sanchez inte har i sitt spelregister så är det som spelfördelare. Han lägger passningar på hopplösa löpningar och när det är 2-3 motståndare ivägen som täcker.

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Kan vi byta ut Ramsey före 70 min

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Mackan wrote:
Kenny Nordh wrote:

Seriöst vafan. Hur FN kan man vara så jävla dålig tränare att man inte ser att hela jävla mittfältet havererar, ja jag är bitter, men det här är fan klarare ön renaste vattnet. Vi kan inte spela med Cog, Ramsey, och världens sämst Eleny

Borde inte bli grinig, men något onyanserat? Elneny sköter sig väl ändå rätt bra? Kanske inte så kreativ, men trygg..  finns de som är bra mycket sämre, tex Ramsey som jag hoppades skulle börja leverera.

Med det sagt vill jag nog ändå se Xhaka snart bara för att förändra ngt.

 

vore nog ett riktigt bra byte.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Mustafi vinner mkt på huvudet

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Christian Vela wrote:

In med giroud iwobi och xhaka  Tack! 

 

enda rätta nu.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Christian Vela wrote:

In med giroud iwobi och xhaka  Tack! 

 

enda rätta nu.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Gubbe!!!! Vakna! Ramsey har inte lyckats med något framåt el bakåt. Ta ut honom!!!!! Även du borde väl kunna se det iaf?

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Mickys wrote:

Gubbe!!!! Vakna! Ramsey har inte lyckats med något framåt el bakåt. Ta ut honom!!!!! Även du borde väl kunna se det iaf?

Han ser inte, och han hör definitivt inte när du skriker:D D

Glenn
Bild för Glenn

Vi är utspelade av det här jävla sopgänget.

COYG

Sidor