Medlemmar: 8810 st.
Visa menyn

Norwich - Arsenal 1/12 kl 15.00

66 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Fredde
Bild för Fredde

Mindre uselt med Torreira på planen.. Varför får inte Pepe spela? 

You win some, you draw some

Glenn
Bild för Glenn

Leno har varit bra iaf.

men vi måste köpa ett helt nytt försvar. Det här håller inte!

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Ett sketet jäkla X igen. Vi hade verkligen behövt en seger.

Försvarsspel horribelt!

Saknade Pepe

COYG

Woodie
Bild för Woodie

Man försöker leta efter ljuspunkter, något att hålla fast i. Men hittar inget. Konstig laguppställning och konstiga byten så där blev det inget positivt heller. Martinelli kanske, bra driv och verkar finnas vilja till tusen också. Bara vi inte stjäl det från honom. 

Jonas S
Bild för Jonas S

En rätt kul match att se på. Jag tycker vi visar mer hjärta än vi gjort på ett tag. Men vi är ju faktiskt helt utspelade under perioder. Jag tycker det bästa anfallsspelet kommer från Norwich, och defensivt också. Det säger en del om hur lågt Arsenal allt eftersom sjunkit i kvalitet senaste tio åren.

Lite intressant att Ljungberg startar med både Mustafi och Luiz. Men oavsett vilka han plockar ut av våra mittbacksalternativ så lär vi kämpa. Men vi får se om han fortsätter med den duon.

Väldigt upp och ner i denna match. Jag förstår att han startar och satsar på Özil. Men jag tycker vi behöver ett lite rakare spel, men tyvärr har vi kanske för lite kotroll på mittfältet för att lämna Özil på bänken. Och vi måste ju bygga något av det lilla vi har. Özil kan ju hålla i bollen.

Vi kommer nog kämpa denna säsong oavsett. CL-platsen via ligaspelet har varit bort länge. Men lite ljusglimtar ser man ändå. Det lite mer fart, lite mer kreativitet. Hoppas bara inte att Ljungberg direkt fastnar i det här träsket med vilka som skall spela och i vilken formation. Synd att inte Laca kunde har levererat lite bättre i första halvlek. En seger hade varit guld värd.

Be excited!

Sidor