Medlemmar: 8817 st.
Visa menyn

Crystal P - Arsenal 16/8

210 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
B-G
Bild för B-G

Vad är det för slingor i håret Özil har. Kör han stentvättade jeans och spetsboots med tro?

Twitter @grvdga

Glenn
Bild för Glenn

walcott noll min. Synd!

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Känns som vi går lite för defensivt nu. Är rädd att detta kan straffa sig!!

RoPa87
Bild för RoPa87

Vad är meningen med att göra walcott till en av de bäst betalda i klubben om man inte anser han vara tillräckligt bra för att knappt få någon speltid.... Känns märkligt. 

Jepson
Bild för Jepson

Arteta har ju varit riktigt snabb i löpningarna. Spänt upp senorna över semestern? :)

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Nu osar det katt...

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jajo67
Bild för Jajo67

Men kan vi sluta sjunka och bara tjonga bort allt nu eller ?

Glenn
Bild för Glenn

Skitdomare! Inte mkt rätt du har

COYG

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Jag fattar inte detta med Cech. Han verkar ju hur osäker som helst.

Glenn
Bild för Glenn
Janne Jonsson wrote:

Men kan vi sluta sjunka och bara tjonga bort allt nu eller ?

blir så med dessa defensiva byten. Helt fel taktik men Wenger gör samma varje gång. Guldläge för Walcott men han får bara komma in när de andra parkerar bussen. Då är det meningslöst

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67

Nu är vi helt under isen & Ramsey radar upp felbeslut

Glenn
Bild för Glenn
Guldkorven wrote:

Jag fattar inte detta med Cech. Han verkar ju hur osäker som helst.

sitta på bänken ett år och sen 2 dundertavlor. Klart självförtroendet påverkas

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87

Fattar inte att wenger bara sitter ner på bänken när vi verkligen är tillbaka tryckta som vi är nu i slutet. Fan upp med dig, vråla lite, ge laget lite energi, pusha spelarna och få dem att ta de där allra sista procenten ur kropparna!!!

Jajo67
Bild för Jajo67

Kan vara en av de sämsta korta hörnor som slagits i syfte att döda tid, lol

Jepson
Bild för Jepson

Segern var skön.

Isamag
Bild för Isamag

3 poäng iallafall 

Glenn
Bild för Glenn

Skönt med 3p men borde gjort många fler mål. Skärpan måste bli bättre! Bra inhopp av Arteta.

COYG

Glenn
Bild för Glenn
R. Palmkvist wrote:

Fattar inte att wenger bara sitter ner på bänken när vi verkligen är tillbaka tryckta som vi är nu i slutet. Fan upp med dig, vråla lite, ge laget lite energi, pusha spelarna och få dem att ta de där allra sista procenten ur kropparna!!!

haha det händer aldrig. Ju farligare det blir desto djupare sjunker han ner

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67

Yess

3p , oerhört viktigt och rättvist men vi får fan skärpa till oss i slutskedena på matcherna. Vi bjuder ju fan CP på lägen att kvittera för att vi slutar spela helt och sjunker på tok för djupt - idiotiskt!

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Vi måste göra fler mål på chanserna framöver. Skön seger å bra anfallsspel!

B-G
Bild för B-G

Viktigt!! Starkt att vinna. Det var inte många hör som trodde det!

Twitter @grvdga

B-G
Bild för B-G

Nu hoppas vi på 0-0 Mellan city Chelsea. 

Twitter @grvdga

Mikael Arstadius
Bild för Mikael Arstadius

Skön vinst. Hoppas på kryss mellan shitty-chelski

Be yourself; everyone else is already taken

Jonas S
Bild för Jonas S

Tre poäng. Allt som betyder något efter den här matchen. Jag tycker försvarsspelet ser lite lagom ofokuserat och darrigt ut periodvis. Cech är inte stabil i sin nya roll i Arsenal. Coq gör en rätt kass match. Arteta var bättre tycker jag. Men offensivt börjar det falla lite mer på plats. Özil ser bra ut. Alexis skapar kaos fast han inte är riktigt tillbaka än. Giroud gjorde en riktigt vasst avslut på målet. Även Ramsey ser bättre ut. Dock måste vi bli effektivare och göra mål på chanserna vi skapar.

Be excited!

