Medlemmar: 8804 st.
Visa menyn

Bournemouth vs Arsenal 27/1

65 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pelle
Bild för Pelle
Vicious wrote:
Pelle wrote:
Vicious wrote:

Inte denna gång heller nej.

Vad menar du? Vill du vi skulle förlora? Hålla nollan på bortaplan med ungdomslaget?

Det hade varit trevligt med en nolla som omväxling, ja. Men man kan inte få allt här i livet. 40 minuter riktigt bra spel idag iaf.

Absolut hade det varit trevligt, men knappast en rimlig anledning att vara besviken tycker jag.

If it's too strong, then you're too weak!

Vicious
Bild för Vicious
Pelle wrote:
Vicious wrote:
Pelle wrote:
Vicious wrote:

Inte denna gång heller nej.

Vad menar du? Vill du vi skulle förlora? Hålla nollan på bortaplan med ungdomslaget?

Det hade varit trevligt med en nolla som omväxling, ja. Men man kan inte få allt här i livet. 40 minuter riktigt bra spel idag iaf.

Absolut hade det varit trevligt, men knappast en rimlig anledning att vara besviken tycker jag.

Vi har alldeles för lite av den varan och när det många gånger är nära och vi likt förbannat släpper in en boll i slutminuterna blir man lite less helt enkelt.

#Championship

Jonas S
Bild för Jonas S
Vicious wrote:
Pelle wrote:
Vicious wrote:
Pelle wrote:
Vicious wrote:

Inte denna gång heller nej.

Vad menar du? Vill du vi skulle förlora? Hålla nollan på bortaplan med ungdomslaget?

Det hade varit trevligt med en nolla som omväxling, ja. Men man kan inte få allt här i livet. 40 minuter riktigt bra spel idag iaf.

Absolut hade det varit trevligt, men knappast en rimlig anledning att vara besviken tycker jag.

Vi har alldeles för lite av den varan och när det många gånger är nära och vi likt förbannat släpper in en boll i slutminuterna blir man lite less helt enkelt.

Så du ser vår backlinje hålla nollan på bortaplan bara så där? Ser du namnen på startelvan? Har du sett dessa spelare spela fotboll? Har du sett dessa spelare förut med den tekniska nivå dom klarar av att spelat fotboll på?

Jag vet att Bournemouth inte är ett vidare bra fotbollslag. Men det är inte vi heller. Men vi är idag bra mycket bättre än vi varit tidigare denna säsong och vi har en tränare vars arbete ger resultat och som får spelare att ta kliv åt rätt håll.

Newsflash: Arsenal är inget toplag och har inte så varit på många, många år. (förlåt Vicious, älskar ditt alias btw)

Be excited!

Vicious
Bild för Vicious
Jonas S wrote:
Vicious wrote:
Pelle wrote:
Vicious wrote:
Pelle wrote:
Vicious wrote:

Inte denna gång heller nej.

Vad menar du? Vill du vi skulle förlora? Hålla nollan på bortaplan med ungdomslaget?

Det hade varit trevligt med en nolla som omväxling, ja. Men man kan inte få allt här i livet. 40 minuter riktigt bra spel idag iaf.

Absolut hade det varit trevligt, men knappast en rimlig anledning att vara besviken tycker jag.

Vi har alldeles för lite av den varan och när det många gånger är nära och vi likt förbannat släpper in en boll i slutminuterna blir man lite less helt enkelt.

Så du ser vår backlinje hålla nollan på bortaplan bara så där? Ser du namnen på startelvan? Har du sett dessa spelare spela fotboll? Har du sett dessa spelare förut med den tekniska nivå dom klarar av att spelat fotboll på?

Jag vet att Bournemouth inte är ett vidare bra fotbollslag. Men det är inte vi heller. Men vi är idag bra mycket bättre än vi varit tidigare denna säsong och vi har en tränare vars arbete ger resultat och som får spelare att ta kliv åt rätt håll.

Newsflash: Arsenal är inget toplag och har inte så varit på många, många år. (förlåt Vicious, älskar ditt alias btw)

Jo, jag vet att vi är skit, men även skitlagen håller ju nollan in emellan. Watford på 19:e plats har fler nollor än oss i ligan.

Håller med om att det överlag börjar se bättre ut. Första halvlek såg vi ut ungefär som vi brukade göra under Wenger (förutom sista åren). På den tiden dominerade vi i princip alltid matchbilden och dom gångerna vi tappade poäng var det i regel orättvist. Poängtapp kunde man ta på ett helt annat sätt för man visste att vi skulle studsa tillbaks då spelet i längden var vägvinnande. Numera vet man aldrig riktigt vad man får. På en lite sämre dag är vi spelmässigt underlägsna mot alla lag i ligan. Sånt hände inte förr. Det är inte som att lagen vi hade då var så fantastiskt mycket bättre heller. Vi kunde spela ut motståndare med Denilson och Diaby på mittfältet.

Haha, tackar. Gammalt nick som lever med från "gamingtiden".

#Championship

Sidor