Medlemmar: 8807 st.
Visa menyn

Arsenal - West Ham 9/8

184 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Örtan
Bild för Örtan

Efter en sån skitstart så blir det nog som vanligt att vi får slåss om en 3:e plats som bäst.

 

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Örtan wrote:

Efter en sån skitstart så blir det nog som vanligt att vi får slåss om en 3:e plats som bäst.

 

Äh, det det finns inte två lag som känns så överlägsna iår. Komme bli rå hårt mellan the "new" big 4 och Pool och Spurs sladdar därefter i vanlig ordning.

Jonas S
Bild för Jonas S

Jag tror det blir betydligt ljämnare i toppen i år. Chelsea kan nog inte göra en bättre säsong i alla fall. City verkar få ihop ett lag som kan utmana på allvar. De Bruyne, Silva, Sterling och Agüero känns som ligans bästa offensiv och största målskörd. United känns också rätt starka offensivt. De plockar alltid fler poäng än de borde. Och vi borde ju kunna plocka några fler poäng än förra säsongen med förhoppningsvis ett par färre skador.

Dock har jag svårt att se oss eller United ta titeln. Vi har brädden och balansen men inte riktigt spetsen. United är med alla sina förstärkningar ett nytt lag som skall spelas ihop och deras backlinje känns som ett stort frågetecken. City och Chelsea ser på papperet snäppet starkare ut även om Chelsea kanske är lite väl tunna längst fram. Jag skulle sätta mina pengar på City. Om de får in De Bruyne.

Pool och Spurs tror jag inte kommer ha något med CL-platserna att göra. Kanske fram till januari eller så.

Be excited!

Sidor