Medlemmar: 8804 st.
Visa menyn

Wolves-The Arsenal 190424

102 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn
RWHP wrote:

Är de bara jag som inbillar mig att Arsenal har blivit sämre sen Steve Bould kom till bänken och hjälpte till med försvaret?

ja inte fan har vi blivit bättre iaf. Undrar vad han gör för sin lön?

COYG

Byarum
Bild för Byarum
RWHP wrote:

Är de bara jag som inbillar mig att Arsenal har blivit sämre sen Steve Bould kom till bänken och hjälpte till med försvaret?

Arsenals försvarsspel lämnar mycket övrigt att önska och inte har man sett någon förbättring de senaste åren,,, 

Bosse

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Byt ut Xhaka mot Elneny nu då. Elneny, Guendouzi borde vara kreativiteten på mittfältet vi behöver 

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

70min 0 skott på mål

Vicious
Bild för Vicious

Bernardo Silva kanske gör kvällen helt okej ändå.

#Championship

B-G
Bild för B-G

det var nära ett skott på mål där. 

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

Jaaaaaaa heja City

COYG

B-G
Bild för B-G
Vicious wrote:

Bernardo Silva kanske gör kvällen helt okej ändå.

Spelar ingen roll om Silva gör hattrick. Den här kvällen kan aldrig bli ok. 

Twitter @grvdga

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
B-G wrote:
Vicious wrote:

Bernardo Silva kanske gör kvällen helt okej ändå.

Spelar ingen roll om Silva gör hattrick. Den här kvällen kan aldrig bli ok. 

+1

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Bedrövligt, 75 minuter med 75 % boll innehav och noll!!! Skott på mål

Bubblan

Vicious
Bild för Vicious
B-G wrote:
Vicious wrote:

Bernardo Silva kanske gör kvällen helt okej ändå.

Spelar ingen roll om Silva gör hattrick. Den här kvällen kan aldrig bli ok. 

Hade inte förväntat mig något annat än torsk här ändå så bara City vinner och snuvar Foolsen på titeln är jag okej med det.

#Championship

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Nu skäms man igen! Tänk att man aldrig ska få vara glad över att vara Arsenal trogen! Vilket skit varenda år! År efter år efter år!

De e så dåligt!

Tomas A.

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Nu kan vi alla glömma CL nästa år!

Tomas A.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Goooooooolazo, nu vänder vi

Niklas G
Bild för Niklas G

Vad händer om Chelsea kommer 4:a, vi 5:a och sedan möts i EL-final. Är vi garanterade en CL-plats då oavsett utgång?

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström
Niklas G wrote:

Vad händer om Chelsea kommer 4:a, vi 5:a och sedan möts i EL-final. Är vi garanterade en CL-plats då oavsett utgång?

Nej. Den som förlorar EL-final får inga fördelar

Jag hoppas nästan vi åker ut mot Valencia. Jag orkar inte se oss torska finalen mot Chelsea och missa CL på det sättet. 

Vicious
Bild för Vicious

Saneeeeeeeeeeeé

#Championship

B-G
Bild för B-G

City 2-0

Twitter @grvdga

Niklas G
Bild för Niklas G
Andreas Näsström wrote:
Niklas G wrote:

Vad händer om Chelsea kommer 4:a, vi 5:a och sedan möts i EL-final. Är vi garanterade en CL-plats då oavsett utgång?

Nej. Den som förlorar EL-final får inga fördelar

Jag hoppas nästan vi åker ut mot Valencia. Jag orkar inte se oss torska finalen mot Chelsea och missa CL på det sättet. 

Ok, England får alltså inte en extra plats om ett lag både kvalificerar sig via ligan och EL-seger. Misstänkte att det var så, men letar alla tänkbara halmstrån... :/

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vi är loooosers! 

Tomas A.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Magiskt, 2 skott på mål på 94min fotboll, och då var 1 en nick från hörna och 1 från en frispark! 94min jävla bolltrillande.och småduttande utan att skapa ett jävla skit!

