Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Arsenal - Leicester 26/4

113 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Fredde
Bild för Fredde

http://www.livefootballol.me/streaming/english-premier-league-2017/16-05...

 

Dom brukar få fram stream av någon kvalité till matcherna.

Får hoppas att Vardy inte lyckas visa ikväll varför vi ville ha han i somras. Hoppas Giroud inte spelar, han passar de stora mittbackarna för bra i Leicester. Behöver ett rörligt spel över hela planen om vi ska vinna ikväll.

You win some, you draw some

gunbod
Bild för gunbod
Pelle wrote:

Den visas i efterhand kl 01:20 så det blir till att sitta uppe i natt, enda alternativet för mig.

Så ni slipper mig under matchen i alla fall. ;)

Varför vänta så länge ? Den sänds ju kl 23.00 på premium. Men du som nygift kanske har annat att göra då....:-D

Elias Bard
Bild för Elias Bard

SportsMargin på twitter kommer länka ut matchen 10 min före skriver dom.

AFC

Jonas S
Bild för Jonas S

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Walcott på topp. Det var inte igår. Bellerin och Gibbs som wingbacks. Mycket fart på plan ikväll.

Be excited!

Elias Bard
Bild för Elias Bard

En fin och pigg elva på förhand!! Sätt 2-0 halvlek och stäng ner skiten!!

AFC

Glenn
Bild för Glenn

Intressant elva. Dags för walle att lyckas där framme

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Ox tror jag vilas inför söndagen, Welbeck lika så. Men varför ingen Holding? Är han skadad? Monreal känns som han hade fått vila annars? Given startspelare på söndag förmodligen.

COYG!

Be excited!

Seablomman
Bild för Seablomman

Ser om de funkar med någon av de ni länkat annars är det bara att lägga upp nya länkar här boys and girls :)

 

gunbod
Bild för gunbod

Ja en intressant elva, borde finnas förutsättningar för en fartfylld match med snabba omställningar och platsbyten. hoppas bara att löpviljan finns också !

Glenn
Bild för Glenn

Hygglig bild: http://cutt.us/qTK3E

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Har hdbild med ryska kommentatorer på plattan. 

Använder Live Sports Acestream Links för att hitta länken sen öppnar jag dem med Ace Stream Media (Beta) Funkar klockrent. De är appar..

Men är det inte väldigt tomt på läktaren???

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Alexis striker och Walcott bakom till höger alltså. Har ALDRIG sett Emirates såhär tomt..

Glenn
Bild för Glenn

Engelska kommentatorer o bra bild men blir ryckig vid snabba rörelser. Kör från paddan till apple tv'n

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Engelska kommentatorer o bra bild men blir ryckig vid snabba rörelser. Kör från paddan till apple tv'n

full HD på tvn med chromecast. Att det är ryska gör inget för jag lyssnar inte på dem ändå :)

Micke
Bild för Micke
Mickys wrote:

Engelska kommentatorer o bra bild men blir ryckig vid snabba rörelser. Kör från paddan till apple tv'n

Tack Mickys! 

Glenn
Bild för Glenn
Micke wrote:
Mickys wrote:

Engelska kommentatorer o bra bild men blir ryckig vid snabba rörelser. Kör från paddan till apple tv'n

Tack Mickys! 

tyvärr börjar den strula. Dör säkert snart

COYG

Niklas G
Bild för Niklas G

www.hesgoal.com rekommenderas. Engelska kommentatorer också.

Pontus92
Bild för Pontus92
Jonas S
Bild för Jonas S

Herregud vad offensivt. Typ Kos som ensam mittback, Monreal/Gabriel som ytterbackar och Gibbs/Bellerin som offensiva yttermittfältare. Hoppas detta håller nu.

Be excited!

gunbod
Bild för gunbod
Mickys wrote:

Hygglig bild: http://cutt.us/qTK3E

Supertack Mickys. Bra bild och fart och fläckt i spelet. Förutom en tidig och galen klack utanför eget straffområde av Sanchez som kunde straffat sig så ser det lovande ut.

Glenn
Bild för Glenn

Bytt stream 5-6 ggr. Svårt att få grepp om matchen men känns inte som özil, sanchez o walle har funkat så bra. Tycker Sanchez har varit medioker sen vi bytte uppställning

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Förstår inte att inte Welbz får spela

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

En pigg halvlek. Dock är det ju totalt kaos. Jag vet inte vem som spelar vart i det här laget. Vi springer ju in i varandra. Någon borde verkligen lära det här laget att hålla någon slags form. Vi jagar som vanligt boll som dumma hundar.

Alexis har inte slagit en boll rätt.

Ingen vidare match rent kvalitetsmässigt (som vanligt). Men det finns ju i alla fall mycket energi . Typisk PL-fotboll där ingen egentligen klarar av att spela i det höga tempot men kör på ändå. Kul att titta på, omöjligt att sia i hur detta kommer sluta.

Be excited!

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Bäst i första halvleken var helt klart Xhaka, vilka jävla passningar. Chefar ordentligt på mitten. Coquelin är som vanligt medioker. Fronttrean klickar inte alls. Özil okej, Sanchez direkt dålig förutom ribbskottet. Problemet visar sig återigen när vi spelar Walcott. Han har någon aktion här och där men är helt oförmögen att bidra till spelet. 

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Alexis så jävla spattig!! Liknar West Ham hemma och hopps utfallet blir detsamma!!

AFC

Vicious
Bild för Vicious

Xhaka gör en fin halvlek. Känns som att det här systemet passar honom bättre. Synd att inte Sanchez skott i slutet gick in. Upp med tempot i andra så kommer målet.

#Championship

Morgan Karlsson
Bild för Morgan Karlsson

3+ danmark sänder om ni har parabol.

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag blir åksjuk av hur vi spelar fotboll. Våra positionsbyten där Alexis, Walcott, Xhaka, Coq och Özil och fan och hans moster rör sig över hela planen tycker jag mest gör det svårt för oss själva. Men det händer ju trots allt saker hela tiden. Det känns som bollen borde ramla vår väg förr eller senare.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87
Morgan Karlsson wrote:

3+ danmark sänder om ni har parabol.

TACK!!

Sidor