Medlemmar: 8781 st.
Visa menyn

Arsenal-Manchester United 1/1 kl 21.00

122 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Glenn
Bild för Glenn

Byt ut den jävla domaren! Hur kan linjenannen inte se den tröjdragningen från 1 m???

COYG

Pelle
Bild för Pelle

Luiz var lika bra motChelsea, har ni glömt det?

If it's too strong, then you're too weak!

Pelle
Bild för Pelle
Glenn wrote:

Byt ut den jävla domaren! Hur kan linjenannen inte se den tröjdragningen från 1 m???

Du menar när Pepe stöp och behövde ligga kvar en minut för att han hade ont i tröjan? ;)

If it's too strong, then you're too weak!

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:

Luiz var lika bra motChelsea, har ni glömt det?

nix. Han ser ut som i fornstora dagar. Lugn o säker

COYG

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Glenn wrote:

Byt ut den jävla domaren! Hur kan linjenannen inte se den tröjdragningen från 1 m???

Du menar när Pepe stöp och behövde ligga kvar en minut för att han hade ont i tröjan? ;)

han drogs i tröjan. Vad han fick ont av har jag ingen aning

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Nu har vi tappt lite. Gäller att vi steppar upp nu. Hitta tillbaka till första halvlek. 

Supporter sedan 1983! 

Göran Carlström
Bild för Göran Carlström

Håller med om att Luiz var bra mot Chelsea också men tycker att jg an hjälper sina back kollegor bättre än på mycket, mycket länge. Greken och Luiz har kört One man show tidigare och inte tillsammans, nu ser det bättre ut

 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Tom Özil jobbar hemåt, alla fall en liten bit ;)

Supporter sedan 1983! 

Pelle
Bild för Pelle
Glenn wrote:
Pelle wrote:
Glenn wrote:

Byt ut den jävla domaren! Hur kan linjenannen inte se den tröjdragningen från 1 m???

Du menar när Pepe stöp och behövde ligga kvar en minut för att han hade ont i tröjan? ;)

han drogs i tröjan. Vad han fick ont av har jag ingen aning

Ja, det var ansolut tröjfdragning och borde gett oss frispark, gillade dock inte Pepes filmande

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Börjar likna matchen mot Chelsea nu. 

Jepson
Bild för Jepson

Snart skickar jag ostskivor av gamle ole till de där domarna som inte borde döma fotboll över huvud taget.

RoPa87
Bild för RoPa87

Tycker vi har backat hem alldeles för mycket nu i andra. Visst att vi inte pallar spela 90 min så som i första halvleken men känns inte bra att backa hem såhär mycket, om vi inte kontrar in 3-0 snart då ;)

RoPa87
Bild för RoPa87

Det bytet fattar jag inte om inte Arteta vill ha lite mer defensiv hjälp på den kanten nu. För Pepe har gjort en bra match. 

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Glenn wrote:
Pelle wrote:
Glenn wrote:

Byt ut den jävla domaren! Hur kan linjenannen inte se den tröjdragningen från 1 m???

Du menar när Pepe stöp och behövde ligga kvar en minut för att han hade ont i tröjan? ;)

han drogs i tröjan. Vad han fick ont av har jag ingen aning

Ja, det var ansolut tröjfdragning och borde gett oss frispark, gillade dock inte Pepes filmande

inte jag heller! Patetiskt!

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Känslan finns att om United får in ett mål så rasar det och vi förlorar med 3-2

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Auba har inte varit spec lyckad ikväll. Dags att han petar in en

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Nu blir de jobbigt....

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

VAR är på vår sida. 

Supporter sedan 1983! 

Pelle
Bild för Pelle
Robin Palmkvist wrote:

Det bytet fattar jag inte om inte Arteta vill ha lite mer defensiv hjälp på den kanten nu. För Pepe har gjort en bra match. 

Pepe var ju nyss skadad så han orkar nog inte 90 än, men jag missade vem som kom in istället? Kola mot Saka, men vem ersatte Pepe?

If it's too strong, then you're too weak!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Skapligt läge för.att varna för filmning där

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Pelle wrote:
Robin Palmkvist wrote:

Det bytet fattar jag inte om inte Arteta vill ha lite mer defensiv hjälp på den kanten nu. För Pepe har gjort en bra match. 

Pepe var ju nyss skadad så han orkar nog inte 90 än, men jag missade vem som kom in istället? Kola mot Saka, men vem ersatte Pepe?

 

Nelson

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Pelle wrote:
Robin Palmkvist wrote:

Det bytet fattar jag inte om inte Arteta vill ha lite mer defensiv hjälp på den kanten nu. För Pepe har gjort en bra match. 

Pepe var ju nyss skadad så han orkar nog inte 90 än, men jag missade vem som kom in istället? Kola mot Saka, men vem ersatte Pepe?

Nelson 

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Nu har vi stannat upp... Inte bra.

Life and Arsenal are miracles enough.

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

Men dra iväg insparken!!!!!!

Glenn
Bild för Glenn

Börjar bli jobbigt

COYG

Byarum
Bild för Byarum

Fan, det börjar bli nervöst,,, vi ligger för djupt,,,

Bosse

Ulf Dejehed
Bild för Ulf Dejehed

Hur kan vi tappa allt

RoPa87
Bild för RoPa87

Vi får inte alls hålla bollen mer än fåtal sekunder åt gången. Blir jävligt jobbigt detta nu!!! Alldeles för mycket Chelsea vibbar nu!!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Känns som de kan komma en straff när som nu när de är å dräller i straffområdet. 

RoPa87
Bild för RoPa87

Ut med Torreira och in med Guendouzi känns inte bra nu. Bara hoppas Guendouzi kan komma in och göra sån insats som han gjort några gånger tidigare där han varit sjukt dominant. 

COYG orka hela matchen nu!!!!

Sidor