Medlemmar: 8795 st.
Visa menyn

Arsenal-Aston villa 22/9

75 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Woodie wrote:

Vad är det för byte? 

Vem gick ut och vem kom in?

Supporter sedan 1983! 

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Patric Johansson wrote:
Woodie wrote:

Vad är det för byte? 

Vem gick ut och vem kom in?

Saka ut, chambers in

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Fick vi straff av domaren?

Supporter sedan 1983! 

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Pepe!!!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

PEPE!!!!!!!!

Supporter sedan 1983! 

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Äntligen Pepe!!

Kanis

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

AVGÅ!!!

Vicious
Bild för Vicious

Tänkte precis skriva att det inte är någon idé att hetsa upp sig över kvitteringen eftersom vi är en man mindre och troligen kommer att släppa in några kassar till i slutändan och mycket riktigt. Tog inte lång tid.

#Championship

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Vi har inget försvar över huvud taget 

George Adams
Bild för George Adams

Herregud!

Har sagt det förut.

Felbalanserade och för dåliga defensiva spelare. Vi har inte en backlinje spelare av klass. Dessutom är Xhakka åt helvete för dålig i förhållande till hans upphausade position i laget.

Dessutom en tränare som är naiv i överkant...

 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Om vi nu måste göra mål Hur kan emery då inte byts in özil. Han är bra på att passa till mål. Emery har ingen aning om vad han gör

Bubblan

Jepson
Bild för Jepson

Chaaaaaaaambers!!!!!

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Chaaaaaambo! Ge han bindeln!!!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Jag ber om ursäkt för mitt inlägg men Emery sitter lika säkert som Wenger gjorde. Han kan göra som han vill och ändå inte få sparken. Vi kommer ha hans laguttagningar i flera år framåt. Styrelsen orkar inte leta ny tränare, tar för mycket och ork. Så vi får gilla läget <3

Supporter sedan 1983! 

RoPa87
Bild för RoPa87
Patric Johansson wrote:

Jag ber om ursäkt för mitt inlägg men Emery sitter lika säkert som Wenger gjorde. Han kan göra som han vill och ändå inte få sparken. Vi kommer ha hans laguttagningar i flera år framåt. Styrelsen orkar inte leta ny tränare, tar för mycket och ork. Så vi får gilla läget <3

hans kontrakt går väl ut efter säsongen? Om man väljer att inte utnyttja hans +1 år väl?

Nicklas Kanskär
Bild för Nicklas Kanskär

Chambos gör ett laca avslutt!

Kanis

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Fördel?

Jepson
Bild för Jepson

Auba!!!!!!

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Petrus Wiklund wrote:

Fördel?

Glöm det! AUBA!!!!!!!!

Vicious
Bild för Vicious

Nu kommer vi tyvärr backa hem och det vet vi ju alla att vi inte är kapabla till. Bara kör på istället.

#Championship

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Robin Palmkvist wrote:
Patric Johansson wrote:

Jag ber om ursäkt för mitt inlägg men Emery sitter lika säkert som Wenger gjorde. Han kan göra som han vill och ändå inte få sparken. Vi kommer ha hans laguttagningar i flera år framåt. Styrelsen orkar inte leta ny tränare, tar för mycket och ork. Så vi får gilla läget <3

hans kontrakt går väl ut efter säsongen? Om man väljer att inte utnyttja hans +1 år väl?

Lätt att förlänga. Spar tid

Supporter sedan 1983! 

RoPa87
Bild för RoPa87

Håll nu detta för i hela he***tet!!!

Anton Wester
Bild för Anton Wester

AUBA!!!

Jepson
Bild för Jepson

Jag vet att vi spelar kasst, har inte hittat oss själva spelmässigt. Men oavsett vad vi säger och gnäller över så ger det här laget ALDRIG upp!! DET är något jag saknat i flera år och somger mig hopp!

Jonas S
Bild för Jonas S

Vilken kung han är och vilken forcering vi gör i andra halvlek trots en man mindre och ett till mål i baken. Imponerande mentalitet.

Håll detta nu!

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Hands på Sokratis väl?

Jonas S
Bild för Jonas S

Guendouzi borde vara kapten i det här laget inom ett par år. Galet bra i andra halvlek. Länge sedan vi hade en sådan spelare i Arsenal.

Be excited!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

En liten fråga till mina vänner här, har vi drabbats av VAR någon gång denna säsong? Tänkte på både fördel och nackdel. 

Supporter sedan 1983! 

Vicious
Bild för Vicious
Patric Johansson wrote:

En liten fråga till mina vänner här, har vi drabbats av VAR någon gång denna säsong? Tänkte på både fördel och nackdel. 

Nelson gjorde ett mål mot Burnley som helt korrekt dömdes bort av VAR.

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S

Vilken match. Det är ju detta som fick en att börja gilla fotbollen en gång i tiden. Dramat och spänningen. Vi gör en helt patetisk första halvlek och det verkar helt släckt. Men vi krigar oss tillbaka in andra halvlek och ser till att Aston Villa får med sig 0p. Vackert!

Chambers gör ett jätteinhopp och måste vara given nu tills vi får in Bellerin. Guendouzi tycker jag visar ett enormt hjärta. En spelartyp jag saknat i så många år. Han är inte färdig i sitt spel men har mentaliteten och krigarhjärtat på plats. I 90min i varje match dessutom. Ger inte upp.

Auba vår givna stjärna. Han räddade nog Emerys jobb idag. Hoppas att den här vändningen blir till något vi kan bygga vidare på. In med Bellerin och Tierny, om anfallsspelet med Pépé kan lossna, kanske kan vi börja spela lite bättre och dra ifrån dom andra klubbarna som tävlar om dom två CL-platserna bakom toppduon.

Jag tycker den här säsongen förtjänar ett bättre öde än att bara bli pannkaka. För Chelsea, United & Spurs har minst lika stora problem som vi har. COYG!

Be excited!

Sidor