Medlemmar: 8781 st.
Visa menyn

Norwich - Arsenal 1/12 kl 15.00

66 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
RWHP
Bild för RWHP
Norwich - Arsenal 1/12 kl 15.00

Känner mig oerhört taggad för match, ska bli riktigt kul och se Freddie bakom spakarna och se ifall vi kan hitta lite spelglädje och spela som jag tror de spelare Arsenal kan göra! 

King Henry #14

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Ja, det blir grymt spännande att se hur Freddie ställer upp laget och hur han kan motivera gruppen. Det vore väldigt skönt med en säker seger. Ganska ok spelschema nu där den här matchen blir väldigt viktig för att skapa ett positivt momentum.

Life and Arsenal are miracles enough.

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Jag hoppas verkligen att Freddy kan göra någon skillnad men svårt på två-tre träningar att få nytt tänk. Men han vet nog vart spelarna presterar bäst, på rätt position och sånt gör mycket. "Risken" är också att han kanske använder för många ungtuppar från start men det är kanske rätt? 
Jag ser verkligen fram emot matchen imorgon, ska bli kul och se inställningen och motivationen. 

Supporter sedan 1983! 

B-G
Bild för B-G

Är bestman på ett bröllop imorgon. Tajmingen...

Hoppas verkligen att vi får se ett nytänt lag. Vi har topp 3 material. hoppas vi får se kvaliten imorgon. Jag hoppas...försiktigt på 4-0 Vinst. 

Twitter @grvdga

RoPa87
Bild för RoPa87

Sjukt att man helt plötsligt ser fram emot en arsenal match igen. En konstig men fantastisk känsla. 

Tyvärr har ju Freddie inte haft så många dagar på sig för att få spelarna att förstå eller lära sig hans spelidé än. Men förhoppningsvis får han dem att känna lite glädje och Jävlaranama inför matchen. Och kanske få till en stabilare organisation ön vad emery lyckades med.

Kommer bli en tuff match Tror jag men hoppas att spelarna vill visa att det var Emery som var felet och inte dem, och att de går ut med en härlig inställning och intensitet idag!!

COYG!

B-G
Bild för B-G

Tror som Robin. Lite glädje och förhoppning att spelarna vill ge Freddie och PM lite skjuts. hoppa verkligen vi får se en vettig startelva och en massa jävlaranamma ikväll. På bröllop hela dagen och kvällen men smiter nog iväg och kollar matchen på mobilen. 

Twitter @grvdga

David Pearson
Bild för David Pearson

Som jag har sett framemot denna matchen. Hoppas på en match där vi får se en helt annan inställning och mentalitet. Tror på en 3-1 vinst. Om vi vinner är vi dessutom endast fem poäng från en fjärdeplats. Denna säsongen lever för fullt! 

Jonas S
Bild för Jonas S

Detta är första matchen jag på allvar sett fram emot sedan dom tre, fyra inledande ligamatcherna. En svensk på bänken och nu kör vi!

Nu har jag inte sett så mycket av Norwich sedan början av säsongen när Pukki dominerade världsfotbollen. Men det kan nog bli en hyfsat sevärd match. Inställning är det man vill se idag. Och ett par hyfsade spelmål hade varit mumma.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Intressant att han inte startar med varken Bellerin eller Tierney och att mustafi får starta.

Men kul med auba Laca och Özil från start. 

Jaja, läser inte in så mycket i startelvan utan ser hellre att spelarna på plan (även om kvalitén är lägre än vi vill) ligger i och ger allt för FL och PM. 

Vicious
Bild för Vicious

Fel elva. #FreddieOut

#Championship

Woodie
Bild för Woodie

Såg fram som fan emot matchen. Med den elvan gör jag det inte längre. Xhaka ska inte vara nära vår startelva. 

Sral
Bild för Sral
Vicious wrote:

Fel elva. #FreddieOut

Hoppas verkligen du är ironisk nu...?

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Ja första elvan var väl inte som jag tänkt.  Men ett är ju säkert han kan MYCKET mer om fotboll så jag hoppas få njuta av lite fin fotboll idag. Han har ju dessutom fått enorm tid på sig "hela 1-2" dagar att få killarna lite gladare och kämpa lite extra för vårt älskade Arsenal. 

Heja Freddie och hoppas på härligt spel idag 

Bertil H
Bild för Bertil H

En besvikelse. Den här 11:an tog Emery ut 7 dar i veckan, trodde verklige att vi sett det sista av Xhaka och Luis. Och ytterbackarna? Det är svårt att hitta guld om man gräver där någon annan redan varit.

Du är aldrig bättre än din senaste match

Vicious
Bild för Vicious
Sral wrote:
Vicious wrote:

Fel elva. #FreddieOut

Hoppas verkligen du är ironisk nu...?

Det var ett skämt ja. Fel elva dock.

#Championship

Fredde
Bild för Fredde

Alla elvor med Xhaka är fel elvor.. 

You win some, you draw some

McAn
Bild för McAn
Vicious wrote:
Sral wrote:
Vicious wrote:

Fel elva. #FreddieOut

Hoppas verkligen du är ironisk nu...?

Det var ett skämt ja. Fel elva dock.

 

Vilken är den rätta elvan enligt dig?

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Bra start. Piggt och engerifullt. 

Supporter sedan 1983! 

RWHP
Bild för RWHP
Patric Johansson wrote:

Bra start. Piggt och engerifullt. 

Exakt min tanke :)

King Henry #14

Glenn
Bild för Glenn

Tycker Xhaka ska spela. Torreira är för dålig. Annars är väl största skillnaden att vi spelar med 2 anfallare. Det gillas.

Vi behöver få lite tur. Borde haft minst 1 mål

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Nä tur ska vi tydligen inte ha nån jävla gång. Vilken jäkla skitsäsong

COYG

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Dåligt försvarsspel. Måste ju ställa offside där

RoPa87
Bild för RoPa87

Auba för helvete. 

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Vilken urusel straff

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Straff igen. Vi har tur!!!!

Supporter sedan 1983! 

Vicious
Bild för Vicious

Va kul det är med fotboll. Känner mig jättepositiv.

#Championship

RoPa87
Bild för RoPa87

Älskar VAR 

*ironi*

Glenn
Bild för Glenn

ÄNTLIGEN gör VAR något bra

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Starkt av auba att slå en så bra straff direkt efter första missen. 

COYG. Få lite mer energi nu och öka farten!

Glenn
Bild för Glenn

Hur fan kan det inte vara rött? Vakna VAR!

COYG

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Hur ser det ut?

Sidor