Medlemmar: 8839 st.
Visa menyn

Sutton United - Arsenal

97 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jajo67
Bild för Jajo67

Vinst men ännu en bedrövlig insats...

Glenn
Bild för Glenn
Niklas G wrote:
Bengelito wrote:

Tycker det är lite låg ribba på tv-produktionen som zoomar in på reservmålisen och ska få oss att "skratta åt tjockisen".

och nu Holmgren också... "vill ha en paj till" lägg ner för fan. 

Svårt att låta bli när han mitt under matchen står och äter kebab med bröd (eller liknande) och dricker läsk till... :)

han var i baren i paus med. :-)

hans insats slog hela vårt lags insats. Fy helvete vad dåligt det var. Jag har inställningen att man alltid ska göra sitt yttersta för att vinna. På träningar, i ligan och mot Sutton. Det är så vinnare skapas. Finns många exempel på spelare som hade den attityden och nådde långt. Sanchez är nog enda i laget som är nära den attityden. Sen är han vår enda stjärna med!

COYG

Jepson
Bild för Jepson

Byter vi tränare till nästa säsong har jag svårt att se vilka spelare som blir kvar. Ingen pådrivare, inget jävlaranamma. Walcott firar knappt målet. Lucas inte mycket mer. Vad var idén med det lugna firandet. För att tycka synd om Sutton? 

Bah! Köp en pådrivare, någon som fönar till frisyren på instagrammarna så fort de maskar och beter sig som om internetuppkopplingen laggar. 

Jocke K
Bild för Jocke K

Aldrig har väl en seger gjort att man efteråt mest är kritisk och uppgiven på Arsenal? Såg inte matchen som jag brukar pga missnöjdhet och uppgivenhet men det jag såg var spelare i vår A-trupp som gör enkla misstag mot sådant här lågt motstånd!! När man ser vårt spel så måste man kritisera Wengers spelsätt där omständighet, bakåtpassningar, dåliga avslut och dåligt tempo  förekommer även mot detta motståndet!! Funderar på vad dom händer Wenger efter säsongen efter vår kommande förlust mot Liverpool nästa seriematch?? 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Woody
Bild för Woody

Såg bara första halvlek. Funderar för mycket på intetsägande och exteremt förutsägbara Elneny och hans dåliga partner Xhaka. 2 gubbar som antingen har begränsande order alternativt saknar förmåga till innovativa mönsterbrytande beslut. Riktiga robotar som Arsenal ej fått utveckling på. Nu gör Forrest Gump ett mål men usch så begränsad han är. Blir liksom trist att kolla då inget för närvarande sticker ut på ett begåvat sätt. Rock on !

McAn
Bild för McAn

Xhaka är i min bok en av få som åtminstone nådde upp till knappt godkänd. Möjligen Holding också.

Sidor