Medlemmar: 8810 st.
Visa menyn

Arsenal - Crystal Palace Söndag 1/1 17:00

92 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Mackan
Bild för Mackan
R.Palmkvist wrote:

Årets snyggaste mål UTAN konkurrens!!!!!

Agree  :)

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S

Gött med ett tidigt mål och Zlatan-avslut av Giroud. Skitsnyggt!

Nu kan Hennessy sluta maska :)

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Hahaha Fyfan vad vackert. Mkhitaryan släng dig i tegelväggen på OT. 

Twitter @grvdga

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Haha vacker! 

Jonas S
Bild för Jonas S
Mackan wrote:
R.Palmkvist wrote:

Årets snyggaste mål UTAN konkurrens!!!!!

Agree  :)

Ja kanske. Jag gillade Kos mål med handen mot Burnley också :)

Be excited!

Sral
Bild för Sral
Jonas S wrote:

Gött med ett tidigt mål och Zlatan-avslut av Giroud. Skitsnyggt!

Nu kan Hennessy sluta maska :)

Haha, ja, det är som de brukar prata om på Arsecast, när en maskande målvakt plötsligt blir desperat att få iväg bommarna snabbt eftersom man ligger under. :-D

Hade Zlatan gjort det där målet, herregud vilka skriverier det hade blivit...ändå, det målet var så vackert att en nästan blev tårögd. Egentligen allt i målet, hur Lukas vann bollen långt ned och vi ställde om snabbt, sen det avslutet... :-)

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Sral wrote:
Jonas S wrote:

Gött med ett tidigt mål och Zlatan-avslut av Giroud. Skitsnyggt!

Nu kan Hennessy sluta maska :)

Haha, ja, det är som de brukar prata om på Arsecast, när en maskande målvakt plötsligt blir desperat att få iväg bommarna snabbt eftersom man ligger under. :-D

Hade Zlatan gjort det där målet, herregud vilka skriverier det hade blivit...ändå, det målet var så vackert att en nästan blev tårögd. Egentligen allt i målet, hur Lukas vann bollen långt ned och vi ställde om snabbt, sen det avslutet... :-)

Kanske skrivs massor i England å Frankrike iaf. Girouds klack i uppspelsfasen är vacker den med.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Så vackert... Så vackert..

I år smäller det !

Jonas S
Bild för Jonas S
Sral wrote:
Jonas S wrote:

Gött med ett tidigt mål och Zlatan-avslut av Giroud. Skitsnyggt!

Nu kan Hennessy sluta maska :)

Haha, ja, det är som de brukar prata om på Arsecast, när en maskande målvakt plötsligt blir desperat att få iväg bommarna snabbt eftersom man ligger under. :-D

Hade Zlatan gjort det där målet, herregud vilka skriverier det hade blivit...ändå, det målet var så vackert att en nästan blev tårögd. Egentligen allt i målet, hur Lukas vann bollen långt ned och vi ställde om snabbt, sen det avslutet... :-)

Ja om Zlatan gjort det där då hade det blivit en bilaga i aftonbladet. Giroud har gjort en hel del riktigt snygga mål. Nästan så att man önskar att han kunde vara lite bättre i de där enkla avslutssituationerna och spara in en del på dessa rejäla klassmål med huvudet, styrningar och klackar.

Fantastiskt snyggt mål hela vägen.

Be excited!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Fast det blir ju nästan en bilaga här inne om Zlatan när Giroud gör mål så ni ska inte säga nåt ;)

I år smäller det !

Glenn
Bild för Glenn

Tycker inte vi spelar spec bra ändå. 2 avslut på mål trots att vi äger spelet helt. Vi har haft väldigt svårt att skapa klara chanser de senaste 4-5 matcherna

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hur kan de inte göra mål. Där skulle matchen varit stängd.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Där måste Sanhez döda matchen, våran effektiviteten visar sitt fulaste leende för oss....

I år smäller det !

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Nyårsporr!! 

2-0 stäng åk hem!!!

AFC

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Avskyr Zaha. Filmande tönt.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Skönt!

B-G
Bild för B-G

Härligt kaosmål! Wenger knows!

Twitter @grvdga

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Iwobi king 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

2 raka clean sheets?

I år smäller det !

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Kanske kan vara smart att plocka ut Sanchez. Vila lite.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Hjälmen är stabil !

I år smäller det !

B-G
Bild för B-G

Vettiga byten. 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Klockrent igen. Wenger läser mina tankar. Får vi se Ox hänga en med tro?

Twitter @grvdga

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Kan inte bara Marriner slänga ut skiten Zaha.

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

hihi Giroud försöker finta. Gulligt :D

I år smäller det !

Dennis Andersson
Bild för Dennis Andersson

Fan va jag hatar när publiken börjar lämna arenan före att matchen är avblåst istället för att stanna kvar och hylla spelarna! 

B-G
Bild för B-G

Skönt! Top of the league om man inte räknar in Chelsea o Pool. Wohooo!! 

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G
Dennis Andersson wrote:

Fan va jag hatar när publiken börjar lämna arenan före att matchen är avblåst istället för att stanna kvar och hylla spelarna! 

Lite som härinne.  Vid 2-0 lämnade flera tråden :D

Skön vinst, girouds mål höjdpunkt såklart.  Sky sports funkade ännu bättre i Swe än hemma :)  

Twitter @grvdga

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Mycket fint! Kontrollerat hela vägen, visst hade vi kunnat göra fler mål på dom chanser vi har men jag tycker spelet klaffar, jag gillar hur vi i första flyttar fram ytterbackar med fart. Frågetecken för om Monreal någonsin orkar det spelet hela matchen, jag köper att han slår av på farten i andra idag?

Perez erbjuder ju hårt hemjobb idag, det har varit frågetecken när han bytts in senast bland annat, dessutom hotar han ofta centralt med fart såväl som på kanten. Kul att se honom i PL från start. Skönt även att Oxlade kommer tillbaks och ser ut att slita!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Mycket fint! Kontrollerat hela vägen, visst hade vi kunnat göra fler mål på dom chanser vi har men jag tycker spelet klaffar, jag gillar hur vi i första flyttar fram ytterbackar med fart. Frågetecken för om Monreal någonsin orkar det spelet hela matchen, jag köper att han slår av på farten i andra idag?

Perez erbjuder ju hårt hemjobb idag, det har varit frågetecken när han bytts in senast bland annat, dessutom hotar han ofta centralt med fart såväl som på kanten. Kul att se honom i PL från start. Skönt även att Oxlade kommer tillbaks och ser ut att slita!

Sidor