Medlemmar: 8795 st.
Visa menyn

Arsenal - Brighton 6/12

69 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Christian Vela
Bild för Christian Vela

Varför inte? I championship är chansen större till ligatiteln lol

David Pearson
Bild för David Pearson

Det som kan rädda oss nu är att vi vinner Europa league vilket vi mycket väl borde kunna göra om nu inte Liverpool kommer trea i sin grupp. Men då gäller det också att spelarna tar ansvar och steppar upp flera nivåer. Ligan är däremot körd, vi får bara fixa nytt kontrakt så det inte blir Championship. 

Glenn
Bild för Glenn
David Pearson wrote:

Det som kan rädda oss nu är att vi vinner Europa league vilket vi mycket väl borde kunna göra om nu inte Liverpool kommer trea i sin grupp. Men då gäller det också att spelarna tar ansvar och steppar upp flera nivåer. Ligan är däremot körd, vi får bara fixa nytt kontrakt så det inte blir Championship. 

vi får försöka gå vidare i EL först. Vi kan förstöra det med

COYG

David Pearson
Bild för David Pearson

Precis men vi måste förlora med typ fyra mål mot ett sådant skitlag så det räknar jag som klart. 

Dr PAW
Bild för Dr PAW

This too shall pass. På måndag vänder det. Låtom oss supa oss igenom helgen. COYG!

Life and Arsenal are miracles enough.

George Adams
Bild för George Adams
Glenn wrote:

Vad fan är det för jävla fel på detta skitlag? Peta hela gänget. Spela med 16-åringarna istället. Dessa överbetalda divor är inte värda att bära tröjan. Vi riskerar tamejfan att åka ut. Vi vinner inte mot bottenlag hemma eller borta så vilka matcher ska vi vinna?

Nu räcker det med Willock. Han är långt ifrån att spela i ett a-lag. Vill inte se Özil heller. Bidrar med oerhört lite framåt och absolut ingenting bakåt.

Finns det ingen stolthet i detta skitlag? Ingen glädje, vilja el kämpaglöd?

Det behövs en stor jävla utrensning i hela klubben!

va det inte precis det jag sa?

B-G
Bild för B-G
George Adams wrote:
Glenn wrote:

Vad fan är det för jävla fel på detta skitlag? Peta hela gänget. Spela med 16-åringarna istället. Dessa överbetalda divor är inte värda att bära tröjan. Vi riskerar tamejfan att åka ut. Vi vinner inte mot bottenlag hemma eller borta så vilka matcher ska vi vinna?

Nu räcker det med Willock. Han är långt ifrån att spela i ett a-lag. Vill inte se Özil heller. Bidrar med oerhört lite framåt och absolut ingenting bakåt.

Finns det ingen stolthet i detta skitlag? Ingen glädje, vilja el kämpaglöd?

Det behövs en stor jävla utrensning i hela klubben!

va det inte precis det jag sa?

Håller med både Mickys och GA. 
Vad vi behöver är ett stabilt centerpar i försvaret. Det kommer lösa mycket av problemen vi ser med mittfältet OCH anfallet nu. 
Vore jag Ljungan skulle jag ge förtroendet til Mavro och Holding. Match efter match. Kan inte gärna gå sämre right?

Twitter @grvdga

Thomas Axh
Bild för Thomas Axh

Imorron måste vi vända på negativa trenden,  vi måste vinna mot WH!! Från botten av våra Arsenal hjärtan, kom igen nu underbara AFC!!!

Tomas A.

Sidor