Medlemmar: 8780 st.
Visa menyn

Chelsea-Arsenal 21/1

90 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Chelsea-Arsenal 21/1

Tisdag och match på igen. Denna gång ett derby. Svår match på pappret. Räknar med samma lag som senast, ev byte av högerback. 
Börjar vi som senast mot Chelsea och håller i det längre så bör vi vinna. Lacca säger i en intervju att laget är för naiva och det håller jag med om. Arsenal behöver en riktigt ledare på planen, som kan piska på laget när det behövs. (Saknar Vieira)

Oavgjort är ett okey resultat men hjärtat önskar vinst. Gärna en förkrossande seger. 

Supporter sedan 1983! 

Glenn
Bild för Glenn

Kan vi orka en hel match? Knappast. 3 snabba mål så kanske vi kan hålla men vem ska göra dem? Känns rätt pessimistisk

COYG

Jockejocke
Bild för Jockejocke

Tro på 0-0 idag tyvär  

ARSENAL TILL JAG DÖR 

RoPa87
Bild för RoPa87

Vet inte varför, kan bero på att auba inte är med, men jag känner mig väldigt pessimistisk i än för matchen idag. Kan tyvärr inte se vem som ska göra målen. Både Pepe och Laca har ju en hel del mål i sig men ingen har direkt känts het sista tiden framför målet.. hoppas verkligen jag har fel och att vi vinner idag!

COYG!

Glenn
Bild för Glenn

4 poster innan matchstart i derby mot Chelski. Alla har gett upp innan?

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Chelskis försvar avskräcker ej men våra forwards är iskalla förutom Martinelli

COYG

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Ingen äkta supporter ger upp Arsenal;) 

Supporter sedan 1983! 

Tosse
Bild för Tosse

Fortsätt utmana Emerson nu

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Stillastående och för många touch! 

Lira ut så mkt som möjligt mot Emerson. Där har Pepe chansen att skada dem hårt

RWHP
Bild för RWHP

Vill ha in Ceballos mot Özil, han utmanar mer och jobbar hårdare. Özil levererar 1 meters passningar just nu :(

King Henry #14

Tosse
Bild för Tosse

Mustafi! 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Rött kort igen. Nu vlir jag nöjd Med oavgjort resultat 

Supporter sedan 1983! 

Glenn
Bild för Glenn

Vår idiotiska backlinje ställer till det igen. Dags att spela Fifa då

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Mustafi sätter Luiz i skiten så han får dra på sig ett rött. Samtidigt bättre av Luiz att låta abraham får göra mål än att ta rött....

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

God natt

RWHP
Bild för RWHP

Fy fan va trött man blir...

King Henry #14

Glenn
Bild för Glenn

Den straffen hade mormor tagit

COYG

Peter Svanholm
Bild för Peter Svanholm

Mustafi..vilket misstag.....

Woodie
Bild för Woodie

Varför rött? 

Jonas S
Bild för Jonas S

Nej jag stänger av. Pallar inte.

Be excited!

Tosse
Bild för Tosse

Vi kan ju inte säga att vi gör det lätt för oss

Glenn
Bild för Glenn

Detta skitlag som Chelski har med en ny coach ska alltså knipa fjärdeplatsen och vi får slåss om 10:e platsen

COYG

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Helvete vad vidrigt. Mustafi förnekar sig inte. Kändes tufft med rött eller? Skit, jävlar vad osugen man är på resten av denna match nu

Vicious
Bild för Vicious

Fan om man kunde trycka på snabbsimulering och simulera fram tills säsongen 2022/2023 typ. När vi är ett etablerat Championshipgäng alltså. Skämt åsido. Det är bara att spela av säsongen.

#Championship

Jepson
Bild för Jepson

Hårt med rött och straff.. Men tja. Ut med Özil, bidrar inte när vi är en man mindre

Linda Ankén
Bild för Linda Ankén

Och där sjönk man som en sten.. Ett rött kort är inte vad vi behöver nu. Tycker dessutom att Luiz ryckt upp sig rejält sen Arteta tog över. 

LindA

Glenn
Bild för Glenn

En match på Luiz? Inte för det spelar nån roll. Vår backlinje häller div 7 klass

COYG

RWHP
Bild för RWHP

Özil bromsar upp och är fan bara sämst, ut med skiten. Usch va svårt jag har för Özil!

King Henry #14

Glenn
Bild för Glenn

5 mål o 4 ass sedan Özil skrev på sitt monsterkontrakt. Kan vara en av de allra dummaste affärerna i PL. Nästan klass med United o Pogba

COYG

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Vi måste ju köpe en mittback och en vänsterback med tyvärr.

Jockejocke
Bild för Jockejocke

12 plats  

ARSENAL TILL JAG DÖR 

Sidor