Medlemmar: 8825 st.
Visa menyn

Arsenal-Watford 31/1 2045.

310 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Christoffer Cato
Bild för Christoffer Cato

Hahaha nu är han "skadad" också

Jepson
Bild för Jepson

Yes!! Ramsey skadad.. in med någon som kan spela boll!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Bra att Ramsey hade vett nog att fejka skada så han kunde byta ut sig själv. Sopa.

Glenn
Bild för Glenn

Nu vänder vi o vinner o Wenger klarar sig på tur för 157 000:e gången och alla Wengerälskare kan hylla vilket geni han är

COYG

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

70 30 i bollinnehav . Men watford har 3 skott på mål o vi inget Efter 20 min...

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Asså va? Ramsey måste ha gjort den sämst fotbollsmatchen i världshistorien på denna nivån. Förutom Wenger då. Han är alltid sämst.

Herrejävlar..

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Gabriel ör en till som inte skulle startat. Inte Iwobi eller Giroud heller. Hur kan man lyckas att plocka ut fel lag i varje match?

COYG

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

För i helvete Monreal! Skärp dig!

Glenn
Bild för Glenn
Farbror Frej wrote:

För i helvete Monreal! Skärp dig!

så jävla pinsam. En till som varit rätt kass i år. Gibbs har varit bra när han spelat. Varför får han aldrig chansen?

COYG

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Gult på båda ytterbackarna. Lägger 1000 spänn på att vi får röttkort...

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Niklas G
Bild för Niklas G

1/3 avverkad, tiden går fort nu...

Glenn
Bild för Glenn

Hat trick räcker ej. Man blir ändå petad av en junior som har gjort en bra match under säsongen

COYG

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:

Hat trick räcker ej. Man blir ändå petad av en junior som har gjort en bra match under säsongen

Det stör jag mig på också med Wenger. Det borde vara olagligt att peta någon som gör hattrick till nästa match.

Minns att Perez nyligen gjorde hattrick och fick inte starta efteråt, så nu även med walcott. 

Fattar det inte, snacka om att trycka ner dom mentalt !

I år smäller det !

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Gör han inte byten i halvtid är han en misär.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Iwobis försvarsarbete... helsike vad pinsamt. Då får vi börja heja på chelski så vi kan ha någon chans på 4:e plats bucklan

COYG

Niklas G
Bild för Niklas G

Närmare 0-3 än 1-2...

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Ska det här laget möta Chelsea på lördag? :/

Be yourself; everyone else is already taken

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Österman wrote:
Mickys wrote:

Hat trick räcker ej. Man blir ändå petad av en junior som har gjort en bra match under säsongen

Det stör jag mig på också med Wenger. Det borde vara olagligt att peta någon som gör hattrick till nästa match.

Minns att Perez nyligen gjorde hattrick och fick inte starta efteråt, så nu även med walcott. 

Fattar det inte, snacka om att trycka ner dom mentalt !

signalerar att det spelar ingen roll vad du presterar. Laget är redan bestämt. Livsfarligt för då blir inte spelarna något bättre.

vi är utspelade av ännu ett sopgäng

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Där avgjorde Chelsea ligan.

#Championship

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

0-6 i skott på hemmaplan mot Watford. Fel spelare och heeeelt fel taktik.

Snälla säg att detta är sista säsongen med han vid rodret....

I år smäller det !

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Herregud alltså, det här är ta mig fan obeskrivligt uselt. Det här får verkligen Wenger ta på sig. Vad är det för laguttagning!? Har detta någonsin fungerat?

Sedan Ramsey. Jösses vad svagt ingripande på båda målen. Startade han skadad är det ännu svårare att förstå. Plågande att se Alexis ute på kanten igen. Som man har tjatat på att Giroud MÅSTE petas till bänken, trots att han har gjort mål fungerar inte vårt spel överhuvudtaget med honom på planen.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Det har varit så flera gånger de sista åren. Fel lag uttagning och mental kollaps på dom som är på plan. Wenger måste bort

Bubblan

Bengelito
Bild för Bengelito

Alltså det är något slags anti-Arsenal. Özil kan inte slå en pass, Giroud kan inte ta ner långbollar eller skarva och Alexis kan inte dribbla av en Watford-betongklump. Vad fan är det som händer?

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Glenn
Bild för Glenn

Bästa anfallsbesättning Wenger jobbat med. Därför vi snittar 2 skott på mål per match? Du kan avgå direkt idag Wenger! Finns inget jag kommer sakna av dig

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Vilken halvlek!

Direkt när jag såg startelvan så tänkte jag att nu är Wenger ute och cyklar. Men Wenger har aldrig varit känd för sin fingertoppskänsla kanske. Han tar ofta ut helt fel lag till helt fel match. Och ofta på hemmaplan. Dock brukar spelarna lösa det rätt ok ändå trots tränarens lite senila laguttagningar. Vi har sett det många gånger inte minst den här säsongen. Men ikväll så blev det en riktig krashlandning.

Det känns väl inte så troligt att vi vänder detta. Vi har inget lag på plan som gör tre mål på en halvlek. Detta känns som i bästa fall ett kryss.

Be excited!

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

 

Wanker out!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Gunnel Menckel
Bild för Gunnel Menckel

Den här länken funkar - men långsam ibland.

http://livetv.sx/enx/eventinfo/461631_arsenal_watford/#webplayer_tvope|fgffgg|461631|584756|1|1|en

 

goonel

Elias Bard
Bild för Elias Bard

man orkar ju inte med den här skiten längre...bara gå och lägga sig!

Godnatt

AFC

Tomas Ullman
Bild för Tomas Ullman

Håller ni verkligen på Gunners?

man kan tro att det är ett gäng spurs fans som sitter och totaldissar, tränare, ytterbackar, mittbackar, mittfältare och odugliga forwards i Arsenal????

ibland är Alexis och Özil värdelösa för att de inte springer hem? Vill ni ha Pontus Wernblom istället? 

Bergkamp och Özil fötter avgör matcher!

jag håller på Arsenal även om spelet inte funkar en regnig tisdag!

Coyg 

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Tomas 9 wrote:

Håller ni verkligen på Gunners?

man kan tro att det är ett gäng spurs fans som sitter och totaldissar, tränare, ytterbackar, mittbackar, mittfältare och odugliga forwards i Arsenal????

ibland är Alexis och Özil värdelösa för att de inte springer hem? Vill ni ha Pontus Wernblom istället? 

Bergkamp och Özil fötter avgör matcher!

jag håller på Arsenal även om spelet inte funkar en regnig tisdag!

Coyg 

Måste ju kunna ställa rimliga krav för det tompa...eller?????

AFC

Sidor