Medlemmar: 8804 st.
Visa menyn

Arsenal - manu 7 maj

112 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Micke
Bild för Micke
Arsenal - manu 7 maj

Jag och en polare ska till Emirates för att se denna match! Det mest upplyftande är väl att Z inte spelar, så man slipper allt tjat om det.. Några fler som ska dit? 

Mina förhoppningar om ett bra resultat är väl, för att uttrycka mig milt, mindre än minst! Men va fan, en match på plats är ju alltid kul! Tänker framför allt på pubarna innan och efter! 

Elias Johansson
Bild för Elias Johansson

Alltid trivsamt att se Ars på plats, trots att emirates suger när d kommer till atmosfären, den hittar man på pubarna före och efter, älskar att strosa runt highbury/islington och sitta på nån gunnerspub och snacka skit, livskvalitet och som anglofil och gunner är det lite som att komma hem. Det har varit en jävla skitsäsong m jag hoppas vi vinner och du har det jävligt trevligt.

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

1000 % inriktad på stortorsk och överkörning. Allt annat ser jag som ett plus. Tänker inte gå in med några förhoppningar alls idag. 

Räknar med att 4e-platsen är helt körd. allt känns bara hopplöst med denna klubb just nu.

Tur att hoppet är det sista som ger upp!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Äh upp med hakan, detta blir en 1-0,2-1 seger. United kommer med trötta ben efter EuropaLeague matchen för 3 dagar sedan.

Rachford är tveksam till spel. United satsar allt på att vinna EL så de får spela CL iaf.. 

Ett handbollsduttande Arsenal och hörnkross att vänta, men efter 90min står vi som segrare..

I år smäller det !

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh
Jimmy Österman wrote:

Äh upp med hakan, detta blir en 1-0,2-1 seger. United kommer med trötta ben efter EuropaLeague matchen för 3 dagar sedan.

Rachford är tveksam till spel. United satsar allt på att vinna EL så de får spela CL iaf.. 

Ett handbollsduttande Arsenal och hörnkross att vänta, men efter 90min står vi som segrare..

Okej, jag litar på dig!

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jonas S
Bild för Jonas S

Nja, vi förlorar. Men jag hoppas på ett kryss. 0-0.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

0-3.  

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S

Grejen med Mourinhos läge med alla skador är att han kan kan köra sitt vanliga underdog-bullshit och fokusera runt det.

Sedan är det ju stentufft att ha alla mittbackar borta men Mourinho kan få ihop det där försvaret oavsett. Han kan lära vem som helst hur de spelar försvarsspel.

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:

Grejen med Mourinhos läge med alla skador är att han kan kan köra sitt vanliga underdog-bullshit och fokusera runt det.

Sedan är det ju stentufft att ha alla mittbackar borta men Mourinho kan få ihop det där försvaret oavsett. Han kan lära vem som helst hur de spelar försvarsspel.

Är inte alla mittbackar tillbaka redan?

Twitter @grvdga

Mackan
Bild för Mackan

3-1... Kom ihåg vart ni hörde det först :) :) :)

Twitter: @mackan_carlsson

 

Jonas S
Bild för Jonas S
B-G wrote:
Jonas S wrote:

Grejen med Mourinhos läge med alla skador är att han kan kan köra sitt vanliga underdog-bullshit och fokusera runt det.

Sedan är det ju stentufft att ha alla mittbackar borta men Mourinho kan få ihop det där försvaret oavsett. Han kan lära vem som helst hur de spelar försvarsspel.

Är inte alla mittbackar tillbaka redan?

Är det så? Jag har hängt med absolut noll inför den här matchen så jag skall kanske inte uttala mig. Min kollega på jobbet som håller på "den där klubben" sa i onsdags att alla mittbackar var borta. Men det kanske bara varit en av Mourinhos rökridåer.

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:
B-G wrote:
Jonas S wrote:

Grejen med Mourinhos läge med alla skador är att han kan kan köra sitt vanliga underdog-bullshit och fokusera runt det.

Sedan är det ju stentufft att ha alla mittbackar borta men Mourinho kan få ihop det där försvaret oavsett. Han kan lära vem som helst hur de spelar försvarsspel.