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Noll poäng mot Palace OCH Wolves, 6 mål i baken och vi ska jaga topplatser. Hela laget kan skita i att dyka upp imorgon.  Spela juniorerna för fan och sälj av hela skiten i sommar

Jepson
Bild för Jepson

Jag ser förlusterna mot everton och crystal palace som värre än denna. Wolves är effektiva och spelar bra. Men denna förlusten var den enda jag mer eller mindre räknat med. De övriga två grämer mig. 

Kenny Nordh
Bild för Kenny Nordh

Håller på City resten av säsongen. 

 

 

2016/2017 Wenger vinna eller försvinna?

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Det sjuka är att vi fortfarande har chansen. Vi kommer inte att ta den men vi har fortfarande chansen. 

Lars Lundstedt
Bild för Lars Lundstedt

Vi vann ju med 1-0 om man bara räknar andra halvlek...

Nä, fy fan. Det här var ett riktigt jävla bottennapp. Varken mer eller mindre. Jag vet inte om både Emery och spelarna har tankarna på EL eller vad det är men så här får det inte se ut. Wolves är ett bra lag, visst, men inte så bra som vi fick dem att se ut ikväll.

Sekreterare Arsenal Sweden

Glenn
Bild för Glenn

Ja United- Chelski som är ung lika dåliga som oss kan ju spela 0-0 men hur fan ska vi slå Leicester?

COYG

Davidsson och Mannen
Bild för Davidsson och Mannen
Mats Byrstedt wrote:

Jag förstår varför Ramsey lämnar detta sjunkande skepp, klok kille. Han såg vart det barkade

Tror du det? Min bild är att han/hans agent ville förhandla fram en lön som matchade de galna löner Gazidis och Wenger beviljat, framför allt, Özil, men även Mkhitaryan, med. När klubben, pga dessa malörer, inte hade möjlighet att matcha önskemålen, fann Ramsey/hans agent en annan klubb som gjorde det. 

Denna klubb har varit misskött i många år. Vi har förlitat oss på en man, Wenger, som omgivit sig av högst tillmötesgående omgivning. Till det satt Gazidis och skötte driften med två vänsterhänder vilket gjorde att kontrakt fick gå in på sista åren, i vilka vi satt direkt på pottkanten. Kedjan: Sanchez-Mkhitaryan-Özil-Ramsey är ett bra exempel på denna misskötsel. 

Jag hoppas och tror att klubben nu, oavsett det trötta ägarskapet, är i bättre händer rent driftsmässigt och att Emery faktiskt kommer få spelare som fungerar i den fotboll han avser oss spela, för det har han inte idag. Men det kommer ta tid. Kniper vi en CL plats, störst chans genom EL-seger, har vi tagit ett jättekliv i rätt riktning. Missar vi CL kommer det gå långsammare. Och bli tuffare på vägen. Men jag tror att de mest hårt sittane plåstrena redan är avdragna, det är smärtsamt, men vi kommer att läka. Om än långsamt. 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Exqert wrote:

Det är jättedåligt utförd säsong hittills. Bara hoppas vi vinner EL, som innebär en titel och CL spel, det räddar ju hela säsongen. MEN, löser vi inte CL på något sätt så ska Emery sparkas, för det är målet, och presterar man inte på sin arbetsplats, ja då får man inte vara kvar självklart. Och nej jag bryr mig inte om långsiktigt tänkande, man ska ha resultat på 1 år, det kan man begära, annars finns det massor av kvalificerat folk som vill ha en chans att lyckas bättre. Hård bransch.

Var har du läst att vi har den målsättningen? Då borde han fått köpt in bättre spelare om det ens skulle ha varit rimligt. Att vi är nära nu beror ju mer på att de andra lagen är lika usla som vi.

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Jag tror ju Chelsea tappar poäng mot antingen United,Watford eller Leicester borta!

Men vi vinner bara MAX 2/3 matcher som är kvar!

Europa League chanserna känns betydligt större men vilket det i själva verket inte är!

AFC

Sidor