Medlemmar: 8782 st.
Visa menyn

Arsenal - City 2019-12-15 17:30

92 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jockejocke
Bild för Jockejocke

hur fan kan han köra med özil som bara går. hitta en ny tränare direkt som kan försvar och kör med dom bästa spelarna på plan 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Jockejocke wrote:

hur fan kan han köra med özil som bara går. hitta en ny tränare direkt som kan försvar och kör med dom bästa spelarna på plan 

 

Vem tycker du ska spela istället för Özil? Den enda som levererar kvalitetspassningar framåt! Problemet är väl att våra 2 def mf inte kan försvara!

Jonas S
Bild för Jonas S
Jockejocke wrote:

hur fan kan han köra med özil som bara går. hitta en ny tränare direkt som kan försvar och kör med dom bästa spelarna på plan 

Özil är en fullständig skam för klubben. Men det saknas alternativ.

Be excited!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

 Fan vi är ju sämre än vad alla andra topplag någonsin varit. Vad hände lixom.

Glenn
Bild för Glenn

De spelar Otamendi och Fernandinho som mb och vi kommer inte förbi alls. Pinsamt

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Skeppa Özil i januari. Tål inte se sopan mer! Ge bort honom

COYG

RWHP
Bild för RWHP

Säger samma sak nu som sist, Arsenal har blivit dåligt sen Özil kom till klubben. Byt ut skiten!

King Henry #14

Jepson
Bild för Jepson

Özil och kvalitetspassningar är inte dagens valuta. Den utgick för bra många år sen.

Skulle till och med kunna sätta Luiz där. Som iaf kommer sänka sin spelare om nån försöker ta sig förbi. 

Glenn
Bild för Glenn

Skön Ljunberg som tar ut Özil i 58:e. Nästa gång behöver du inte ta ut honom alls i truppen

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Äntligen. Känner nästan att vem som helst ger mer än Özil just nu. Helt värdelös senaste säsongerna och extremt dålig inställning dessutom.

Be excited!

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Uselt özil. Spring av planen för helvete

Glenn
Bild för Glenn

Hur sugen blir Arteta att ta över denna skit? Kommer bli någon gammal stolle som inte har en karriär att förlora. Ingen ung lovande skulle våga

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Det gör inget ifall vi inte får något betalt för Özil. Det gör inget ifall vi måste fortsätta betala en del av hans lön. Men han kan fasen inte vara kvar i klubben. Han har varit en tillgång en tid men det är länge sedan nu. Tack och hej tack 

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Smith rowe är en intressant talang tycker jag

Glenn
Bild för Glenn

Vi behöver en nystart med unga lovande spelare. Skeppa i stort sett alla gamla trötta inkl Auba. Ge det 3-4 år så kanske vi kan ha något på gång

COYG

Vicious
Bild för Vicious

Okej, att vi släpper in tre kassar mot det där laget är ju inte att säga så mycket om, men om vi inte kan få in en enda boll på deras reservförsvar är det riktigt uselt. 

#Championship

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Chambers ingen bra dag, men frågan är om Luiz hade gjort den mycket bättre ? 

Glenn
Bild för Glenn

Martinelli har sprungit mer idag än resten av Arsenal.... under hela säsongen

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Aha då får vi se chambers-luiz  mot Everton  :D 

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Tyvärt kommer vi förlora aub och laca vilekt e synd. 

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Leno klart vår bäste spelare

Jepson
Bild för Jepson
Jockejocke wrote:

Tyvärt kommer vi förlora aub och laca vilekt e synd. 

Synd, men inte värre än så. Vi behöver en ordentlig omstart. Köp ut özil eftersom ingen vill betala för honom. Eller sätt han i frysboxens bortersta hörn. Han hade sin peak för flera år sen och den kommer inte komma tillbaka. 

Jonas S
Bild för Jonas S

Anfallsspelet är helt under isen och har så varit sedan två säsonger tillbaka, minst. Man såg tendenser till ett rakare och effektivare anfallspel under början av förra säsongen men det lossnade aldrig riktigt på allvar. Sedan dess mest individuella insatser och fasta situationer. Nu ser det ut ungefär som under sluttampen av Wenger med bollen i ofarliga ytor och en massa lätthanterade inlägg.

Det behöver komma in en tränare som kan förvandla vårt spel från grunden. Plus flera defensiva värvningar. Om det krävs att vi måste vänta till sommaren är jag ok med det.

City vinner den här matchen bekvämt. Dom borde ha satt ett par bollar till. Andra halvlek kunde dom ju bara spela av. Det är väl ingenting som imponerar med vårt spel egentligen. Har vi ens ett avslut på mål? Oklart vilken matchplan som fanns, jag såg ingen i alla fall. Özil skämmer ut sig som vanligt. Och Torreira och Guendouzi hade jätteproplem på mittfältet.

Be excited!

Woodie
Bild för Woodie
Jockejocke wrote:

Tyvärt kommer vi förlora aub och laca vilekt e synd. 

Jag vet inte. När gjorde någon av dessa senast något bra? Men det beror kanske på att laget är så dåligt som det är? Ingen kan sticka ut på ett positivt sätt i detta lag. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Leno gör inga misstag. Martinelli sliter. Torreira slet och var i min bok bra. I övrigt inga glädjeämnen. 

Byarum
Bild för Byarum

Vi måste börja om från början, börja bygga ett balanserat lag från grunden. Bygga upp det bakifrån med några bra och stabila mittbackar av så hög kvalitet som möjligt. Dessutom behöver vi radikalt ändra vårt spel. Gå ifrån bollrullandet och gå mot ett rakare, enklare spel, som blir lättare att behärska. 

Bosse

Tosse
Bild för Tosse

Arteta såg nöjd ut 

Woodie
Bild för Woodie
Andreas Näsström wrote:

Leno gör inga misstag. Martinelli sliter. Torreira slet och var i min bok bra. I övrigt inga glädjeämnen. 

Håller med. Sen finns det ju kvalitet i Pepe men måste jobba hårdare. 

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund
Woodie wrote:
Andreas Näsström wrote:

Leno gör inga misstag. Martinelli sliter. Torreira slet och var i min bok bra. I övrigt inga glädjeämnen. 

Håller med. Sen finns det ju kvalitet i Pepe men måste jobba hårdare. 

Just för tillfället känns det som att Martinelli är storvärvningen och Pepe den okända talangen! 

Ang Özil! Kan bara hålla med i kören om att han ska bort! Har alltid sagt att han är ett spelgeni, en provider, en servitör av väldigt hög klass, MEN han har inte lust, ork eller kapasitet att jobba defensivt! Han är grym i rätt lag och rätt omgivnig där han kan koncentrera sig på det offensiva! Arsenal i allmänhet och årets Arsenal i synnerhet är så långt ifrån en sån omgivning som är tänkbart möjligt! 

Att förlänga hans kontrakt och ge han en väldigt väldigt fläskig lön kan nog vara ett av dom största misstagen klubben har gjort dom sista 15 åren!

Glenn
Bild för Glenn

ArsenalOut

COYG

Sidor