Medlemmar: 8817 st.
Visa menyn

Dinamo Zagreb - Arsenal

308 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén
Christian Vela wrote:

Vad hände är giroud utvisad? !?

Är du förvånad ?

I år smäller det !

Jajo67
Bild för Jajo67

vilken otroligt dålig halvlek vi gör.....tror det blir en rejäl avhyvling i paus

Jimmy Roslund
Bild för Jimmy Roslund

Inte så bred trupp om vi inte ens kan rotera mot det här skitlaget.

Jonas S
Bild för Jonas S

Kan vi förlora med 2-0 mot skitlag som Westham på hemmaplan så kan vi få spö av Dynamo Zagreb på bortaplan.speciellt när vår enda striker är utvisad.

Be excited!

RoPa87
Bild för RoPa87

Ut med Arteta och gibbs i halvlek och in med Coq (för att vinna lite boll på mittfältet) och walcott (så han kanske kan hota lite med sin snabbhet).

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Vet inte vad som är sämst just nu, Girouds insats eller att ostfan är slut när jag har brett mackan !

I år smäller det !

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Ös på allt framåt i andra 

Elias Bard
Bild för Elias Bard

Pinsam jävla halvlek,fyfan så trött man blir!!!

AFC

Jajo67
Bild för Jajo67

jag tar en wirre, lindrar ju lite iaf

mangeW
Bild för mangeW

Jag vet inte om jag är en ballong, men herregud vad luften gick ur mig.

200304382612073264790

FagerstaDG
Bild för FagerstaDG
Österman wrote:

Vet inte vad som är sämst just nu, Girouds insats eller att ostfan är slut när jag har brett mackan !

#FML

Slänger ihop lite glass å hallon istället.

Quitters never win. Winners NEVER quit!

Glenn
Bild för Glenn
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Han kan inte se att spelaren kommer där. Jävla tomte till domare

Bägge korten är solklara!!!

fanns dessutom ett tillfälle efter hans gula där han riskerade ytterligare ett gult, så totalt pinsamt värdelös insats av en usel Giroud...

hade du aldrig sagt om det var en annan spelare. Det andra får han för att han gnällt på domaren som är en tomte och vill visa sin makt.

Ni som alltid försvarar Özil. Vad fan har han gjort i första eller satt han kvar i omklädningsrummet?

COYG

Sral
Bild för Sral

Vete fan vad vi kan byta in. Alexis kan gott vara kvar på topp. Walcott, men vem ska ut då? Om Arteta, riskerar vi inte väldigt mycket enklare kontringar? 

Debuchy gör det ju inte direkt svårt för Wenger att välja Bellerin som ordinarie...

Dag Torgersen
Bild för Dag Torgersen

Gibbs och Arteta ut, inn med Monreal  Walcott.

Sral
Bild för Sral
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Han kan inte se att spelaren kommer där. Jävla tomte till domare

Bägge korten är solklara!!!

fanns dessutom ett tillfälle efter hans gula där han riskerade ytterligare ett gult, så totalt pinsamt värdelös insats av en usel Giroud...

hade du aldrig sagt om det var en annan spelare. Det andra får han för att han gnällt på domaren som är en tomte och vill visa sin makt.

Ni som alltid försvarar Özil. Vad fan har han gjort i första eller satt han kvar i omklädningsrummet?

Özil behöver skärpa sig. Cazorla har väl missat några passningar också? 

Glenn
Bild för Glenn
Sral wrote:
Mickys wrote:
Pelle wrote:
Mickys wrote:

Han kan inte se att spelaren kommer där. Jävla tomte till domare

Bägge korten är solklara!!!

fanns dessutom ett tillfälle efter hans gula där han riskerade ytterligare ett gult, så totalt pinsamt värdelös insats av en usel Giroud...

hade du aldrig sagt om det var en annan spelare. Det andra får han för att han gnällt på domaren som är en tomte och vill visa sin makt.

Ni som alltid försvarar Özil. Vad fan har han gjort i första eller satt han kvar i omklädningsrummet?

Özil behöver skärpa sig. Cazorla har väl missat några passningar också? 

jo i ärlighetens namn ska inte Özil pekas ut för hela laget spelar som kattskit! Men så många som alltid ska försvara Özil men de är rätt tysta idag

COYG

Christian Vela
Bild för Christian Vela

Är sczezcny utlånad eller såld till Roma? Hade ingen aning

Exqert
Bild för Exqert

Szchesny står för övrigt för Roma ikväll mot Barca.

mangeW
Bild för mangeW

Özil har tråkigt nog varit snuskigt blank ikv.

200304382612073264790

Glenn
Bild för Glenn

Skadade sig Willian?

COYG

Jajo67
Bild för Jajo67

Hela laget är ju uselt, för lågt tempo & alldeles för bekvämt. Girouds idioti gör det inte lättare nu måste de få en hårtork i paus och sen måste de fan börja ösa på för det här är inte på långa vägar godkänt.

Jajo67
Bild för Jajo67
Christian Vela wrote:

Är sczezcny utlånad eller såld till Roma? Hade ingen aning

Utlånad

Christian Vela
Bild för Christian Vela

VÄRVA HULK! 

mangeW
Bild för mangeW
Mickys wrote:

Skadade sig Willian?

Yes, Costa in tidigt där.

Två straffar har de fått, en bom en träff.

200304382612073264790

Tramboni
Bild för Tramboni

Girouds insats idag.. sämst sedan Eboue mot Wigan 2008??

Jimmy Nylén
Bild för Jimmy Nylén

Har aldrig stängt av en match med Arsenal sedan jag börja heja på dom. (25 år snart, första tröjan som 6åring)

Men tanken kom efter Girouds hjärnsläpp ! Vi spelar såååå dåligt och skapar ingenting, och vi möter ett skitlag !

Vinner man inte dessa matcher ska man inte gå vidare heller. Wenger predikade om att Monacomatchen va årets sämsta match, både mentalt och resultat. Detta slår allt med hästlängder ! (än så länge)

Jag som alltid är positiv tror fortfarande på 1-1,1-2....... 

Mmmm vad ölen smakar gott !

I år smäller det !

Farbror Frej
Bild för Farbror Frej

Killen som lägger upp repriserna måste hata Arsenal eller älska Zagreb.

Jonas S
Bild för Jonas S
DT wrote:

Gibbs och Arteta ut, inn med Monreal  Walcott.

Två spelare som inte platsar tyvärr. Speciellt Gibbs håller bedrövlig nivå. Och Arteta är ju plågsam att se. Han gjorde ett hyfsat piggt inhopp mot Crystal Palace (tror jag det var). Men det var ju inte många minuter.

Be excited!

mangeW
Bild för mangeW

Våga spela Coqen o Walcott 45 min då. Men näääää.

200304382612073264790

Glenn
Bild för Glenn

Om det inte är läge att göra byten i paus idag, när är det då läge att göra det? Wenger är en grym matchcoach

COYG

Sidor