Medlemmar: 8705 st.
Visa menyn

Chelsea-Arsenal 21/1

90 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
Woodie wrote:

Så jävla orättvist! 

Så jävla rättvist. ;)

If it's too strong, then you're too weak!

RoPa87
Bild för RoPa87

Captain oh my captain!!!!!!!!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Vi  tappar det här med . Ska vi säga 95e.

Tosse
Bild för Tosse

Håll i nu 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

McAn
Bild för McAn

Jag har sett en halvtimme. Väldigt fin moral och kämpaglöd. Vackert, även om det inte skulle hålla.

Tosse
Bild för Tosse

Vilken match vi gör av detta i andra halvlek 

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Holding imponerar inte på mig, tyvärr. 

Men en "rolig" match. Arsenal gav ALDRIG upp. Gillar det. Rolig vår väntar.  

Supporter sedan 1983! 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Blev rånade sist å fick iaf tillbaka 1 poäng. Frågan är om inte utvisningen gör oss bättre.

RoPa87
Bild för RoPa87

Jävligt skönt X efter det röda. Väldigt starkt att komma tillbaka i andra halvlek. Tycker vi gör en bra andra halvlek med tanke på en man mindre. 

Men vi MÅSTE verkligen börja ta våra 3 poängare snart. 

Vicious
Bild för Vicious

6-12-6. Fin rad :) Idag tar man krysset alla dagar i veckan dock.

#Championship

Tosse
Bild för Tosse

Underbart att se Azpilicuetars besvikelse efter matchen. Han som var så glad bara för en liten stund sedan. 

Woodie
Bild för Woodie
Pelle wrote:
Woodie wrote:

Så jävla orättvist! 

Så jävla rättvist. ;)

+1

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Äntligen är det vi som reser oss. Två gånger om dessutom! Stor skillnad mot alla poäntapp tidigare, det här är en seger bara att ta sig tillbaks. Grymt Arsenal! 

RWHP
Bild för RWHP

Herregud va skönt! De här kändes som en vinst, även om de bara vart kryss så hoppas jag på att moralen tar det som en vinst, tycker vi imponerade även om vi fick ha mycket försvarsspel. Mustafi spelade upp sig!

King Henry #14

Woodie
Bild för Woodie

Äntligen trots allt som gick och har gått fel så lyckas vi från en rejäl brygga få oavgjort! Längesen jag kände mig så här upprymd! Tack! 

Glenn
Bild för Glenn

Härlig kämpainsats! Hoppas det kan ge oss självförtroende. Gött ned Bellerin

COYG

Pelle
Bild för Pelle

Notera att Chelsea hade en man mer och enormt bollinnehav/spelövertag under 60 minuter: Dom gör ett mål och vi två...

If it's too strong, then you're too weak!

Dr PAW
Bild för Dr PAW

Grymt viktigt för självförtroendet! Blir svårt att somna efter den här urladdningen. COYG!

Life and Arsenal are miracles enough.

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Bäst idag är Martinelli, Leno.. Och Mustafi... Efter ett nära på oförlåtligt misstag gör han en enorm krigarinsats. Jag tror han täckte ett skott typ var femte minut

Det blir förhoppnngsvis en känsla att bygga vidare på! Det är något vi verkligen behöver 

Jocke K
Bild för Jocke K

Härlig inställning och skönt att vi kan ha flytet med oss för en gångs skull. Det här jävlar anamma spelet och positiva inställningen trots utvisning och två underläge hade aldrig hänt under Emery. Bra Arteta detta tar vi med oss! Come on Gunners! 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

RWHP
Bild för RWHP
Andreas Näsström wrote:

Bäst idag är Martinelli, Leno.. Och Mustafi... Efter ett nära på oförlåtligt misstag gör han en enorm krigarinsats. Jag tror han täckte ett skott typ var femte minut

Det blir förhoppnngsvis en känsla att bygga vidare på! Det är något vi verkligen behöver 

 

Faktiskt, först efter Mustafis misstag tänkte jag att jag förstår att han inte är på sociala medier längre men så som han bara borsta bort det misstaget från axlarna och rykte upp sig va väldigt imponerande!

King Henry #14

Fredde
Bild för Fredde
RWHP wrote:
Andreas Näsström wrote:

Bäst idag är Martinelli, Leno.. Och Mustafi... Efter ett nära på oförlåtligt misstag gör han en enorm krigarinsats. Jag tror han täckte ett skott typ var femte minut

Det blir förhoppnngsvis en känsla att bygga vidare på! Det är något vi verkligen behöver 

 

Faktiskt, först efter Mustafis misstag tänkte jag att jag förstår att han inte är på sociala medier längre men så som han bara borsta bort det misstaget från axlarna och rykte upp sig va väldigt imponerande!

Sociala medier är för 14-åriga flickor och c-kändisar. Alla spelare borde strunta i det och fokusera på fotbollen. Privata konton (fakenamn obv) får väll vara okej, men hålla på att visa upp en massa kepsar och annat trams får alla mer än gärna lägga av med!

Klart de kommer få hat när det inte går bra och de håller på med sånt.

You win some, you draw some

Tosse
Bild för Tosse

Martinelli, Leno och 

Pelle
Bild för Pelle

En brasse orsakade mål i baken, en annan brasse gjorde mål.

En spansk högerback gjorde mål för Chelsea, en spansk högerback gjorde mål för Arsenal.

Bägge lagens kaptener gjorde mål.

Klart oavgjort var rättvist utifrån detta?

If it's too strong, then you're too weak!

Jonas S
Bild för Jonas S
Pelle wrote:

En brasse orsakade mål i baken, en annan brasse gjorde mål.

En spansk högerback gjorde mål för Chelsea, en spansk högerback gjorde mål för Arsenal.

Bägge lagens kaptener gjorde mål.

Klart oavgjort var rättvist utifrån detta?

Ingen match man får se varje veckan direkt. Kändes episk på något sätt. Förhoppningsvis tog vi ett steg framåt mentalt i och med den här matchen. Hoppas att det kommer fler.

Be excited!

Simon PWN
Bild för Simon PWN
Fredde wrote:
RWHP wrote:
Andreas Näsström wrote:

Bäst idag är Martinelli, Leno.. Och Mustafi... Efter ett nära på oförlåtligt misstag gör han en enorm krigarinsats. Jag tror han täckte ett skott typ var femte minut

Det blir förhoppnngsvis en känsla att bygga vidare på! Det är något vi verkligen behöver 

 

Faktiskt, först efter Mustafis misstag tänkte jag att jag förstår att han inte är på sociala medier längre men så som han bara borsta bort det misstaget från axlarna och rykte upp sig va väldigt imponerande!

Sociala medier är för 14-åriga flickor och c-kändisar. Alla spelare borde strunta i det och fokusera på fotbollen. Privata konton (fakenamn obv) får väll vara okej, men hålla på att visa upp en massa kepsar och annat trams får alla mer än gärna lägga av med!

Klart de kommer få hat när det inte går bra och de håller på med sånt.

Fan vad bra sagt Fredde, angående asociala medier. Fjortisar å wannabes. Skrattade högt för första gången detta år. Tack! 

Tosse
Bild för Tosse
MickeLi
Bild för MickeLi

twitter: @MikeBergkamp

Sidor