B-G
Bild för B-G
Jonas S wrote:

Tre poäng. Allt som betyder något efter den här matchen. Jag tycker försvarsspelet ser lite lagom ofokuserat och darrigt ut periodvis. Cech är inte stabil i sin nya roll i Arsenal. Coq gör en rätt kass match. Arteta var bättre tycker jag. Men offensivt börjar det falla lite mer på plats. Özil ser bra ut. Alexis skapar kaos fast han inte är riktigt tillbaka än. Giroud gjorde en riktigt vasst avslut på målet. Även Ramsey ser bättre ut. Dock måste vi bli effektivare och göra mål på chanserna vi skapar.

Özil grym.  

Målen kommer med Benzema till nästa match ;)

Twitter @grvdga

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Jonas S wrote:

Tre poäng. Allt som betyder något efter den här matchen. Jag tycker försvarsspelet ser lite lagom ofokuserat och darrigt ut periodvis. Cech är inte stabil i sin nya roll i Arsenal. Coq gör en rätt kass match. Arteta var bättre tycker jag. Men offensivt börjar det falla lite mer på plats. Özil ser bra ut. Alexis skapar kaos fast han inte är riktigt tillbaka än. Giroud gjorde en riktigt vasst avslut på målet. Även Ramsey ser bättre ut. Dock måste vi bli effektivare och göra mål på chanserna vi skapar.

Håller med.

Vi missar massor av chanser och borde ha avgjort långt tidigare. Hoppas bara att "årets värvning" inte visar sig vara årets dumhet. Just nu saknar jag Tjässny.

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:
R. Palmkvist wrote:

Fattar inte att wenger bara sitter ner på bänken när vi verkligen är tillbaka tryckta som vi är nu i slutet. Fan upp med dig, vråla lite, ge laget lite energi, pusha spelarna och få dem att ta de där allra sista procenten ur kropparna!!!

haha det händer aldrig. Ju farligare det blir desto djupare sjunker han ner

ja och det är det som är det värsta. Fan lyft på röven och hjälp laget genom att ge dem lite energi och lyft alla spelarna!! Inte sitta och sura och ge sken av att du är jäkligt nervös. Va fan ska spelarna bli då? Är tränaren pissenervös är det klart att det smittar av sig på resten av laget!

Jocke K
Bild för Jocke K

Skönt att vi tar tre mycket viktiga poäng genom att slita och jobba in i i det sista. De första 20-25 minuterna spelade vi mycket bra men sen tappade vi spelet. CP är mycket bra så vi får vara mycket nöjda med första trepoängaren och hoppas att spelet är bättre nästa match. Intressant att höra Nivas synpunkt på hur Koscilny agerar vid långskott jämfört med bl.a. Terry. Förstår därmed varför Cesh är lite osäker i målet.

Arsenalsupporter sen 1971 då  Arsenal vann The Double.

Glenn
Bild för Glenn
Jocke K wrote:

Skönt att vi tar tre mycket viktiga poäng genom att slita och jobba in i i det sista. De första 20-25 minuterna spelade vi mycket bra men sen tappade vi spelet. CP är mycket bra så vi får vara mycket nöjda med första trepoängaren och hoppas att spelet är bättre nästa match. Intressant att höra Nivas synpunkt på hur Koscilny agerar vid långskott jämfört med bl.a. Terry. Förstår därmed varför Cesh är lite osäker i målet.

scrolla bakåt nån sida så kan du läsa 2ggr om från mig där jag säger att Kos inte får vända röven till. Han hade stoppat bollen annars.

Fan jag borde nog sitta i studion :-)

COYG

B-G
Bild för B-G
Mickys wrote:
Jocke K wrote:

Skönt att vi tar tre mycket viktiga poäng genom att slita och jobba in i i det sista. De första 20-25 minuterna spelade vi mycket bra men sen tappade vi spelet. CP är mycket bra så vi får vara mycket nöjda med första trepoängaren och hoppas att spelet är bättre nästa match. Intressant att höra Nivas synpunkt på hur Koscilny agerar vid långskott jämfört med bl.a. Terry. Förstår därmed varför Cesh är lite osäker i målet.

scrolla bakåt nån sida så kan du läsa 2ggr om från mig där jag säger att Kos inte får vända röven till. Han hade stoppat bollen annars.

Fan jag borde nog sitta i studion :-)

oh dear ;)

Twitter @grvdga

Sidor