Medlemmar: 8781 st.
Visa menyn

Bournemouth vs Arsenal 27/1

65 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jocke K
Bild för Jocke K

Vad menar du med "en match på hans nivå"? Vi möter ett PL lag på bortaplan. Hade du sagt samma om det hade varit en PL match? 

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Byarum
Bild för Byarum

Nu kör vi igen,,, COYG 

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S
Byarum wrote:
Jonas S wrote:

Grymt bra halvlek. Martinelli fortsätter imponera stort, Guendouzi dominerar matchen, generellt vet alla på plan vad dom sysslar med och varför. Bellerin passar så bra i den nya högerbacksrollen som går in. Med AMN får vi en stark central mittfältare, med Bellerin får vi en agressivt offensiv mittfältare när chans ges. Tycker Nketiah gör Laca-rollen bra. Gillar att han spelar så pass avslappnat. Något jag inte sett från honom tidigare.

Tack vare Graniten klarar vi idag oss utan en spelskicklig mittback. Men med Luiz är det här laget så mycket bättre.

Brilliant!

Instämner med Guendouzi. Arteta har skapat struktur i hans spel. Han spelar rakare, mera framåt och snabbare. Sen har han bara legat en gång på gräset och grinat,,,

Verkligen! Han har ju alltid varit som en kaos-spelare, vilket jag inte haft några problem med då han är så pass ung som central mittfätare. Men det händer saker med honom under Arteta. Rakare, enklare och bättre.

Be excited!

Byarum
Bild för Byarum
Jocke K wrote:

Vad menar du med "en match på hans nivå"? Vi möter ett PL lag på bortaplan. Hade du sagt samma om det hade varit en PL match? 

Tänker på motståndet,,,vill verkligen inte förringa något, för ingen spelare har nånsin fått mera skit än han, utan jag unnar honom framgång. 

Bosse

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Pelle wrote:
Patric Johansson wrote:

Och gör det väl det så är det bara att byte från fhd till hd

Du menar väl från uhd?

Här kallas det fhd. Men grund och botten är det samma. 

Supporter sedan 1983! 

Pelle
Bild för Pelle
Patric Johansson wrote:
Pelle wrote:
Patric Johansson wrote:

Och gör det väl det så är det bara att byte från fhd till hd

Du menar väl från uhd?

Här kallas det fhd. Men grund och botten är det samma. 

Nä verkligen inte, fhd är "full HD" och har en fjärdedel av upplösningen som uhd (ultra hd) har.

If it's too strong, then you're too weak!

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson
Pelle wrote:
Patric Johansson wrote:
Pelle wrote:
Patric Johansson wrote:

Och gör det väl det så är det bara att byte från fhd till hd

Du menar väl från uhd?

Här kallas det fhd. Men grund och botten är det samma. 

Nä verkligen inte, fhd är "full HD" och har en fjärdedel av upplösningen som uhd (ultra hd) har.

Ok, jag har tyvärr inte koll. Tycker bilden är bra. Men visst är det skillnad på uhd och fhd. 

Supporter sedan 1983! 

Mats Byrstedt
Bild för Mats Byrstedt

Pepe har inte någon bra kväll direkt

Bubblan

Glenn
Bild för Glenn

Ska vi rasa ihop i andra nu igen? Trodde att vi hade slutat med det

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S

Älskar att Guendouzi blir utbuad. In min värld är en central mittfältare aldrig bra nog om han inte blir konstant utbuad på bortaplan. Och samma sak med strikers.

Be excited!

Byarum
Bild för Byarum

Aj, aj, aj Mustafi,,,

Bosse

Vicious
Bild för Vicious

Det där var nog det sista vi såg av Mustafi i Arsenal antar jag. Han avslutar med en fin insats iaf!

Nu måste ju en mittback in i januari.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Tappat allt spel. Slutar säkert 2-2 o ett jobbigt omspel

COYG

Byarum
Bild för Byarum

Känns inte bra just nu,,,

Bosse

Jonas S
Bild för Jonas S

Nu måste vi ju köpa eller låna en mittback. Om vi inte kan lägga nio patetiska miljoner på den här spanska mittbacken så undrar jag seriöst med vilket pungkula den där Kroenke tänker.

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious

Hoppas Ceballos visar upp sig nu. Vi kan bli så mycket bättre om vi bara får igång honom på riktigt.

#Championship

Glenn
Bild för Glenn

Nu ser det bättre ut

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Bara inte Bellerin blir borta ett tag till nu efter den smällen. Han har varit bra både mot Chelsea senast och idag. 

Andreas Näsström
Bild för Andreas Näsström

Måtte det inte vara allvarligt

Glenn
Bild för Glenn

Stäng av den där jävla Atkinson. Han har ju ingen som helst koll. Lunkar 30 m från händelserna

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Hoppas Chelski slår ut Fools i nästa runda

COYG

Glenn
Bild för Glenn

Vill se Ceballos starta nästa match istället för Özil

COYG

Jonas S
Bild för Jonas S
Glenn wrote:

Stäng av den där jävla Atkinson. Han har ju ingen som helst koll. Lunkar 30 m från händelserna

Han är äldre än min farfar. I alla fall ser det ut så. Och min farfar är 79 bast men i bättre fysisk form.

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious

Inte denna gång heller nej.

#Championship

Byarum
Bild för Byarum

Vi löser detta,,,

Bosse

Patric Johansson
Bild för Patric Johansson

Holding imponerar verkligen inte längre. Totalt ur balans. 

Supporter sedan 1983! 

Jonas S
Bild för Jonas S

Jättefin seger. Jag tycker man inte behöver snacka om det här så mycket mer. Jag är mest väldigt supernöjd.

Men vi måste ju fixa in en gubbe som kan spela mittback. Det är desperat läge. Om Holding är den vi skall lita på bakom Sokratis och Luiz fram tills sommaren blir jag väldigt, väldigt orolig. Det kommer ju bli total katastrof. Då är allt helt utanför Artetas kontroll.

Be excited!

Pelle
Bild för Pelle
Vicious wrote:

Inte denna gång heller nej.

Vad menar du? Vill du vi skulle förlora? Hålla nollan på bortaplan med ungdomslaget?

If it's too strong, then you're too weak!

Vicious
Bild för Vicious
Pelle wrote:
Vicious wrote:

Inte denna gång heller nej.

Vad menar du? Vill du vi skulle förlora? Hålla nollan på bortaplan med ungdomslaget?

Det hade varit trevligt med en nolla som omväxling, ja. Men man kan inte få allt här i livet. 40 minuter riktigt bra spel idag iaf.

#Championship

Pelle
Bild för Pelle

Skönt med seger och slippa omspel såg stabilt ut i första, men i andra kom vi inte ens in i matchen.

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor