Medlemmar: 8809 st.
Visa menyn

Manchester United - Arsenal 29/4 17.30

73 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
RWHP
Bild för RWHP
Manchester United - Arsenal 29/4 17.30

Bara hoppas på mirakel då vi säkert kommer lufta truppen idag, Auba kanske gör 3 mål på kontringar och vi kanske bara släpper in 2? :)

King Henry #14

B-G
Bild för B-G

Vi får hoppas på en skonsam förlust. 

 

The full Arsenal squad which travelled to Manchester today:

 

Cech

Ospina

Bellerin

Monreal

Kolasinac

Osei-Tutu

Mavropanos

Holding

Chambers

Willock

Xhaka

Maitland-Niles

Mkhitaryan

Iwobi

Nelson

Welbeck

Nketiah

Aubameyang

Twitter @grvdga

Mackan
Bild för Mackan
Andreas Pettersson wrote:

Bara hoppas på mirakel då vi säkert kommer lufta truppen idag, Auba kanske gör 3 mål på kontringar och vi kanske bara släpper in 2? :)

Ser fram mot att se Chambers/Holding brottas med Lukaku... :) 

Twitter: @mackan_carlsson

 

B-G
Bild för B-G

Hoppas monreal får spela CB bredvid Chambers. 

Twitter @grvdga

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Får hoppas att vi vilar spelarna inför Atletico och att vi slipper total överkörning med b-laget.

Life and Arsenal are miracles enough.

Jepson
Bild för Jepson

Mavropanos kommer käka upp united.

Jepson
Bild för Jepson

Ospina

Osei-Tutu  Chambers  Holding  Mavropanos

Maitland-Niles  Willock Nelson

Iwobi Aubameyang Nketiah

 

Motivation slår hmm, nötterna från Manchester Och om inte så har united slagit ett ungdomslag från London.

B-G
Bild för B-G

Skiter totalt i förlust i denna match. MEN vinner vi så ska jag håna unitedsupportrar åtminstone till torsdag. 

Twitter @grvdga

Pelle
Bild för Pelle

Vilken dokumentär om rivaliteten mellan oss och United, mellan Wenger och Ferguson.

Perfekt uppladdning till ikväll.

https://www.youtube.com/watch?v=m-X65JuYJyk

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Bra att Özil, Ramsey, Lacazette mfl vilas. Helt rätt!

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

[quote=Pelle]Vilken dokumentär om rivaliteten mellan oss och United, mellan Wenger och Ferguson.

Perfekt uppladdning till ikväll.

https://www.youtube.com/watch?v=m-X65JuYJyk[/quot

Väldigt bra dokumentär. 

Supporter sedan 1983! 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Har vi rest med nån så här svag trupp någonsin mot något annat än tredjedivisionslag i obskyra moment av turneringar?

Pelle
Bild för Pelle
Andreas Näsström wrote:

Har vi rest med nån så här svag trupp någonsin mot något annat än tredjedivisionsöag i obskyra moment av turneringar?

Vår trupp i 2-8matchen var klart starkare...

If it's too strong, then you're too weak!

Jepson
Bild för Jepson
Pelle wrote:
Andreas Näsström wrote:

Har vi rest med nån så här svag trupp någonsin mot något annat än tredjedivisionsöag i obskyra moment av turneringar?

Vår trupp i 2-8matchen var klart starkare...

Skulle precis nämna den truppen Pelle. Tar vi poäng idag är United sämre än vi var då

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Ärligt talat, med hänsyn till torsdag så hade inte jag haft något enot ifall Monreal står över trots bristen på ordinarie startspelare. Welbeck behöver inte heller 90 minuter, Miki måste luftas men ska han spela på torsdag räcker kanske 70 minuter. Känns på nåt sätt skönt med dom hår förutsättningarna när man på förhand visste att vi skulle ställa en svag elva men det här är ju ett betydligt sämre lag än united hade när Rashford slog igenom med dunder och brak mot oss. Kanske kan vi göra nåt liknande? Torskar vi har jag för en gångs skull svårt att se att jag skulle gräma mig alltför mycket

Men ooooh så skönt det vore att tvåla dit Mou i sista mötet med Wenger med en sån här trupp!

