Medlemmar: 8705 st.
Visa menyn

AC Milan - Arsenal 8/3

152 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
RoPa87
Bild för RoPa87

Viktigt mål!!!!!!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Vilket jävla drömskott!!!!

Edit, det var visst en rejäl styrning. Men drömstart likväl

Mackan
Bild för Mackan

Sjukt skönt med ett tidigt mål!!!!! :) 

Twitter: @mackan_carlsson

 

RoPa87
Bild för RoPa87
Andreas Näsström wrote:

Chambers för helvete, lägg den till inkast bara absolut inte så

Jag kan inte förstå den sortens beslut. Tycker vi tar såna här riktiga idiotbeslut flera gånger varje match, framförallt i försvaret. Vi sätter oss själva och våra medspelare i skiten så ofta...

Jonas S
Bild för Jonas S

Yes!! Känns som vi verkligen behövde första målet. Annars hade det blivit blytungt.

Be excited!

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Känslan att leda en match mot ett bra lag. Den känslan. Passa på nu.

Life and Arsenal are miracles enough.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Haha, domarn verkar skönt psyk. Alla som gör antydan till protest pekar han på och stirrar i ögonen med bästa tensta-attityd i hållningen. Bra för oss mot Italienare i Italien

Jepson
Bild för Jepson

Varför går bara özil och titar på bollen när han kunnat pressa? irriterande moment.  Kanske engagerar sig mer nästa gång

Fredde
Bild för Fredde

Tycker att vi ser ut som ett lag idag! Spelarna springer offensivt och deffensivt!

You win some, you draw some

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Oerhört skönt att ha Ramsey tillbaks. Han är knappast felfri men ändå en av våra bästa och viktigaste spelare i år. Mittfältet ser både mer balanserat och konstruktivt ut med honom där. Bygga uppspel är kanske inte det första man tänker på när man nämner Aaron men han gör det så fruktansvärt mycket bättre än Xhaka

Glenn
Bild för Glenn
Jepson wrote:

Varför går bara özil och titar på bollen när han kunnat pressa? irriterande moment.  Kanske engagerar sig mer nästa gång

upptäckte du det nu? Vad är Özil inne på? 4:e året? De ggr han har pressat en motståndare går att räkna på ena handens fingrar. Nu kommer kommentarerna om att det inte är hans uppgift :-)

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Vem är det som klätt ut sig till Welbz? Det där gjorde han ju bra. Synd där Miki.

vi har skapat rätt mkt

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Vad fan tog det åt Welbeck där?

#Championship

Jepson
Bild för Jepson
Mickys wrote:
Jepson wrote:

Varför går bara özil och titar på bollen när han kunnat pressa? irriterande moment.  Kanske engagerar sig mer nästa gång

upptäckte du det nu? Vad är Özil inne på? 4:e året? De ggr han har pressat en motståndare går att räkna på ena handens fingrar. Nu kommer kommentarerna om att det inte är hans uppgift :-)

Visst spelande han fram till målet, men sekvensen jag hängde upp mig nu var när han spelade fram några m men mottagningenbröts och özil försökte inte ens pressa tillbaka bollen. Ett steg fram hade räckt för att störa..

Jajo67
Bild för Jajo67
Vicious wrote:

Vad fan tog det åt Welbeck där?

Ja helt plötsligt gjorde han något riktigt bra 

RoPa87
Bild för RoPa87

Vad är det för Arsenal vi ser idag? Vi spelar ju fotboll....

Glenn
Bild för Glenn

Hyggligt iskall Ramsey! Grym pass Özil. Du behöver inte pressa någon nu. :-)

COYG

Vicious
Bild för Vicious
Jajo67 wrote:
Vicious wrote:

Vad fan tog det åt Welbeck där?

Ja helt plötsligt gjorde han något riktigt bra 

Som om någon hemsökte hans kropp helt plötsligt. 

Ramsey! Özil kung ikväll. Fan jag vet inte vad jag ska känna nu. Jag är glad och bitter på samma gång typ. Men det är kul att se oss ikväll faktiskt.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn
Jepson wrote:
Mickys wrote:
Jepson wrote:

Varför går bara özil och titar på bollen när han kunnat pressa? irriterande moment.  Kanske engagerar sig mer nästa gång

upptäckte du det nu? Vad är Özil inne på? 4:e året? De ggr han har pressat en motståndare går att räkna på ena handens fingrar. Nu kommer kommentarerna om att det inte är hans uppgift :-)

Visst spelande han fram till målet, men sekvensen jag hängde upp mig nu var när han spelade fram några m men mottagningenbröts och özil försökte inte ens pressa tillbaka bollen. Ett steg fram hade räckt för att störa..

jag kommer också alltid störa mig på sådant beteende fast han slår 100 geniala passningar. Men jag är lite perfektionist :-)

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Yeah! Vi verkar ha bestämmt oss för att spela lite fotboll idag. Milan är ju likbleka dessutom. Förutom deras första 5min kanske där de hade lite tryck.

Två bortamål. Skaplig uppförsbacke för Milan nu.

Be excited!

Jepson
Bild för Jepson
Mickys wrote:

Hyggligt iskall Ramsey! Grym pass Özil. Du behöver inte pressa någon nu. :-)

Nä, två assist är back till basics :o)

Fredde
Bild för Fredde

När vi vill spela fotboll så är vi en nivå över Milan! Ha den här inställningen hela vägen in i mål nu!

You win some, you draw some

Glenn
Bild för Glenn
Vicious wrote:
Jajo67 wrote:
Vicious wrote:

Vad fan tog det åt Welbeck där?

Ja helt plötsligt gjorde han något riktigt bra 

Som om någon hemsökte hans kropp helt plötsligt. 

Ramsey! Özil kung ikväll. Fan jag vet inte vad jag ska känna nu. Jag är glad och bitter på samma gång typ. Men det är kul att se oss ikväll faktiskt.

jag med. Vet ej vad jag vill. Men vi lär inte bli av med Wenger ändå så lika bra att vinna hela EL istället

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hmm är de Ramsey som funkar bäst med Özil?

B-G
Bild för B-G
gunbod wrote:

Drängtorsk ikväll, 3-0.

klockrena förhandstips som vanligt.  Ta rygg på dig så behöver man aldrig gå fattig :D

 

Twitter @grvdga

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Ingen jinx eller så, men vi spelar faktiskt riktigt bra idag. Helt klart bättre än Milan

B-G
Bild för B-G
Andreas Näsström wrote:

Ingen jinx eller så, men vi spelar faktiskt riktigt bra idag. Helt klart bättre än Milan

En hel halvlek att ställa till det på ännu. Men visst fan ser det bra Ut. Skumt!!

Twitter @grvdga

gunbod
Bild för gunbod

Både Östersund och Brighton var klasser bättre än Milan i första halvlek. Visste väl att spelarna kan, om de  bara vill. Özilmagi gillar vi.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Den där var menad att gå i mål. Hade blivit ännu ett klassiskt och typiskt Welbeck-mål. Studsar på honom medan han ramlar

Sven-Erik Eriksson
Bild för Sven-Erik Eriksson

Trodde inte att jag skulle skriva detta: chambers, t o m Chambers är okej idag. Men...30 kvar...

I med-och motgång!

 

 

Sidor