Medlemmar: 8810 st.
Visa menyn

Arsenal-Rennes 14/3 21.00

65 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Men lacca... han måste ju tänka till

Vicious
Bild för Vicious

Haha, Laca hatar ju den här turneringen eller nåt.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Riktigt grisig match

COYG

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Mycke slarv från båda lagen nu

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Snart sitter nog 2-1. Kommer närmare och närmare.

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Fan va slarvig xhaka är... tur att det blev hands..

Vicious
Bild för Vicious

Auba med masken!

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Kola har varit grymt bra offensivt den här säsongen.

Var det en black panter mask eller vad satte han på sig?

COYG

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Bra upprullat.  Riktigt snyggt 

Jepson
Bild för Jepson
Vicious wrote:

Auba med masken!

Yay! Har väntat på dem :)

Glenn
Bild för Glenn

Korkat att ta ett gult kort för att få springa runt med en latexmask på huvudet

COYG

sebbe11
Bild för sebbe11

Såg ut som masked magician! 

Jepson
Bild för Jepson
sebbe11 wrote:

Såg ut som masked magician! 

Black Panther tyckte jag. 

sebbe11
Bild för sebbe11

Det har du nog rätt i!

Woodie
Bild för Woodie

Källström ,"ska man släppa en offside så ska man släppa en till andra laget också"  Avd två fel är lika med ett rätt? 

Sral
Bild för Sral

Ja, det var Black Panther. Auba har en historia av att dra på sig superhjältemasker, har varit Spider-Man några gånger också. :-)

Glenn
Bild för Glenn

Vore bra om Prag slår ut Sevilla

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:

Ja, det var Black Panther. Auba har en historia av att dra på sig superhjältemasker, har varit Spider-Man några gånger också. :-)

var tvungen o googla och såg en del av hans tidigare masker. Hade jag helt missat. Den när han är batman och Reus är Robin är ju gullig :-)

COYG

Pelle
Bild för Pelle
Woodie wrote:

Källström ,"ska man släppa en offside så ska man släppa en till andra laget också"  Avd två fel är lika med ett rätt? 

Han fortsatte ju dock med ”eller blåsa bägge”. #Konsekvent

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn

Prag slog ut Sevilla i en sjuk match. Ett hot mindre.

COYG

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Överlag bra match men vi har en benägenhet att tappa övertagen ganska enkelt och släppa in motståndarna i matchen. Vi borde kunna styra en sån här match mer. Laca behöver få göra mål, han gör verkligen korkade saker på plan och hade tur som inte fick rött igen. Mustafi måste säljas i sommar, det kommer mycket elände från honom. I övrigt mycket som är positivt. Flow just nu.

Life and Arsenal are miracles enough.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Kenny Nordh wrote:
Jimmy Roslund wrote:
Pelle wrote:

Någon som har en stream som fungerar på en iPad som surfar i Sri Lanka?

Wow, vad gör du där av alla ställen? Funkar inte tv kanalerna utomlands på viaplay?

 

Matchen visas inte på Viaplay

Vad konstigt för jag har sett första halvlek via kanal9 på Viaplay...

 

Sen till er andra, man har semester från jobbet - inte från livet. Klart man ser våra matcher. :)

 

Riktigt bra första 20, sen har vi tappat det helt. Lacca verkar helt ofokuserad, hoppas Emery byter ut honom så han inte ryker på ett andra gula i andra.

Det är klart, har man bara viaplay och inte som oss ett tv abonemang där viaplay ingår så har man ju inte kanalerna så i sak har väl Kenny rätt men jag vet ju du har paranbol.

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Glenn wrote:

Prag slog ut Sevilla i en sjuk match. Ett hot mindre.

Vetefan, är inte Prag rätt heta nu alltså? Sevilla känns som ett lag vi skulle slå över 2 matcher rätt lätt? En bortamatch i Prag vore ju rätt nice dock men kommer så klart va omöjligt att få biljetter.

Sral
Bild för Sral
Glenn wrote:
Sral wrote:

Ja, det var Black Panther. Auba har en historia av att dra på sig superhjältemasker, har varit Spider-Man några gånger också. :-)

var tvungen o googla och såg en del av hans tidigare masker. Hade jag helt missat. Den när han är batman och Reus är Robin är ju gullig :-)

Förutom Arsenal älskar jag också superhjältar, så sånt där går mig inte förbi. Gillade Aubameyang redan i Dortmund mycket för detta. Kanske var dumt att dra på sig ett gult kort, men fan, det var lite kul också. Jag kommer minnas när han drog på sig Black Panther-masken länge, varningen kommer jag glömma. :-)

Pelle
Bild för Pelle
Sral wrote:
Glenn wrote:
Sral wrote:

Ja, det var Black Panther. Auba har en historia av att dra på sig superhjältemasker, har varit Spider-Man några gånger också. :-)

var tvungen o googla och såg en del av hans tidigare masker. Hade jag helt missat. Den när han är batman och Reus är Robin är ju gullig :-)

Förutom Arsenal älskar jag också superhjältar, så sånt där går mig inte förbi. Gillade Aubameyang redan i Dortmund mycket för detta. Kanske var dumt att dra på sig ett gult kort, men fan, det var lite kul också. Jag kommer minnas när han drog på sig Black Panther-masken länge, varningen kommer jag glömma. :-)

Om Auba får gult i andra semin och därmed missar finalen kan jag dock lova att du kommer bli påmind om maskens betydelse. Håller dock med om att det var tufft, kommer åxå minnas det.

If it's too strong, then you're too weak!

RoPa87
Bild för RoPa87
Pelle wrote:
Sral wrote:
Glenn wrote:
Sral wrote:

Ja, det var Black Panther. Auba har en historia av att dra på sig superhjältemasker, har varit Spider-Man några gånger också. :-)

var tvungen o googla och såg en del av hans tidigare masker. Hade jag helt missat. Den när han är batman och Reus är Robin är ju gullig :-)

Förutom Arsenal älskar jag också superhjältar, så sånt där går mig inte förbi. Gillade Aubameyang redan i Dortmund mycket för detta. Kanske var dumt att dra på sig ett gult kort, men fan, det var lite kul också. Jag kommer minnas när han drog på sig Black Panther-masken länge, varningen kommer jag glömma. :-)

Om Auba får gult i andra semin och därmed missar finalen kan jag dock lova att du kommer bli påmind om maskens betydelse. Håller dock med om att det var tufft, kommer åxå minnas det.

är inte det borttaget att du inte kan bli avstängd i finalen pga gula kort? 

Exqert
Bild för Exqert

Kvartsfinal mot Napoli, fitta.

B-G
Bild för B-G

Såklart. 

Twitter @grvdga

Vicious
Bild för Vicious
Exqert wrote:

Kvartsfinal mot Napoli, fitta.

Medan Chelsea får Slavia Prag.

#rigg

Men dom behöver vinna den här turneringen mer än oss känns det som.

#Championship

Jepson
Bild för Jepson

Spelar ingen roll, vi slår Napoli över två matcher. Chelsea slår vi i finalen. 

Sidor