Medlemmar: 8825 st.
Visa menyn

Arsenal-Olympiakos

367 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
TheMellis
Bild för TheMellis

Fy fan va dåligt. Mår illa...

Det bästa med att vara pessimist är att man antingen har rätt eller blir glatt överraskad!

George Adams
Bild för George Adams

NEJ!

Wenger och Per Mertesacker.  Där här håller inte..

Niklas G
Bild för Niklas G

GENANT är bara förnamnet. Otroligt plågsamt att se denna match...

Petrus Wiklund
Bild för Petrus Wiklund

tack AW! Vi satsar allt på FAcupen Och 4:e platsen! hade jag inte varit så härdad och inte haft Vin, Wirre, Öl och nyrökt älg i magen så hade jag lagt mig förbannad! Men jag är positiv och tror att vi bara förlorar med 3-1 mot United!

Glenn
Bild för Glenn

Ser ni inte att Walcott inte är en striker i ett lag som Arsenal. Har inte det experimentet pågått länge nog?

COYG

MickeLi
Bild för MickeLi

Bye bye WENGER

twitter: @MikeBergkamp

Guldkorven
Bild för Guldkorven
Mickys wrote:
zenator wrote:

Klarar vi EL?

nope vi blir sist i gruppen

Hellre bli sist än 3:a. EL är ändå bara skit.

Jajo67
Bild för Jajo67
RWHP wrote:

Söker Walcott.. Stannade han i omklädningsrummet i halvtid?

 

De här är så dåligt så jag vill kliva ut framfrör ett tåg, så jävla pinsamt. Vad händer, vad är det för fel på Arsenal?!

Walcott gjorde ett mål och spelade fram till det andra, tror du får leta andra syndabockar - borde inte bli så svårt...

mangeW
Bild för mangeW

Totalt mörker.

Finner inga ord, inga ursäkter. Vill ha en genuin förklaring från the man in charge.

200304382612073264790

Woodie
Bild för Woodie

Av alla man kan skylla på väljer jag Wenger som den största syndabocken. Med tanke på uppställningen i förra matchen och att återigen välja 2:a målvakten sänder helt fel signaler till laget. Att vi kan vinna trots att vi inte spelar med bästa laget. Så rent psykologiskt gör han ett oförsvarbart misstag.

RoPa87
Bild för RoPa87
Mickys wrote:

Ser ni inte att Walcott inte är en striker i ett lag som Arsenal. Har inte det experimentet pågått länge nog?

Finns.många bättre runt om i världen, men tyvärr inte i arsenal för tillfället. Så vi får nig stå ut med walcott ett tag till. 

Glenn
Bild för Glenn
mangeW wrote:

Totalt mörker.

Finner inga ord, inga ursäkter. Vill ha en genuin förklaring från the man in charge.

we tried böt it wös difficölt today. The referee didn't like ös.

COYG

Kaj Poikela
Bild för Kaj Poikela

Tung kväll.8

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG

Pissförsvar vid 2 av 3 mål. Sen får vi en lektion hur man utan större besvär dödar en match.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Ser ni inte att Walcott inte är en striker i ett lag som Arsenal. Har inte det experimentet pågått länge nog?

Finns.många bättre runt om i världen, men tyvärr inte i arsenal för tillfället. Så vi får nig stå ut med walcott ett tag till. 

Men Walcott gör 1+1 idag, tror ni det finns anfallare som gör 6 mål i varje match på marknaden eller ? Rikta eran bevikelse på försvaret som släpper 3 bollar hemma mot Olympiakos ist !

I år smäller det !

RWHP
Bild för RWHP
Jajo67 wrote:
RWHP wrote:

Söker Walcott.. Stannade han i omklädningsrummet i halvtid?

 

De här är så dåligt så jag vill kliva ut framfrör ett tåg, så jävla pinsamt. Vad händer, vad är det för fel på Arsenal?!

Walcott gjorde ett mål och spelade fram till det andra, tror du får leta andra syndabockar - borde inte bli så svårt...

 

Och likförbannat så va han helt osynlig i andra trots framspelningen, säger ju en hel del.

King Henry #14

Glenn
Bild för Glenn

Fan vad usla vi har varit hemma i år. Hälften av publiken hade gått hem när det var 10 min kvar och vi jagade mål. Pinsam klubb vi är

COYG

Jonas Eriksson
Bild för Jonas Eriksson

Ja Varför kasta skit på wallcott. han och sanchez och özil är ju dom ända som kan få godkänt. Nej det här får försvaret och en oslipad ospina ta på sig. Sjukt tråkigt iallafall. 

 

Rylle
Bild för Rylle

Släppa in tre mot Olympiakos. Hemma. Uselt helt enkelt.

