Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Arsenal-Crystal Palace 27/10 17.30

97 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tosse
Bild för Tosse

Och om två dar möter vi Liverpool. Iofs bara i Carabaocupen men inget man ser emot idag. 

Jonas S
Bild för Jonas S
Tosse wrote:

Och om två dar möter vi Liverpool. Iofs bara i Carabaocupen men inget man ser emot idag. 

Yikes! Kunde du inte hållt den hemligheten hemlig lite längre?

Jag antar vi kör på ungdomarna, Liverpool ställer nog inte ut något superlag. Men vi lär väl spela skit som vanligt.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Ge Ljungberg ansvaret. Sparka Emery. Han är oduglig.

Gör Ljungberg det bra, ge han fortsatt förtroende, men jobba vid sidan om på en annan permanent lösning om nu inte Ljungberg blir en hit. Har svårt att se hur han skulle kunna göra ett sämre jobb än Emery iaf.

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Står fast vid att Zaha filmade. Helt onaturligt lufttur

 

Martin Atkinson tyckte först att Wilfried Zaha filmade och delade ut ett gult kort till Crystal Palace-anfallaren. Kort därefter klev VAR in och ändrade domslutet till straff och plockade således även bort varningen. Något som domarexperten Mark Clattenburg hävdar var fel: ”Jag är av åsikten att Zaha filmar. Så Martin Atkinson gjorde helt rätt”. 

 

Clattenburg förstår även inte varför Sokratis 3–2-mål med fem minuter kvar dömdes bort. ”Jag hade älskat att höra hur de (VAR-domarna) resonerade där”, säger han. 

 

 

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Omspel?

COYG

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Vänner!

Vi är inte bättre än så här! Jag har för mig att Luiz är back. Tappar helt markering när CP gör 2-2.

Jag utgår varje match att vi kommer förlora så slipper man bli så sjukt besviken och må skit. Nu har vi sumpat 8 poäng helt i onödan!

Suck!!!

Återigen Unai?

Tomas A.

Sidor