Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Southampton -Arsenal.

72 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas Eriksson
Bild för Jonas Eriksson

Xhaka bedrövlig i mina ögon. Men det är dom flesta hitintills. Bara Ramsey och lacazette som får godkänt.  Käääääämpa nu. 

 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jonas Eriksson wrote:

Xhaka bedrövlig i mina ögon. Men det är dom flesta hitintills. Bara Ramsey och lacazette som får godkänt.  Käääääämpa nu. 

Haha så otroligt olika man kan se en match. Tycker Laca är orsaken till vi inte gjort mål. Missar mål från typ straffpunkten och slår bort ett 3 mot 1 läge. Men inget har ju varit speciellt bra som du säger 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Fantastiskt uselt idag :)

Jepson
Bild för Jepson

89% bollinnehav i andra halvlek. Gissa vilket lag som haft enda målchansen....

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Fan va ja saknar inamoto 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Christian Vela wrote:

Fan va ja saknar inamoto 

Grimandi! 

Vicious
Bild för Vicious
Jimmy Roslund wrote:
Christian Vela wrote:

Fan va ja saknar inamoto 

Grimandi! 

In med Cygan och Jeffers...

#Championship

Jepson
Bild för Jepson

Varför måste det se ut som kaos i försvaret så fort någon anfaller och varför kommer de alltid till avslut? Hur mycket fel i vår spelidé är det?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Helt rätt byte. Bra wenger!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Plocka av Alexis med.

Isak Selling
Bild för Isak Selling

Koscielny är så formsvag. Herregud..

Vicious
Bild för Vicious
Isak Selling wrote:

Koscielny är så formsvag. Herregud..

Undrar om inte han är helt slut t.om.? Blir ju ändå 33 nästa år. Fruktansvärt vek där i duellen med Redmond.

#Championship

Jepson
Bild för Jepson

Wilshere!! In iaf :-) 

Christian Vela
Bild för Christian Vela
Vicious wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Christian Vela wrote:

Fan va ja saknar inamoto 

Grimandi! 

In med Cygan och Jeffers...

Haha pascal cygan!  Inte igår...

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Vicious wrote:
Isak Selling wrote:

Koscielny är så formsvag. Herregud..

Undrar om inte han är helt slut t.om.? Blir ju ändå 33 nästa år. Fruktansvärt vek där i duellen med Redmond.

Jadu, vi harc nte myckrt att bygga på alltså... Gammal målvakt, backlinje som sett sitt bästa, uselt mittfält där de värda namnet kommer att lämna och sedan har vi Laca. Inte bara ute de e mörkt nu.

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Att saint gör mål på sin första chans sätter oss i ett uselt läge

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Nästa match måste Debuchy få chansen

Tosse
Bild för Tosse
Jimmy Roslund wrote:

Nästa match måste Debuchy få chansen

Vem bryr sig? Detta usla spel och bedrövliga inställning får en helt att tappa intresset. 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Skägghet!

Tosse
Bild för Tosse
Tosse wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Nästa match måste Debuchy få chansen

Vem bryr sig? Detta usla spel och bedrövliga inställning får en helt att tappa intresset. 

Och då gör såklart Giroud mål! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Tosse wrote:
Tosse wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Nästa match måste Debuchy få chansen

Vem bryr sig? Detta usla spel och bedrövliga inställning får en helt att tappa intresset. 

Och då gör såklart Giroud mål! 

Haha. 

Jonas Eriksson
Bild för Jonas Eriksson

Galet dåligt idag. Måste sälja av spelarna som inte vill spela kvar. Sanchez totalt usel. Måste bort. 

 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Börja planera för en framtid utan Alexis nu. Visst han slår fram assisten till målet men helt usel i övrigt. Viktig poäng dock, fortfarande före spurs.

Jepson
Bild för Jepson

Jag vill verkligen se en övergång till effektiv speltid där varje maskning leder till att tiden är kvar. Sen får det här klappusla laget bestämma sig för att matcher börjar på första visselblåset å inte 25 minuter in i matchen. Lite jävlaranamma och vilja efterlyses fortfarande

Jocke K
Bild för Jocke K

Vi tar en poäng inte förlorar två i denna match mot Southampton......  Det säger väl allt om hur dåliga vi var....

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Jocke K
Bild för Jocke K
Jimmy Roslund wrote:

Börja planera för en framtid utan Alexis nu. Visst han slår fram assisten till målet men helt usel i övrigt. Viktig poäng dock, fortfarande före spurs.

Ja Sanchez var inte bra idag men Bellerin, Ramsey och Kolasinac var lika dåliga. Börja planera en framtid utan Sanchez ja men framför allt en framtid utan Wenger! Jag är så trött på han! 

 

 

 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Dosa
Bild för Dosa

Jocke K måste rätta dig.. inte dåliga vi var, vi ÄR så här dåliga.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Jocke K wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Börja planera för en framtid utan Alexis nu. Visst han slår fram assisten till målet men helt usel i övrigt. Viktig poäng dock, fortfarande före spurs.

Ja Sanchez var inte bra idag men Bellerin, Ramsey och Kolasinac var lika dåliga. Börja planera en framtid utan Sanchez ja men framför allt en framtid utan Wenger! Jag är så trött på han! 

Haha jag ger dig lägre odds på att Sanches är kvar nästa år än att Wenger inte är det.

 

 

 

Jajo67
Bild för Jajo67
Jocke K wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Börja planera för en framtid utan Alexis nu. Visst han slår fram assisten till målet men helt usel i övrigt. Viktig poäng dock, fortfarande före spurs.

Ja Sanchez var inte bra idag men Bellerin, Ramsey och Kolasinac var lika dåliga. Börja planera en framtid utan Sanchez ja men framför allt en framtid utan Wenger! Jag är så trött på han! 

 

 

 

Större chans att vi värvar både Ronaldo & Neymar i Januarifönstret än att vi blir av med Wenger.

Wenger var ju ändå den som jobbade mest den här matchen - han gav ju inte fjärdedomaren nån tid till återhämtning i andra halvlek.

Jocke K
Bild för Jocke K
Jimmy Roslund wrote:
Jocke K wrote:
Jimmy Roslund wrote:

Börja planera för en framtid utan Alexis nu. Visst han slår fram assisten till målet men helt usel i övrigt. Viktig poäng dock, fortfarande före spurs.

Ja Sanchez var inte bra idag men Bellerin, Ramsey och Kolasinac var lika dåliga. Börja planera en framtid utan Sanchez ja men framför allt en framtid utan Wenger! Jag är så trött på han! 

Haha jag ger dig lägre odds på att Sanches är kvar nästa år än att Wenger inte är det.

Ja visst är det så. Men nedräkningen till att nästa säsong är slut och att vi då får en ny manager som är mycket bra och med erfatenhet på världsnivå finns här hela hela tiden.  

 

 

 

 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Sidor