Rylle

Lord.Bendtner
Bild för Lord.Bendtner

Finns INGEN  som förtjänar godkänt på långa vägar förutom Alexis... Så brutalt jävla sämst idag! Jag verkligen hoppas att dom inte reder ut detta så kan surgubben kanske fatta att lite förstärkningar i somras hade varit bra! Det snackas även om Özil och kontraktsförlängning med höjd lön? I helvete heller när han presterar som idag och som så ofta i viktiga matcher! Och ge fan i att rotera målvakter.. Cech ska stå punkt slut! Ozpina kan stå i ligacupen på sin höjd! Helt otroligt! Nu har jag fått spy lite galla över detta så nu kan jag nog sova! 

George Adams
Bild för George Adams

De kravlösas klubb

Likse
Bild för Likse

Wenger verkar ju inte bry sig om att vi spelar pissdåligt! Efter Zagreb borde spelarna fått en utskällning så att de aldrig skulle våga göra om en sådan prestation. Men såklart gör vi det igen.... Vi måste få in någon i laget som kan visa karaktär som ger allt både på och utanför planen.

Johan Isgren
Bild för Johan Isgren

blir inte ens arg längre.

Finnen
Bild för Finnen

In Wenger we trust. Om ingen viktig spelare lämnar dom kommande fönstrena och vi kryddar till denna trupp med nån het spelare då jävlar. Vi var ju med i ligan långt in på säsongen så nog har vi tagit några kliv framåt så nästa år går vi hela vägen.……

Jajo67
Bild för Jajo67

Jag är så less på den här dyngan. Hur kan vi ställa ut skorna i första halvlek och vara så ofokuserade rätt genom hela matchen ?

Wenger misslyckas ännu en gång - för jag vet inte vilken gång i ordningen - att förbereda laget för uppgiften.

Fredin
Bild för Fredin

SÅ! Startar ni någonsin upp en ny klubb som heter "Wenger out!", så har ni en ny medlem här!Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan säger jag bara!!!! Fy faaeeeeeeen!!! Wenger borde inte bara få sparken, han borde bli stämd, fastklämd i skampålen och sparkad på. Så här tidigt på säsongen kan det inte vara helt jävla nödvändigt att inte köra med Cech i VARJE match!!! Jag är så ************** förbannad!!!

Jonas S
Bild för Jonas S

Rikta inte er ilska mot enskilda spelares brister. Özil var bedrövlig idag. Lika så Ospina och kanske ett par till. Men det är Wenger som skall ta skiten för detta. Att han inte lyckas bättre trots de enorma resurser och de spelare han har att tillgå visar på att han inte har vad som krävs för att leda oss till framgång. Punkt slut.

Be excited!

Glenn
Bild för Glenn
Österman wrote:
R. Palmkvist wrote:
Mickys wrote:

Ser ni inte att Walcott inte är en striker i ett lag som Arsenal. Har inte det experimentet pågått länge nog?

Finns.många bättre runt om i världen, men tyvärr inte i arsenal för tillfället. Så vi får nig stå ut med walcott ett tag till. 

Men Walcott gör 1+1 idag, tror ni det finns anfallare som gör 6 mål i varje match på marknaden eller ? Rikta eran bevikelse på försvaret som släpper 3 bollar hemma mot Olympiakos ist !

absolut inte Walcotts fel men han är för osynlig, för liten reportoar och verkar inte speciellt intresserad av att deltaga. Kan ej ta emot en boll så vi kan få upp laget. Han är en typisk ytter och när han spelar ytter brukar han vara mkt ner delaktig. Oxen gick in o trängdes i mitten så vi hade ingen ytter på den sidan

COYG

Sral
Bild för Sral

Spelarna ska vara så professionella att byte av målvakt inte ska avgöra om man vinner eller inte. Ospina får dock ta på sig 1-2, och Mertesacker var dålig vid 2-3. Tror alla förstår att om vår tränare skulle avgå löser det ingenting. Skulle inte bli förvånad om vi gör en höjdarmatch och slår United på söndag, så ojämnt är det här laget. Wenger var inne på att premier league är en tuff liga mentalt, och återigen har vi ett lag som är för veka just mentalt. Tror att de ville vinna så mycket idag att de blev paralyserade, nervösa. Laget saknar självförtroende på något sätt. Alltså som att de på något ihåligt sätt tror att de är bättre än vad de är, och när det inte stämmer är avgrunden djup. Men fan, United har väl floppat i CL och gått bra i ligan en och annan gång? 

Pelle
Bild för Pelle
R. Palmkvist wrote:

Nu måste vi ta 3p mot Bayern och sen vinster mot både zagreb hemma och Olympiakos borta. De två sista är inget omöjligt men att ta en trea mot Bayern känns mer än orimligt!!!

PINSAMT!!!!!!!

Enormt pinsamt, men vi kan klara oss med två oavgjorda mot Bayern även om det inte E troligt.

If it's too strong, then you're too weak!

Sidor