Medlemmar: 8708 st.
Visa menyn

Crystal Palace- Arsenal 10/4

188 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jajo67
Bild för Jajo67

Sätt upp Alexis på topp - hur svårt kan det vara ? Vår klart bästa målgörare & rörligaste spelare. Welbeck är mest menlös på topp

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Walcott vinner aldrig någon närkamp. Riktig liten mes

Bubblan

Isak Selling
Bild för Isak Selling
Jajo67 wrote:

Sätt upp Alexis på topp - hur svårt kan det vara ? Vår klart bästa målgörare & rörligaste spelare. Welbeck är mest menlös på topp

Obegripligt att sätta honom där ute. Låt Welbeck spela kant och löpa istället. Vår bästa anfallare ska spela så nära mål som möjligt. Punkt slut.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Det känns farligt varje gång CP har bollen nära vårt straff område 

Bubblan

Jajo67
Bild för Jajo67
Kaiser Özil wrote:
Jajo67 wrote:

Sätt upp Alexis på topp - hur svårt kan det vara ? Vår klart bästa målgörare & rörligaste spelare. Welbeck är mest menlös på topp

Obegripligt att sätta honom där ute. Låt Welbeck spela kant och löpa istället. Vår bästa anfallare ska spela så nära mål som möjligt. Punkt slut.

Ja helt obegripligt, det vore kanske skillnad om Welbeck verkligen var bra där men det är han ju absolut inte.

 

Jonas S
Bild för Jonas S

Ja inte mycket till halvlek från vår sida. Försvarsspelet och mittfältet har sina vanliga problem. Väldigt rörigt. Sedan är det så märklgit att Alexis skall vara ute på kanten? Welbeck är ju en hyfsad hårdjobbare men framför mål är han ju inte ens halvbra.

Hoppas Alexis kommer in centralt efter halvlek.

Be excited!

gunbod
Bild för gunbod

Bedrövligt försvarsspel, igen. Ska vara väldigt glada att vi bara ligger under med ett mål. CP borde ha både stängt och avgjort detta under första 45 minuterna. De spelar rakt och enkelt till skillnad mot oss, överlägset effektivare än att spela omständligt och långsamt i sidled. :-(

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Vad fort det går framåt....deras backar behöver knappt springa!!!

AFC

Christian Vela
Bild för Christian Vela

stream någon?

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Hörde jag rätt ? Sa kommentatorn att Arsenal inte har vunnit på 5 år när vi legat under i hl på bortaplan ?

Kan detta stämma ???

 

I år smäller det !

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Sitter på en tysk pub i Cartagena, Colombia och kollar engelsk fotboll. Ensam på stället, klockan är 3 på eftermiddagen och några öl har slunkit ned. Servitrisen (tror hon jobbar som städerska egentligen) har ett förkläde gjort av en svart sopsäck, förmodligen inte engångs. Hoppas det lossnar i andra, COYG!!!

gunbod
Bild för gunbod

Andra halvlek börjar, underläge efter en medioker första halvlek, inga ändringar, Wenger är alltså nöjd ? :-(

Micke
Bild för Micke
Jimmy Österman wrote:

Hörde jag rätt ? Sa kommentatorn att Arsenal inte har vunnit på 5 år när vi legat under i hl på bortaplan ?

Kan detta stämma ???

 

I år tyckte jag han sa.. 

RoPa87
Bild för RoPa87
Micke wrote:
Jimmy Österman wrote:

Hörde jag rätt ? Sa kommentatorn att Arsenal inte har vunnit på 5 år när vi legat under i hl på bortaplan ?

Kan detta stämma ???

 

I år tyckte jag han sa.. 

hörde också 5 år..

Jajo67
Bild för Jajo67
Jimmy Österman wrote:

Hörde jag rätt ? Sa kommentatorn att Arsenal inte har vunnit på 5 år när vi legat under i hl på bortaplan ?

Kan detta stämma ???

 

Jag tyckte också att han sa det.....det är ju inget vidare facit :D 

Men herregud vad bedrövligt det är ännu en match...

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Xhaka. Seriöst. Vafan gör han i ett lag som Arsenal. Han är den sämst mittfältaren jag sett i PL. Helt otroligt hur dålig han är.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jocke K
Bild för Jocke K

Helt bedrövligt spel  Mycket länge sen vi var så här dåliga mot lag i nedre halvan av tabellen. Bara hoppas att det vänder snart i matchen. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Yra höns. Agera Wenger  Gör byten

Bubblan

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Nu när 4e platsen men största sannolikhet är borta så kan vi väl lika gärna kicka Wenger? Vafan är problemet...vad väntar vi på?

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

In med Giroud!

Be yourself; everyone else is already taken

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Hello darkness my old friend...

Jonas S
Bild för Jonas S
Heppe wrote:

Sitter på en tysk bar i Cartagena, Colombia och kollar engelsk fotboll. Ensam på stället, klockan är 3 på eftermiddagen och några öl har slunkit ned. Servitrisen (tror hon jobbar som städerska egentligen) har ett förkläde gjort av en svart sopsäck, förmodligen inte engångs. Hoppas det lossnar i andra, COYG!!!

Gött! Låter classy :) Drick en Aguila från mig.

Be excited!

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Två egna spelare helt ensamma med bollen och båda misslyckas med att få bort bollen. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Jonas S wrote:
Heppe wrote:

Sitter på en tysk bar i Cartagena, Colombia och kollar engelsk fotboll. Ensam på stället, klockan är 3 på eftermiddagen och några öl har slunkit ned. Servitrisen (tror hon jobbar som städerska egentligen) har ett förkläde gjort av en svart sopsäck, förmodligen inte engångs. Hoppas det lossnar i andra, COYG!!!

Gött! Låter classy :) Drick en Aguila från mig.

Ska bli!! Kan ta två för dig så länge inte nån annan vill att jag ska dricka för dom!

Tidigt dubbelbyte? Är han lite pressad eller Wenger, det är inte likt :)

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Ge mig en tränare som kan organisera ett försvarsspel, utveckla ett stabilt grundspel och skapa ett fungerande presspel. Matchen mot West Ham verkar tyvärr bara vara en tillfällighet.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

springer mer bakåt än framåt när vi har bollen. Vi ser totalt livrädda ut när vi har boll.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

vad sugna spelarna är på att vinna idag....not!

Be yourself; everyone else is already taken

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Godnatt!

Be yourself; everyone else is already taken

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Hahahah

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Mackan
Bild för Mackan

Totalt jävla mörker!

Twitter: @mackan_carlsson

 

Sidor