Medlemmar: 8819 st.
Visa menyn

Arsenal - Liverpool 24/8 -15

302 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jajo67
Bild för Jajo67

vi är ju kukusla & och Chambers är sämst - ett skämt

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:

Özil har också varit högst medioker

Där kom den, i minut 42.. Jag gissade på minut 35 här i soffan hehe

han har ej gjort ett skit men glömde att man ej får kritisera vår käre Özil

Vem fan hargjort det sista halvtimmen förutom Chech?

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:

Özil har också varit högst medioker

Där kom den, i minut 42.. Jag gissade på minut 35 här i soffan hehe

han har ej gjort ett skit men glömde att man ej får kritisera vår käre Özil

Hahaha jodå kompis. Men du har alltid ett klagomål på honom så vi i soffan gissade när första skulle komma ;)

Älskar dig endå :D

 

I år smäller det !

LiBm
Bild för LiBm

Dom bajsar ju på oss. Vi får dom att se ut som Real Madrid

Bengelito
Bild för Bengelito

och Gabriel är stabil. Men Chambers... hans usla spel har smittat av sig i truppens passningsspel... för i helvete vad mycket felpass....

Arsene Wenger - He Knows, You Don't 

Glenn
Bild för Glenn
Österman wrote:
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:

Özil har också varit högst medioker

Där kom den, i minut 42.. Jag gissade på minut 35 här i soffan hehe

han har ej gjort ett skit men glömde att man ej får kritisera vår käre Özil

Hahaha jodå kompis. Men du har alltid ett klagomål på honom så vi i soffan gissade när första skulle komma ;)

Älskar dig endå :D

 

inte ändå? Gillar inte spelare som ej sliter o kämpar och i den ligan är Özil världsmästare.

COYG

Nicklas Andersson
Bild för Nicklas Andersson

Jag tycker coutinho är en briljant spelare alltså. Tycker det varit mycket snack lite här och var om att han skulle vara så överskattad. Förstår inte riktigt det snacket när vi har herrar som Ramsey och Özil som springer runt på vårat mittfält. Vissa matcher är dessa två så urbota iskalla att man knappt skulle hitta puls efter slutsignalen.

 

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Bengelito wrote:

och Gabriel är stabil. Men Chambers... hans usla spel har smittat av sig i truppens passningsspel... för i helvete vad mycket felpass....

ja, inte helt oväntat att Gabbe skulle vara ok men att Chambers skulle få problem. In med Gibbs nu innan något händer.

Jonas S
Bild för Jonas S

Vi får ju Liverpool att se ut som ManCity. Ett under skall till om vi skall vinna den här matchen.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn

Efter 2 matcher räknade jag bort United från guldstriden. Idag räknar jag bort oss. Återstår än så länge City, Fools och Chelski

COYG

Freddie Eriksson
Bild för Freddie Eriksson

Va fan gör Chambers... Herregud så vilsen i pannkakan... Har han gjort nått rätt ens?

Jajo67
Bild för Jajo67
Roslund wrote:
Sral wrote:

Oj, jag trodde aldrig jag skulle se dagen där folk här ville se Nacho centralt! :-)

Rutin fine men visst var han rätt kass där när han fick spela där förut? Dock är ju Chambers så kass men hoppas han växt! Gabriel är jag lugn med...

Chambers fortfarande urusel

Glenn
Bild för Glenn

Rodgers utklassar Wenger taktiskt. låt oss se plan B nu Wenger

COYG

Nicklas Andersson
Bild för Nicklas Andersson

När Bosse Pettersson är sändingens stora behållning så kan man ju fundera på vad herrarna i rött har betalt för.

tommy myrvang
Bild för tommy myrvang
Mickys wrote:

Efter 2 matcher räknade jag bort United från guldstriden. Idag räknar jag bort oss. Återstår än så länge City, Fools och Chelski

 

tja överraskningen är väl city, i övrigt som väntat

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:

Özil har också varit högst medioker

Där kom den, i minut 42.. Jag gissade på minut 35 här i soffan hehe

han har ej gjort ett skit men glömde att man ej får kritisera vår käre Özil

Hahaha jodå kompis. Men du har alltid ett klagomål på honom så vi i soffan gissade när första skulle komma ;)

Älskar dig endå :D

 

inte ändå? Gillar inte spelare som ej sliter o kämpar och i den ligan är Özil världsmästare.

Såg du inte statistiken BBC publicerade till Arsenalfans som klagar på Özil ? Han har skapat mest chanser av alla offensiva mittfältare i år och förra året. På listan över vilka som sprang mest under en match va han på plats 5 av ALLA offensiva mittfältare. Vet inte hur han kan ses som lat faktiskt. Statistik ljuger aldrig :D

Jooo ändå

I år smäller det !

Freddie Eriksson
Bild för Freddie Eriksson
Janne Jonsson wrote:
Roslund wrote:
Sral wrote:

Oj, jag trodde aldrig jag skulle se dagen där folk här ville se Nacho centralt! :-)

Rutin fine men visst var han rätt kass där när han fick spela där förut? Dock är ju Chambers så kass men hoppas han växt! Gabriel är jag lugn med...

Chambers fortfarande urusel

Läge å ta ut pojken.. in med Gibbs å in med Monreal i mitten..

LiBm
Bild för LiBm

Sanchez är ju faktiskt oxå väldigt blek idag. Verkar inte va taggad alls

Nicklas Andersson
Bild för Nicklas Andersson

Cech, Coq och Gabbe är nog min top3 hittills. Och vad tror ni att Bellerin gillar på sina varmkorvar, rostad lök?

Jonas S
Bild för Jonas S

Tänk polacken i mål idag. 3-0 till Liverpool och godnatt.

Be excited!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Finns det någon insatt här som vet varför Cech lirar fortfarande med hjälmen ? Smällen kom 2007 och han skulle ha den 3 år. Nu har det gått 8 år. Har han fortfarande problem eller har han gjort det till sitt "trademark" ?

Eller vågar han bara inte chansa och sluta använda den som någon psykologisk trygghet ?

I år smäller det !

Finnen
Bild för Finnen
Österman wrote:

Finns det någon insatt här som vet varför Cech lirar fortfarande med hjälmen ? Smällen kom 2007 och han skulle ha den 3 år. Nu har det gått 8 år. Har han fortfarande problem eller har han gjort det till sitt "trademark" ?

Eller vågar han bara inte chansa och sluta använda den som någon psykologisk trygghet ?

 

Han kan spela utan men valde att fortsätta med den bara

Glenn
Bild för Glenn
Österman wrote:
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:

Özil har också varit högst medioker

Där kom den, i minut 42.. Jag gissade på minut 35 här i soffan hehe

han har ej gjort ett skit men glömde att man ej får kritisera vår käre Özil

Hahaha jodå kompis. Men du har alltid ett klagomål på honom så vi i soffan gissade när första skulle komma ;)

Älskar dig endå :D

 

inte ändå? Gillar inte spelare som ej sliter o kämpar och i den ligan är Özil världsmästare.

Såg du inte statistiken BBC publicerade till Arsenalfans som klagar på Özil ? Han har skapat mest chanser av alla offensiva mittfältare i år och förra året. På listan över vilka som sprang mest under en match va han på plats 5 av ALLA offensiva mittfältare. Vet inte hur han kan ses som lat faktiskt. Statistik ljuger aldrig :D

Jooo ändå

springa bredvid och titta när en motståndare springer med bollen ger många meter till statistiken

COYG

RoPa87
Bild för RoPa87
Freuden wrote:

Va fan gör Chambers... Herregud så vilsen i pannkakan... Har han gjort nått rätt ens?

en tunnel på Benteke i ett livsfarligt läge? Kan det anses som rätt/bra??

Micke
Bild för Micke

ALLA är ju helt usla, förutom Coq och Cech som är gryma! Özil, Alexis, Cazorla och Ramsey måste upp i åtminstone normal nivå! 

och som sagt, in med Monreal i mitten.. 

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:
Österman wrote:
Mickys wrote:

Özil har också varit högst medioker

Där kom den, i minut 42.. Jag gissade på minut 35 här i soffan hehe

han har ej gjort ett skit men glömde att man ej får kritisera vår käre Özil

Hahaha jodå kompis. Men du har alltid ett klagomål på honom så vi i soffan gissade när första skulle komma ;)

Älskar dig endå :D

 

inte ändå? Gillar inte spelare som ej sliter o kämpar och i den ligan är Özil världsmästare.

Såg du inte statistiken BBC publicerade till Arsenalfans som klagar på Özil ? Han har skapat mest chanser av alla offensiva mittfältare i år och förra året. På listan över vilka som sprang mest under en match va han på plats 5 av ALLA offensiva mittfältare. Vet inte hur han kan ses som lat faktiskt. Statistik ljuger aldrig :D

Jooo ändå

springa bredvid och titta när en motståndare springer med bollen ger många meter till statistiken

Skulle Özil vara såååå kass och lat i varje match så skulle väl ingen klubb köpa han ? Än mindre varanda tränare kalla honom för världsspelare och ha en av världens bästa passningsfötter?  Aja skit samma, fortsätt klaga på han när vi har 9 andra utespelare som ser ut som koner.

I år smäller det !

Guldkorven
Bild för Guldkorven

Det är lungt gubbar! Chambers är kvar på plan = inget kan gå fel.

Jajo67
Bild för Jajo67

Sälj Chambers, vilken urusel fotbollsspelare - han kan fan inte ett skit om hur man agerar i en backlinje. Tror knappt jag jag sett en sämre insats av en mittback.

Jepson
Bild för Jepson

Tuffa matcher bygger karaktär. Chambers kommer klara sig fint

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

140min på hemmaplan och fortfarande mållösa....

I år smäller det !

Sidor