Medlemmar: 8782 st.
Visa menyn

Arsenal - Man City (preliminärt) 1/3-2018

92 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tosse
Bild för Tosse

Ingen Wilshere ens på bänken. Förbannad på vår insats vid senaste Citymatchen och vägrar skriva på nytt kontrakt? Är han förlorad nu? 

Mackan
Bild för Mackan
Tosse wrote:

Ingen Wilshere ens på bänken. Förbannad på vår insats vid senaste Citymatchen och vägrar skriva på nytt kontrakt? Är han förlorad nu? 

"slight ankle injury" 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Fint att man ser hela kanonen på långsidan ändå....

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

[quote=Andreas Näsström]Fint att man ser hela kanonen på långsidan ändå... håller med fan vad lite folk de är på den sektionen...

Pontus Gustavsson
Bild för Pontus Gustavsson

Har de nån gång sen emirates byggdes ekat så tomt på den sektionen.

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Häftigt med blåa linjer. Dom räknar med snö. 

Supporter sedan 1983! 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Det tog 15 min innan shitty tog ledningen. 

Nu kommer det tyvärr rinna iväg. 

Supporter sedan 1983! 

Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Blir en tung kväll. 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Vi är som statyer

Bubblan

Johan Pedersen
Bild för Johan Pedersen

Jag gråter.. 

Snälla Wenger. Låt någon annan försöka vända skutan, för du kommer aldrig att kunna göra det.

Keke
Bild för Keke

Snyggt 2-0 mål dock...

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Ska inte en coach kunna ha en taktik för hur man spelar sig hur en press. Eller har vi för dåliga spelare

Bubblan

Robert Axelsson
Bild för Robert Axelsson

Nu skiter jag i det här God natt

RWHP
Bild för RWHP

0-8

King Henry #14

Jonas S
Bild för Jonas S

Fint ändå att City bjuder på lite show för de få stackare som sitter i publiken. Tydligt att ingen i Arsenal ens bryr sig. Att det bara får fortsätta. Exakt samma skit som under förra säsongen.

Be excited!

Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Det ändå man kan hoppas på nu är väl att city slutar spela..annars kan det dra iväg. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Tobias Alsing wrote:

Det ändå man kan hoppas på nu är väl att city slutar spela..annars kan det dra iväg. 

Jag hoppas det drar iväg. Jag hoppas på varenda spik i kistan som Wenger snickrar åt sin Arsenal-karriär

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Andreas Näsström wrote:
Tobias Alsing wrote:

Det ändå man kan hoppas på nu är väl att city slutar spela..annars kan det dra iväg. 

Jag hoppas det drar iväg. Jag hoppas på varenda spik i kistan som Wenger snickrar åt sin Arsenal-karriär

wenger sitter säkert. Oavsett resultat. Blir ingen ändring i ledningen. Jobbigt att leta ny tränare. 

Supporter sedan 1983! 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Jag hoppas också att det drar iväg så att Wenger får sparken, men i ärlighetens namn så är ju många spelare helt ur usla, vinner inga när kamper, står helt still mm. Passar en tre meters pass fel

Bubblan

Vicious
Bild för Vicious

Får hoppas på förnedring mot Milan också så finns det absolut ingenting kvar att försvara. Då ska gubbjäveln bara bort helt enkelt.

#Championship

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Ramsey är högre upp i banan än auba. Ska inte han vara strax framför backlinjen??

Supporter sedan 1983! 

Morgan Karlsson
Bild för Morgan Karlsson

Hoppas det är bättre stämning i omklädningsrummet nu när Alexis,Walcott,Giroud har lämnat. 

knuda
Bild för knuda

Xhaka kan fan inget. Värdelös framåt,kass bakåt. Absolut världsmästarklass på allting. Med en sån på mittfältet blir alla skakiga. Dåligt att hänga ut en spelare, men d e ingen klippa direkt.

Tosse
Bild för Tosse

Xhaka är nog trots allt den sämste spelaren man kan ha i den positionen. Så, så långsam. 

Jonas S
Bild för Jonas S
Tosse wrote:

Xhaka är nog trots allt den sämste spelaren man kan ha i den positionen. Så, så långsam. 

Jag har sagt det i över ett år nu. Han är ligans sämsta startande mittfältare om man ser till vad han ger till laget. Han håller Özil sällskap när han förbereder sina frisparkar och så slår han en och annan hörna. Thats it! Och det är Xhakas pluskonto.

Be excited!

MickeLi
Bild för MickeLi

Blir inte ens förvånad eller arg  längre, är så less på usla prestationer från våran sida. Och vad händer med nya spelarna som kommer till klubben? Verkar som bra spelare blir mediokra i denna klubb. 

Wenger måste bort...

twitter: @MikeBergkamp

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Missad straff. Det säger allt om självförtroendet i laget. 

Supporter sedan 1983! 

MickeLi
Bild för MickeLi

#7 & #14 kan ju enbart ha kommit till oss pga pengarna..

twitter: @MikeBergkamp

Vicious
Bild för Vicious
Jonas S wrote:
Tosse wrote:

Xhaka är nog trots allt den sämste spelaren man kan ha i den positionen. Så, så långsam. 

Jag har sagt det i över ett år nu. Han är ligans sämsta startande mittfältare om man ser till vad han ger till laget. Han håller Özil sällskap när han förbereder sina frisparkar och så slår han en och annan hörna. Thats it! Och det är Xhakas pluskonto.

Just Xhaka är nog det tydligaste exemplet på att något är riktigt fel i Arsenal. Tycker han är briljant varje gång man ser honom i Schweiz, men i Arsenal är han ju bedrövlig.

#Championship

Tobias Alsing
Bild för Tobias Alsing

Det är sjukt vi kan fan varken rädda eller göra mål på straff.uch vad dåligt det är 

Sidor