Medlemmar: 8813 st.
Visa menyn

Arsenal - Stoke 1/4

100 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Segerhammar
Bild för Segerhammar
Arsenal - Stoke 1/4

Är det en roterad elva vi ser idag? Inför EL.

Arsenal XI: David Ospina, Monreal, Mustafi, Chambers, Bellerín, Ramsey, J.Wilshere, Özil, M.Elneny, Aubameyang, Welbeck

Subs: Matt Macey, Koscielny, Kolasinac, Mkhitaryan, Iwobi, G.Xhaka, Lacazette

 

"Why fly if you could walk on water?"

Mackan
Bild för Mackan

Förutom Welbeck tycker jag det är en bra elva och jäklar en sån bänk :) Nu kör vi! COYG!!! 

Twitter: @mackan_carlsson

 

Glenn
Bild för Glenn

blev lite förvånad men har vi EL i veckan så är det väl vettigt. Har inte ens koll på det :-)

COYG

Woodie
Bild för Woodie

Herregud vilken usel start! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Hade ju vela se om sammarbete senast mellan nyförvärven var en slump men visst, kan ju va vettigt spara på krutet.

Glenn
Bild för Glenn

Utspelade av 19:e placerade Stoke på hemmaplan. Sen tycker folk det är konstigt att det är halvtomt på läktaren

COYG

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Bedrövligt passningsspel första 10.

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Mustafi  har slagit bort 3 uppspel nu

Glenn
Bild för Glenn

Har vi tappat allt fotbollskunnande över uppehållet? Inte en 2 meters passning klarar vi av.

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Spelarna är ringrostiga, ha lite överseende. Vi kommer igång i andra halvlek ;)

Supporter sedan 1983! 

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Är det här på riktigt? 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Glenn
Bild för Glenn

Bra av Ramsey men Wilshere är helt under isen. Jävelusiskt dålig

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Kvaliteten på fotbollen i PL är inte alltid så hög. Men detta är ju typ championship. Plågsamt att titta på.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Nu börjar de hitta lite spel iaf. Men herregud vad de e tomt på läktaren.

Vicious
Bild för Vicious

Någonstans har jag förståelse för att det ser skit ut idag. Vi har ju helt gett upp ligan och Stoke är i stort poängbehov. Hade förväntat mig en skitmatch.

#Championship

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Skräplag. Får bli Allsvenskan istället. 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Ramsey är inte bra när han ska hämta boll hela tiden. Finns ju ingen på mittfältet som ökar tempot. Samma lunk hela tiden

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Chambers imponerar. 

Supporter sedan 1983! 

Jocke K
Bild för Jocke K

Så här låg lägsta nivå som vi har denna säsongen, och som vi ser idag, har jag inte sett på minst 20 år. Chambers och Mustafi kan inte slå ett pass på 10 meter rätt. Bedrövligt. 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Tre byten i halvtid hade inte varit fel.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Två kanon frisparkar av Özil men tyvärr går de till Chambers.

Jonas S
Bild för Jonas S

Detta hade ju knappt styrfart. Skall man orka titta på en halvlek till av det där?

Segt att sitta i en tvstudio och försöka säga något om detta. Två skitlag som spelar skit. Suck.

 

Be excited!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Åh herregud vad är detta. Att vi kommer undan med 0-0 är ju nästan lite knäppt

Sen det här med läktarna.. Nu har man ju börjar bli van vid att se kanonen på långsidan tydligt men det känns ju bara så fruktansvärt tragiskt. Det är ju inte bara här på "forat" intresset för arsenal är lågt. Kompisarna som håller på andra lag har också tappat intresset av att pika en för dåliga resultat och ännu sämre spel

Glenn
Bild för Glenn

Tänkte jag skulle undvika aprilskämt idag. Skulle då inte satt på Arsenalmatchen. Helvete vad jävla uselt. Något jävla ansvar kan man väl kräva av spelare som tjänar mer än 1 miljon kr i veckan? Att göra en så här usel match innan superviktiga EL matchen på torsdag kommer inte vara positivt någonstans. Ser ut som vi ställt ut 11 spelare som aldrig har spelat ihop, vissa ser ut att aldrig ha spelat fotboll alls!

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Vi är så sönderlästa att alla lag vi möter får självförtroende och kommer till Emirates och tror att de kan vinna. Gäller bara att pressa oss högt upp. Behöver inte vara rädda för kontring då Auba aldrig är där uppe och passningarna aldrig komner till rätt adress.

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Tänkte jag skulle undvika aprilskämt idag. Skulle då inte satt på Arsenalmatchen. Helvete vad jävla uselt. Något jävla ansvar kan man väl kräva av spelare som tjänar mer än 1 miljon kr i veckan? Att göra en så här usel match innan superviktiga EL matchen på torsdag kommer inte vara positivt någonstans. Ser ut som vi ställt ut 11 spelare som aldrig har spelat ihop, vissa ser ut att aldrig ha spelat fotboll alls!

Kan ju tycka de som inte är givna i El borde kämpa lite extra för få plats men icke. Kanske inte ens är lockande att spela El om de inte är final iofs.

Jonas S
Bild för Jonas S

Fattar inte varför Wenger roterar så jävla mycket. Det är inte så att vi har något omänskligt spelschema direkt. Se till att spela ihop ett lag som fungerar något så när istället.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

Tänkte jag skulle undvika aprilskämt idag. Skulle då inte satt på Arsenalmatchen. Helvete vad jävla uselt. Något jävla ansvar kan man väl kräva av spelare som tjänar mer än 1 miljon kr i veckan? Att göra en så här usel match innan superviktiga EL matchen på torsdag kommer inte vara positivt någonstans. Ser ut som vi ställt ut 11 spelare som aldrig har spelat ihop, vissa ser ut att aldrig ha spelat fotboll alls!

Kan ju tycka de som inte är givna i El borde kämpa lite extra för få plats men icke. Kanske inte ens är lockande att spela El om de inte är final iofs.

så har jag tänkt länge gällande de spelarna som är precis utanför men aldrig att de ger något extra. Är det för att det är meningslöst? Får de ej glänsa över startspelarna eller är de bara på tok för dåliga? Inte många platser vi har riktig konkurrens

COYG

Woodie
Bild för Woodie

Varför kan aldrig kontringarna gå rakt? Vi ska tydligen vända hem varenda gång. 2 steg fram och ett tillbaka... 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Byt ut Drällbeck nu då...

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Bättre fart i spelet nu.

Sidor