Är inte alla mittbackar tillbaka redan?

Är det så? Jag har hängt med absolut noll inför den här matchen så jag skall kanske inte uttala mig. Min kollega på jobbet som håller på "den där klubben" sa i onsdags att alla mittbackar var borta. Men det kanske bara varit en av Mourinhos rökridåer.

Tror alla är tillbaka.  Tillomed Phil Jones. 

Twitter @grvdga

Jepson
Bild för Jepson

Min 10-åring bakade scones till frulle och skrev resultatet med jordgubbssylt. 8-0 till Arsenal. årets förnedring. Hon har nästan alltid rätt.. Om hon får säga det själv ;)

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Nya Rashford dyker upp idag och gör 2...spelat U-23 hela livet idag ska han kliva in på stora scenen!!

Carrick gör väl sitt livs match som mittback idag.....

osv osv

1-1 och ingen nöjd förutom Mourinho!!

AFC

Rylle
Bild för Rylle

Den röda bussen rullar strax in på Emirates...

Det fordonet har alltid Portugisen kommit med till oss. Ingen skillnad idag, allt annat vore en skräll.

Rylle

Jonas S
Bild för Jonas S

Det blir spännande att se vad som Wenger ställer upp med. Men med tanke på hur kasst anfallsspelet varit med Giroud så lär väl såklart han starta på topp idag. Och Alexis har inte fungerat alls på kanten så han lär väl starta just där. Ramsey har varit skit i sin mittfältsroll under hela säsongen så han lär väl fortsätta där om nu inte Wenger hittat någon ännu mindre passade roll för honom där han kan göra ännu mer skada. Xhaka har varit rätt ok nu under ett par matcher så han lär väl starta på bänken.

Be excited!

B-G
Bild för B-G

Kom igen. I Hope Alexis is fit as a butchers Dog. 

Twitter @grvdga

Jonas S
Bild för Jonas S
SuperJackie wrote:

Nya Rashford dyker upp idag och gör 2...spelat U-23 hela livet idag ska han kliva in på stora scenen!!

 

Axel Tuanzebe ryktas starta på högerbacken för United så han lär väl se ut som David Alaba idag.

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Be excited!

Jonas S
Bild för Jonas S

Giroud bänkad är ju ett fall framåt även om Welbeck knappt vet hur man gör mål. Gibbs.. varför då? Han kan ju knappt slå en passning än mindre försvara eller slå ett inlägg. Varför spela Monreal som mittback? Jaja, Wenger är ute och cyklar som vanligt.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Hade gärna sett gabbe som mb och upp med monreal istället för gibbs. Annars ok elva

COYG

Elias Bard
Bild för Elias Bard
Jonas S wrote:
SuperJackie wrote:

Nya Rashford dyker upp idag och gör 2...spelat U-23 hela livet idag ska han kliva in på stora scenen!!

 

Axel Tuanzebe ryktas starta på högerbacken för United så han lär väl se ut som David Alaba idag.

Där har vi han!!

AFC

Vicious
Bild för Vicious

Uniteds elva ser ju nästan starkare ut än den man ställde upp med mot Celta i torsdags. "Vi prioriterar Europa League". Vilken jävla tönt han är Mourinho. Skulle naturligtvis aldrig våga riskera att bli ägd av Wenger. Aja, vi hade inte vunnit oavsett så.

#Championship

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Gibbs gör sin sista säsong? Känns som han får spela för att öka intresset +marknadsvärde 

Glenn
Bild för Glenn

Inte mkt tändning på laget eller fart i spelet. Skulle behöva ett mål

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Vi MÅSTE vinna idag

Christian Vela
Bild för Christian Vela

De Gea är grym tyvärr, Ramsey gör en bra halvlek!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Bra match men man bara väntar på 0-1  å raset.

George Adams
Bild för George Adams

Herregud vad man saknar mötena på Highbury. Med övertända Viera och Keane som smällde på så att benskydden flög åt alla håll.

Tänd till nu Arsenal. Vi möter ju fucking Manure. Vinn!!!!

Glenn
Bild för Glenn

Blivit bättre fart emellanåt. Özil o Ramsey ser lite bättre ut idag

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Typisk 0-0 match

COYG

Sidor