Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Basel - Arsenal 6/12-2016 20.45

111 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Elias Bard
Bild för Elias Bard

Sevilla,Benfica,Leverkusen,Porto=Bra!

Real/Dortmund,Bayern=Anus!

AFC

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
SuperJackie wrote:

Sevilla,Benfica,Leverkusen,Porto=Bra!

Real/Dortmund,Bayern=Anus!

Tar helst Real av dom 3

Pelle
Bild för Pelle
SuperJackie wrote:

Sevilla,Benfica,Leverkusen,Porto=Bra!

Real/Dortmund,Bayern=Anus!

Av de tre jobbiga tar jag helat Bayern då dom inte är samma maskin i år som vanligt.

If it's too strong, then you're too weak!

Dosa
Bild för Dosa

Mellan dom 3 så tar jag Dortmund alla dagar i veckan, känns mer rimligt att slå ut dom än real eller Bayern. 

Vilken skillnad, 4 bra lottningar mot 2 dåliga. Oddsen hade varit 2 bra 4 dåliga.

men vore klassisk att vi får nitlotten. 

B-G
Bild för B-G

Skönt att vakna upp till en gruppseger.
Tror vi får en tuff lottning oavsett, jag tror också att vi HAR laget att gå hela vägen...dock inget jag räknar med då det kommer krävas högre lägstanivå än vad vi normalt sett visar upp.

Väldigt skönt att se att Lucas levererar igen, kan han vara den av mig efterlängtade yttern som faktiskt gör lite mål?
Vill se honom på en kant mot Stoke i helgen. 

Twitter @grvdga

Sral
Bild för Sral

Ja, Lucas var het framför mål. Borde han få chansen igen mot Stoke istället för Walcott? Ramsey tillsammans med Xhaka såg också helt okej ut.

B-G
Bild för B-G
Sral wrote:

Ja, Lucas var het framför mål. Borde han få chansen igen mot Stoke istället för Walcott? Ramsey tillsammans med Xhaka såg också helt okej ut.

Ja jag tycker nog att Lucas kan belönas med en startplats i helgen, om han är så pass fit efter skadan.

Twitter @grvdga

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Fantastiskt kul! Så ska det se ut! Bra passningsspel över hela banan och framförallt mycket boll framåt inte bara i sidled!

Så ska en slipsten dras! :)

Tomas A.

Sral
Bild för Sral
B-G wrote:
Sral wrote:

Ja, Lucas var het framför mål. Borde han få chansen igen mot Stoke istället för Walcott? Ramsey tillsammans med Xhaka såg också helt okej ut.

Ja jag tycker nog att Lucas kan belönas med en startplats i helgen, om han är så pass fit efter skadan.

Just det där att han var på rätt plats vid rätt tillfälle. Härligt att se!

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt
Jonas S wrote:

Och Lucaz Pérez behövde 90min för att tangera Spurs totala målskörd i CL den här säsongen. Ville bara flika in den :)

Glöm dock inte att de har en match kvar att spela på Wembley ikväll, i den prestigefyllda kampen om vilket lag som ska slippa Europa League - kan bli många självmål åt båda håll för att försöka förlora matchen :-)

Sekreterare Arsenal Sweden

Jonas S
Bild för Jonas S
Lars Lundstedt wrote:
Jonas S wrote:

Och Lucaz Pérez behövde 90min för att tangera Spurs totala målskörd i CL den här säsongen. Ville bara flika in den :)

Glöm dock inte att de har en match kvar att spela på Wembley ikväll, i den prestigefyllda kampen om vilket lag som ska slippa Europa League - kan bli många självmål åt båda håll för att försöka förlora matchen :-)

Den matchen trodde jag UEFA ställt in i hela sina meningslöshet :)

Be excited!

gunbod
Bild för gunbod

Riktigt starkt att vinna denna match mot ett Basel som ställt till det tidigare för pl-lag. Även bra gjort att gå obesegrade genom gruppspelet, det är inte kattskit. Nu har vi gjort vårat och så är det bara att hoppas att lottningen hjälper oss lite grann också. Vore ju tråkigt om PSG får "lättare" lottning än oss som grupptvåa, men inget vi rår över. Kul för Perez att han fick göra hattrick.

Sral
Bild för Sral

Läste att vi inte har gått obesegrade genom gruppspelet sedan 05-06? :-)

Christian Vela
Bild för Christian Vela

När är lottningen 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Får inte Perez starta mot Stoke så är det tjänstefel. Man kan inte behandla en spelare som gör hattrick på det sättet. 

Snacka om att döda all hans glädje och kämparanda när inte ens det duger! 

I år smäller det !

Mackan
Bild för Mackan
Christian Vela wrote:

När är lottningen 

12/12

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S
Jimmy Österman wrote:

Får inte Perez starta mot Stoke så är det tjänstefel. Man kan inte behandla en spelare som gör hattrick på det sättet. 

Snacka om att döda all hans glädje och kämparanda när inte ens det duger! 

Det håller jag med om. Han kan ju vara spelaren som kan ge oss lite extra över den besvärliga julperioden. Givetvis skall han spela. Walcott kan gott få vila lite för att komma tillbaka ännu starkare. Och konkurens verkar ju fungera även på våra spelare. Om du hamnar på bänken för en spelare som gjort hattrick i CL kan du inte gnälla. Då är det bara att ge allt på träning och när du får hoppa in.

Be excited!

Zille
Bild för Zille

Riktigt bra match mot Basel. Kul för Perez att få sätta de där målen. 

Ang. lottningen så är alla lag utom Real och Bayern en bra lottning för vår del. Även om jag gärna undviker Sevilla som går starkt och är ett bra lag.

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Österman wrote:

Får inte Perez starta mot Stoke så är det tjänstefel. Man kan inte behandla en spelare som gör hattrick på det sättet. 

Snacka om att döda all hans glädje och kämparanda när inte ens det duger! 

Absolut! Han borde spela istället för Oxen...eller iof var Walle blek sist så lite dött lopp där.

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:
Jimmy Österman wrote:

Får inte Perez starta mot Stoke så är det tjänstefel. Man kan inte behandla en spelare som gör hattrick på det sättet. 

Snacka om att döda all hans glädje och kämparanda när inte ens det duger! 

Absolut! Han borde spela istället för Oxen...eller iof var Walle blek sist så lite dött lopp där.

Svårt att se att han får så många öppnamål lägen mot det laget. Ser hellre Oxen på plan då med tanke på bössan sist. KAn behövas folk som kan , vill och vågar skjuta! Istället för Theo absolut tänkbart.

Sidor