B-G
Bild för B-G

Our team:
Ospina, Bellerin, Chambers, Mavropanos, Kolasinac, Xhaka, Maitland-Niles, Iwobi, Nelson, Mkhitaryan, Aubameyang

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Vore humor om vi vann. Skönt att inte ens bli arg för att vi förlorar mot United.

sanchez gör säkert tre och kommer bete sig som en Adebayor-idiot

COYG

B-G
Bild för B-G
B-G wrote:

Our team:
Ospina, Bellerin, Chambers, Mavropanos, Kolasinac, Xhaka, Maitland-Niles, Iwobi, Nelson, Mkhitaryan, Aubameyang

Precis vad jag förväntade mig sånär som på Monreal. Bra att vila honom. Spännande att se greken.

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Noll förhoppningar på resultat. Men vilken fantastisk kväll om vi lyckas tvåla dit United med våra reserver i sista matchen för Wenger mot asen.

Läste en hysteriskt rolig Unitedkonto på twitter.

"If mkhi plays today he will get a big applause from United Fans. When Sanchez goes to the Emirates hell get booed.
The difference beween a classy fanbase and a bitter one"

Låt den där bortskämda lilla tweeten hetsa upp er inför matchen nu :)

HATAR United...men än mer deras urbota dumma supportrar....

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Hoppas denna tråd stannar stendöd tills vi tagit poäng. Ser inye ljust ut. Men vem bryr sig. 

Twitter @grvdga

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Det va stort och se hur dom hyllade wenger innan matchen. Riktigt vackert!

Kanis

RWHP
Bild för RWHP
B-G wrote:

Hoppas denna tråd stannar stendöd tills vi tagit poäng. Ser inye ljust ut. Men vem bryr sig. 

Än så länge är det över förväntan, deras mål va rätt tursamt. Annars tycker jag vi gör de hyffsat med tanke på laguppställningen.

King Henry #14

Glenn
Bild för Glenn

Kåmark experten anser att Auba är han som ska göra det framåt (ja vem fan annars med dagens lag?), Arsenal ser lite skakig ut bakåt (no shit Sherlock. 3 ord borta. Vad fan tror du?).

Får han alltså bra betalt för detta ”jobb”?

COYG

Woodie
Bild för Woodie

Varför inga ostskivor? United skulle haft vid flertalet tillfällen nu  

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Abu ser ruskigt slö ut. Ingen speed alls.

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:

Kåmark experten anser att Auba är han som ska göra det framåt (ja vem fan annars med dagens lag?), Arsenal ser lite skakig ut bakåt (no shit Sherlock. 3 ord borta. Vad fan tror du?).

Får han alltså bra betalt för detta ”jobb”?

Haha ja å sanningen är ju att de hade varit lika virrigt med ordinarie nötter i bak.

Glenn
Bild för Glenn
Jimmy Roslund wrote:
Mickys wrote:

Kåmark experten anser att Auba är han som ska göra det framåt (ja vem fan annars med dagens lag?), Arsenal ser lite skakig ut bakåt (no shit Sherlock. 3 ord borta. Vad fan tror du?).

Får han alltså bra betalt för detta ”jobb”?

Haha ja å sanningen är ju att de hade varit lika virrigt med ordinarie nötter i bak.

jo men det vet inte Kåmark :-)

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Greken sänker Lukaku. Plus i kanten för den.

Och Micke nätar. Gött!!!!

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Miki kan vara skillnaden mellan avancemang el inte på tors.

låt han nu inte spela mer än 65

COYG

Dr PAW
Bild för Dr PAW
Mickys wrote:

Miki kan vara skillnaden mellan avancemang el inte på tors.

låt han nu inte spela mer än 65

Helt rätt. Kunde plocka av honom redan nu för mig.

Life and Arsenal are miracles enough.

Jepson
Bild för Jepson

in med nketiah istället för miki

Sidor